• سه‌شنبه / ۲ آبان ۱۳۹۶ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 96080201145
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

مردم به مسوولان اعتماد کنند/ اجازه هیچ بداخلاقی در مدارس داده نمی‌شود

مردم به مسوولان اعتماد کنند/ اجازه هیچ بداخلاقی در مدارس داده نمی‌شود

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در پی اخبار منتشر شده مبنی بررفتار غیراخلاقی رخ داده در مدرسه دخترانه راه شهدای ارومیه گفت: اجازه داده نمی‌شود حوزه تعلیم و تربیت با این مسائل درگیر شود و چنین بداخلاقی‌هایی در حوزه تعلیم و تربیت رخ دهد دانش آموزان باید در امنیت کامل به تحصیل خود ادامه دهند.

به گزارش ایسنا، فریدون سیدمصطفوی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: ولی این دانش آموز روز گذشته رضایت کتبی خود را مبنی بر عدم شکایت از نیروی خدماتی در کلانتری محل ارائه کرد و یک روز بعد مجددا بر موضوع دامن زده شد و حوادثی را پدید آورد که به نفع مصالح جامعه مان نمی باشد.

وی اضافه کرد: مردم باید به مسوولین اعتماد کنند، چرا که مسولان در حال بررسی موضوع هستند و تمامی مسوولان امروز در مدرسه حضور داشتند.

سیدمصطفوی تصریح کرد: امروز آموزش و پرورش به آرامش نیاز دارد و فرزندان این سرزمین باید در امنیت به درس و تحصیل خود ادامه دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: این غیر از یک بد اخلاقی چیزی نبوده و قطعا بعد از بررسی ها مراجع ذیصلاح اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به بازگشت آرامش به فضای مدرسه اضافه کرد: نیروی خدماتی یاد شده دستگیر و دادستانی در حال رسیدگی به موضوع است و نتایج به زودی به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

به گزارش ایسنا، براساس اظهارات مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی روز گذشته یکی از اولیا به مدرسه راه شهدا ارومیه مراجعه کرده و به مدیر مدرسه درباره رفتاری دور از شان و زشت نیروی خدماتی مدرسه و بداخلاقی های وی با یک دانش آموز 12 ساله شکایت می کند.

مدیر مدرسه نیز موضوع را با نیروی انتظامی مطرح می کند که با همکاری نیروی انتظامی موضوع دقیقا تا هشت شب روز گذشته پیگیری می شود و ولی دانش آموز با توجه به صحنه ای که از وضعیت شکایت انجام شده بود و مستندات نیروی انتظامی و اینکه هر گونه تجاوز به این دانش آموز منتفی است اعلام رضایت کتبی کرده و با اعلام رضایت ولی دانش آموز موضوع به پایان می رسد.

بعد از طرح موضوع در محله اهالی و خانواده این دانش آموز به مدرسه مراجعه کرده وزمینه برخورد در محله پیش می آید. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha