• جمعه / ۵ آبان ۱۳۹۶ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 96080502734
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

امام جمعه تبریز:

آمریکا به‌دنبال تکرار تجربه‌ی خلع سلاح و حمله به ایران است

آمریکا به‌دنبال تکرار تجربه‌ی خلع سلاح و حمله به ایران است

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز و نماینده‌ ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: آمریکا به‌دنبال تکرار تجربه‌ی خلع سلاح و حمله به ایران است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام «محمدعلی آل هاشم» در خطبه‌های نماز جمعه‌ی این هفته، اظهار کرد: مقامات آمریکایی به هر شیوه‌ای متوسل می‌شوند تا توان دفاعی ایران را تضعیف کنند که این نیز در سخنان و رفتار اخیر رئیس جمهور و مقامات آمریکا هویدا است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، گفت: توان نظامی ایران قابل مذاکره و چانه‌زنی نیست. سابقه‌ی نظامی ایران، جنگ تحمیلی و آتش‌افروزی برخی کشورها ثابت کرد که ایران باید همواره تواتمندی نظامی خود را ارتقاء بخشد، در حالی که آمریکا و انگلیس میلیاردها دلار سلاح به کشورها می‌فروشند و توان نظامی اسرائیل را ارتقا می بخشند.

آل‌هاشم افزود: ملت ایران هرگز اجازه‌ی زورگویی و زیاده‌خواهی به آمریکا را نخواهند داد و در مقابل آنان ایستادگی خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به وفات همشیره آیت‌الله سبحانی اظهار کرد: ایشان یکی از افتخارات مردم آذربایجان و جهان اسلام بشمار می‌آید و امید است ایشان به منظور ایجاد نشاط در میان علما و طلاب آذربایجان حضور داشته باشد هم‌چنین با توجه به قرار داشتن در آستانه شهادت «آیت‌الله قاضی طباطبایی»، ایشان شاگرد علمای بزرگی همچون امام خمینی (ره) و علمای نجف بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روز 13 آبان به‌عنوان روز دانش‌آموز، گفت: نوجوانان بسیجی امیدهای انقلاب اسلامی هستند و امید است  راه و روش شهید فهمیده را ادامه دهند.

نماینده‌ ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که برخی هفت صفر و برخی 28 صفر را روز شهادت امام حسن مجتبی (ع) می‌دانند، خاطرنشان کرد: امروز به روایتی، شهادت امام حسن مجتبی(ع)، امام دین و سیاست است و مردم باید شیوه زندگی و سخنان ایشان را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha