• جمعه / ۲۶ آبان ۱۳۹۶ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 96082615487
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

همدردی دولتمردان با زلزله‌زدگان، در عرصه عمل و کمک همچنان ادامه داشته باشد

همدردی دولتمردان با زلزله‌زدگان، در عرصه عمل و کمک همچنان ادامه داشته باشد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با ابراز تأسف عمیق از حادثه بسیار تلخ زلزله کرمانشاه و با تقدیر از حضور دولتمردان در مناطق زلزله‌زده و همدردی با مردم، تأکید کرد: این همدردی‌ها باید در عرصه عمل و کمک به مردم همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش ایسنا -  حجت الاسلام محمدعلی نکونام 26 آبان ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، با ابراز تأسف عمیق از حادثه بسیار تلخ زلزله کرمانشاه و با تقدیر از حضور دولتمردان در مناطق زلزله‌زده و همدردی با مردم،  اظهار کرد: این همدردی‌ها باید در عرصه عمل و کمک به مردم همچنان ادامه داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: این حادثه امتحان و آزمون الهی است که افراد گرفتار، باید صبر پیشه کرده و خداباوری خود را تقویت کنند.
امام جمعه شهرکرد گفت: در این میان دولتمردان و مردم وظیفه سنگینی دارند و باید در خدمت آسیب‌دیدگان باشند که خوشبختانه دولتمردان در این عرصه ورود پیدا کرده‌اند و مردم تاکنون همکاری خوبی داشته‌اند.
وی ادامه داد: در استان نیز از همان ابتدای این حادثه حرکت گسترده‌ای آغاز شد و همکاری همچنان ادامه دارد زیرا حادثه بسیار بزرگ است و باید هر چه سریع‌تر رفاه و آسایش آن منطقه فراهم شود.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به برنامه‌ریزی مطلوب دولتمردان در خصوص بازسازی مناطق زلزله زده و ورود سپاه و ارتش در این امر، تصریح کرد: خوشبختانه بخش‌هایی از بازسازی مناطق به سپاه سپرده شده که بازسازی شش روستا و ساخت 120 واحد مسکونی سهمیه سپاه استان است که باید همگان سپاه را یاری کنند.
وی با اشاره به آغاز هفته بسیج، اظهار کرد: این شجره طیبه امروزه نه تنها در کشور به عنوان درختی تنومد تبدیل شده بلکه موجب شده دیگر کشورها از بسیج الگو بگیرند.
امام جمعه شهرکرد افزود: کشور با داشتن بسیج بسیار تنومد و دارای قدرت است و لازم است بسیج را همواره مغتنم شمرد.
وی با اشاره به سکانداری و مدیریت اجرایی استان به دست استاندار جدید، تصریح کرد: استان نیازمند اقدامات و فعالیت مجدانه برای پیشرفت است و از ضرورت‌های استان کار در زمینه‌های عمرانی و اقتصادی است و در صورتی که مورد توجه قرار گیرند استان آباد خواهد شد.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه در حاشیه قرار گرفتن و حاشیه‌سازی مسائل به استان آسیب وارد می‌کند، گفت: هر چه بتوان به عمران، آبادانی و خلأهای استان اهمیت داد، استان سریع‌تر پیشرفت می‌کند که توسعه استان نیازمند برنامه‌ریزی، کار و تدبیر است.
وی با اشاره به سفر استاندار به مناطق دوردست استان، تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های اجرایی بدون استفاده از اعتبارات ملی، برای پنج روستا مسیرهای ارتباطی ایجاد کرده‌اند که فردا در سفر استاندار از این مناطق به منظور شناخت مناطق دوردست بازدید خواهد شد.
حجت الاسلام نکونام با اشاره به 28 صفر، خاطرنشان کرد: دهه آخر صفر دهه مهمی است که احساس می‌شود برنامه‌های فکری و فرهنگی در استان کمرنگ شده و لازم است در آینده به طور ویژه به برنامه‌های این دهه توجه شود.
وی ادامه داد: باید از اخلاق، رفتار و تمام ابعاد زندگی پیامبر درس گرفت و مسیر بندگی را راه و روش پیامبر قرار داد.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به زیارت ازبعید پیامبر در این روز، تصریح کرد:اطاعت از خدا و پیامبر و اسوه قرار دادن آن‌ها، داشتن روحیه جهادی در تمام عرصه‌ها و بصیرت  از ویژگی امت پیامبر است.
وی با اشاره به توطئه جدید غربی و عربی در منطقه، خاطرنشان کرد: اگرچه دشمنان قصد به هم ریختن لبنان را دارند اما امت نبوی باید در مقابل هر گونه توطئه مقاوم و محکم باشد.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد:غفلت بیماری خطرناکی بوده و از دردهای بسیار آسیب زننده است و همه افراد بدانند برپایی قیامت حتمی است و افراد باید در انتظار آن باشند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha