• شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۶ / ۱۶:۲۶
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 96082715938
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

قائم‌مقام صندوق رفاه دانشجویان خبر داد:

صرف 110 میلیارد تومان برای آماده‌سازی و تأمین امکانات رفاهی در دانشگاه‌های کشور

صرف 110 میلیارد تومان برای آماده‌سازی و تأمین امکانات رفاهی در دانشگاه‌های کشور

قائم‌مقام صندوق رفاه دانشجویان کشور از صرف هزینه‌ 110 میلیارد تومانی به منظور آماده‌سازی و تأمین امکانات رفاهی در دانشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، عباس قنبری در نشست هماهنگی مانور چند منظوره‌ امداد و نجات به عنوان یکی از بزرگترین مانورهای درون دانشگاهی کشور، اقدام دانشگاهیان و مسئولین استان چهارمحال و بختیاری برای برگزاری مانور امداد و نجات دانشگاه شهرکرد را شایسته‌ تقدیر دانست و اظهار کرد: این مانور می‌بایست در دانشگاه‌های سراسر کشور اجرا شود، چرا که حادثه هیچگاه خبر نمی‌کند و نوع واکنش و میزان آمادگی در برخورد با حوادث در کاهش تلفات بسیار تأثیرگذار است.

وی تصریح کرد: بالغ بر 4.5 میلیون دانشجو در 2600 دانشگاه و مؤسسه‌ آموزشی در کشور وجود دارد که سرمایه‌ ملی و ذخیره‌ جوان کشور هستند و هر اقدامی برای افزایش امنیت و رفاه آن‌ها بسیار ارزشمند است.

قنبری از صرف هزینه‌ 110 میلیارد تومانی به منظور آماده‌سازی و تأمین امکانات رفاهی در دانشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: هدف صندوق رفاه دانشجویان کشور جلب رضایتمندی دانشجویان و تأمین تمامی امکانات مورد نیاز آن‌ها از قبیل خوابگاه، تغذیه، وام و ... است.

رئیس دانشگاه شهرکرد نیز ضمن تسلیت درگذشت جمعی از هم‌وطنان در زلزله‌ غرب کشور، از همت و تلاش همه دست‌اندرکاران اجرایی مانور تشکر کرد و گفت: اجرای این مانور در دانشگاه که مکان پرورش توانایی و استعداد نیروهای جوان است بسیار ضرورت دارد و نقاط ضعف مجموعه‌ دانشگاه را در برخورد و امدادرسانی به هنگام حوادث غیرمترقبه به خوبی برطرف می‌کند.

شامحمدی خاطرنشان کرد: با توجه به قرارگیری چهارمحال و بختیاری روی گسل زاگرس، کسب مهارت‌های لازم به منظور کاهش تلفات احتمالی ضرورت دارد و هرچه مانور امداد و نجات به واقعیت نزدیک‌تر باشد، آمادگی بیشتری برای برخورد با سوانح و حوادث ایجاد می‌شود.

به‌گزارش ایسنا، مرحله‌ تئوری این مانور درون دانشگاهی هفته‌ گذشته با حضور پرشور دانشگاهیان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد و بخش عملی آن با حضور تیم امداد هوایی هلال احمر، تیم عملیاتی آتش‌نشانی، اورژانس و تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha