• یکشنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98060301059
  • خبرنگار : 71638

خناری‌نژاد پس از خداحافظی از ژیمناستیک: بخاطر این تصمیم اشک ریختم

خناری‌نژاد پس از خداحافظی از ژیمناستیک: بخاطر این تصمیم اشک ریختم

هادی خناری نژاد می گوید که فقط از ورزش قهرمانی خداحافظی کرده است و همچنان در ژیمناستیک می ماند و تجربیات خود را در اختیار بازیکنان جوان قرار می دهد.

هادی خناری نژاد عضو سابق تیم ملی ژیمناستیک در گفت و گو با ایسنا، درباره خداحافظی خود از دنیای قهرمانی گفت: من فقط از ورزش قهرمانی خداحافظی کرده ام و نمی توانم از ژیمناستیک جدا شوم. ۴ ساله بودم که ژیمناستیک را انتخاب کردم و امروز که خداحافظی می‌کنم ۲۶ سال در ورزش ژیمناستیک زحمت کشیده‌ام . خدا را شاکرم که شرمنده کشور و خودم نیستم و با هزینه هایی که از بیت المال برای من شد توانستم با کسب نتایج خوب جبران کنم. در اکثر مسابقات مدال هایی که کسب کردم عنوان اولین مدال ایران در ژیمناستیک بوده است.

او بابیان اینکه آسیب دیدگی باعث خداحافظی این ورزشکار شده است، گفت: نبود شرایط و آسیب دیدگی باعث شد که من خداحافظی کنم. به اعتقاد من  این بهترین زمان خداحافظی بود زیرا  شرایط بدنی من  به گونه ای شده بود که شانس کسب مدال برای من کم بود و من با خداحافظی راه را برای جوان تر ها باز کردم تا بتوانند تجربه کسب کنند و در مسابقات مدال  به دست آورند. در تیم ملی بودن فقط به سفر رفتن نیست و مردم توقع مدال از ورزشکار دارند.

خناری نژاد گفت: قصه ی ماهم در ژیمناستیک تمام شد و من فعلا مشاور قهرمانی خانم اینچه درگاهی هستم. باتوجه به مدال هایی که کسب کردم خانم اینچه درگاهی از من خواسته است که با مشاوره، تجربیات خود را  در اختیار افراد جوان قرار بدهم و آرامش را به آنها منتقل کنم. البته پیشنهادات دیگری هم شده است و باید کادر فنی در باره آن تصمیم بگیرد و من در اختیار فدراسیون هستم.

وی ادامه داد: من اولین طلای جام جهانی ژیمناستیک را در سال ۲۰۱۰ کسب کردم. همچنین مدال های جوانان آسیا، مدال های غرب آسیا و مدال تیم بزرگسال و چندین مدال بین المللی در ژیمناستیک را دارم. من هنگام خداحافظی اشک ریختم اما خوشحالم که جاده کسب مدال را برای جوانان هموارتر کرده ام. دلتنگ هستم و باز هم دلتنگ این ورزش خواهم شد. من روزی ۷ ساعت در سالن تمرین می کردم  و لحظه خداحافظی برای من بسیار سخت بود.

خناری نژاد در پایان گفت: من اولین کسی بودم که در سن ۱۴ سالگی وارد تیم ملی بزرگسالان ژیمناستیک شدم و از جوانان حال حاضر می خواهم که تمام تلاش خود را انجام دهند تا در آینده حسرت نخورند. من از تمام مربیان به خصوص آقای هاشمی تشکر می کنم. همینطور از خانواده خودم و همسر مهربانم قدردانی می‌کنم. از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک قدر دان هستم زیرا تمام تلاش خود را برای ژیمناستیک کاران کرده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha