• چهارشنبه / ۱۵ آبان ۱۳۹۸ / ۰۱:۲۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98081408807
  • خبرنگار : 71506

فدراسیون ژیمناستیک چه چیزی را تکذیب می‌کند؟ + سند

فدراسیون ژیمناستیک چه چیزی را تکذیب می‌کند؟ + سند

فدراسیون ژیمناستیک در حالی اظهارات صریح "اینچه درگاهی" علیه سازمان بازرسی را منکر شده و برداشت نادرست "خبرنگار" خوانده که مرور فایل صوتی سخنان او درستی عملکرد رسانه‌ها در پوشش اظهاراتش علیه سازمان بازرسی را نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، پس از رسانه‌ای شدن بررسی اسناد مالی فدراسیون ژیمناستیک توسط سازمان بازرسی و ایجاد برخی شائبه‌ها در مورد عملکرد مالی این فدراسیون که با مصاحبه‌های تعدادی از اعضای هیات رییسه فدراسیون و اهالی ژیمناستیک علیه فدراسیون همراه بود، زهرا اینچه درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک روز دوشنبه نشست خبری ترتیب داد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

وی در ادامه انتقادات خود از عملکرد ماموران سازمان بازرسی، ضمن تاکید بر تخلف ماموران این سازمان گفت: "درست است سازمان بازرسی این موارد را رصد می‌کند اما زمانی که خود این نهاد مرتکب تخلف شود برای من جای سوال است که به موقع درباره آن صحبت خواهم کرد".

این اظهارات درحالی به صراحت از سوی رییس فدراسیون ژیمناستیک علیه سازمان بازرسی مطرح شد که سایت این فدراسیون با انتشار خبری، در واکنش به اظهارات منتشره از رییس فدراسیون در خروجی ایسنا، اظهار صریح اینچه درگاهی با این عنوان، "زمانی که خود این نهاد (سازمان بازرسی) مرتکب تخلف شود برای من جای سوال است که به موقع درباره آن صحبت خواهم کرد" را برداشت خبرنگار ایسنا خوانده و در چرخشی ۱۸۰ درجه مدعی شده رییس فدراسیون گفته" به زودی درباره تخلفاتی که سازمان بازرسی گزارش کرده است، صحبت خواهم کرد"!

توضیح عجیب فدراسیون ژیمناستیک

این درحالی است که رییس فدراسیون ژیمناستیک در بخش هایی از صحبت های خود، ضمن انتقاد صریح از نحوه عملکرد ماموران سازمان بازرسی در بررسی اسناد مالی فدراسیون، قویا مدعی شد برخی از اسناد فدراسیون توسط یکی از ماموران سازمان بازرسی در فضای مجازی پخش شده و حتی پرینت‌های مربوط به این ادعا را نیز به خبرنگاران نشان داد.

این اظهارات تنها بخشی از انتقادات رییس فدراسیون نسبت به نحوه عملکرد ماموران سازمان بازرسی در بررسی اسناد مالی فدراسیون است و توسط رسانه‌هایی که نمایندگان آن‌ها در این نشست خبری حضور داشتند نیز پوشش داده شد.

حتی بخش هایی از این انتقادهای تند رییس فدراسیون ژیمناستیک از سازمان بازرسی در سایت فدراسیون ژیمناستیک نیز منتشر شده است.

فایل صوتی اظهارات اینچه درگاهی در موضوع " به موقع درباره تخلفات سازمان بازرسی صحبت خواهم کرد" را ادامه بشنوید:

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha