• سه‌شنبه / ۱۲ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98091208318
  • خبرنگار : 90047

درخواست کمک 45 میلیارد ریالی ژیمناستیک از کمیته ملی المپیک

تحریم نشست هیات رییسه به دلیل بی‌احترامی‌های رییس فدراسیون ژیمناستیک

تحریم نشست هیات رییسه به دلیل بی‌احترامی‌های رییس فدراسیون ژیمناستیک

عضو هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک گفت: به دلیل بی‌احترامی که اینچه درگاهی به اعضای هیات رییسه فدراسیون دارد، من و هاشمی طبا در جلسه هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک شرکت نخواهیم کرد.

حسن رمضانیان‌پور در گفت وگو با ایسنا، افزود: با وجود این که اینچه درگاهی از من و هاشمی‌طبا طی نامه کتبی برای شرکت در جلسه هیات رییسه که عصر امروز سه‌شنبه در محل فدراسیون ژیمناستیک برگزار می‌شود، دعوت کرده اما در جلسه امروز به همراه هاشمی طبا شرکت نخواهم کرد.

وی درباره علت عدم شرکت خود در جلسه امروز هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک گفت: نامه‌ای که از فدراسیون ژیمناستیک برای شرکت در جلسه هیات رییسه دریافت کردیم فاقد دستور جلسه است و در آن به طور شفاف عنوان نشده که چه موضوعاتی در جلسه هیات رییسه بعد از وقفه چند ماه قرار است مطرح شود. آن چه که برای من و هاشمی‌طبا جای سوال دارد این است که حدود ۲ تا ۳ هفته پیش دفتر امور مشترک فدراسیونها از تمام فدراسیون‌ها درخواست کرده بود که اعضای هیات رییسه خود را معرفی کنند و اینچه درگاهی اسم من و هاشمی طبا را حذف و افراد دیگری را جایگزین ما کرده بود. در حالی که من و هاشمی طبا حکم خود را برای حضور در هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک از وزیر ورزش و جوانان دریافت کردیم.

این عضو هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک یکی دیگر از دلایل اصلی خود برای شرکت نکردن در جلسه هیات رییسه فدراسیون را بی اطلاعی نسبت به تصمیمات اخیر فدراسیون در خصوص کنار گذاشتن پیشکسوتان این رشته عنوان کرد و افزود: شیوه‌های نادرست فدراسیون در خصوص عزل و نصب‌ها، کنار گذاشتن پیشکسوتان این رشته و در نهایت اخراج میرقائمی کاپیتان، مربی و داور بین‌المللی ژیمناستیک از سالن شهید آذرپی به شیوه نامناسب و... عواملی هستند که در تصمیم‌گیری من و هاشمی‌طبا بی‌تاثیر نبود.

رمضانیان پور ادامه داد: اگر هیات رییسه فدراسیون نقش اساسی در تصمیم‌گیری‌های فدراسیون دارد، چرا اعضای هیات رئیسه از گزارش مالی فدراسیون که بازرس در اختیار او گذاشته، بی‌اطلاع هستند و گزارش مالی فدراسیون را از اعضای هیات رییسه پنهان کرده است. اینچه درگاهی وظیفه داشت این موضوع را با اعضای هیات رییسه مطرح کند.

وی در پایان گفت: آخرین نسخه که از بودجه سال ۹۸ فدراسیون داریم نگران کننده و نشان از کسری بودجه سنگین این فدراسیون دارد، به طوری که میزان درآمد پیش‌بینی شده از اجاره سالن‌ها و برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری ۲ میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان بوده و کل هزینه‌های انجام شده برای اعزام‌ها و سایر موارد چیزی حدود ۶ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان است، یعنی بیش از ۴ میلیارد کسری بودجه. همچنین در سال جاری ۳ میلیارد و ۱۷۳ میلیون تومان برای سفرهای خارجی و اعزام‌ها هزینه شده که رقم آن از کل بودجه فدراسیون بیشتر است. این در حالی است که رییس فدراسیون ژیمناستیک چندی پیش در نامه‌ای به کمیته ملی المپیک خواستار کمک ۴.۵ میلیارد تومانی به فدراسیون ژیمناستیک شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha