• چهارشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 98111611952
  • خبرنگار : 50204

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان مرکزی:

دنیای غرب دیگر چیزی برای عرضه کردن ندارد

دنیای غرب دیگر چیزی برای عرضه کردن ندارد

ایسنا/مرکزی مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان مرکزی گفت: تمام پژوهشگران استراتژیست دنیا اذعان دارند که دنیای غرب دیگر چیزی برای عرضه کردن ندارد و فقط با دلار و استثمار خود را سرپا نگه داشته است.

حجت الاسلام مهدی ایمانی مقدم امروز چهارشنبه شانزدهم بهمن ماه در آئین تجدید میثاق دانشگاهیان استان مرکزی با شهدا که به همت جهاد دانشگاهی استان مرکزی و به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر در گلزار شهدای اراک برگزار شد، اظهار کرد: مقام ولایت و امامت عالی‌ترین مرتبه ای که انسان می تواند به آن برسد است و شهید به این مرتبه رسیده و ولایت‌پذیر است.

وی افزود: امام راحل تجلی ولایت اولیا خداست و طبق فرموده ایشان ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی تصریح کرد: روحیه ولایت پذیری سبب تداوم انقلاب شده و امید است به برکت خون شهدا این انقلاب به قیام حضرت مهدی(عج) متصل شود.

ایمانی‌مقدم بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب تاکنون دشمن از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی فروگذار نکرده و از جنگ نرم، تهدیدات فضای مجازی، تحریم، ترور گرفته تا جنگ، ایجاد تفرقه و ترویج تجزیه طلبی و... را برای ضربه زدن به انقلاب و جمهوری اسلامی به انجام رسانده است، اما امام راحل در مقابل تمام این مشکلات ایستادگی و مقاومت کردند. عظمت کار این ملت را تاریخ ثبت خواهد کرد.

وی ادامه داد: دشمن در این 40 سال در تلاش بود ایران را همانند دوران قبل از پیروزی انقلاب به سازش واردار کرده و ایران را به پاسبان منافع آمریکا در خاورمیانه تبدیل کند اما با حماسه آفرینی و مقاومت و ایستادگی مردم نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه پیشرفت‌های چشمگیری در تمامی حوزه‌ها کسب شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی خاطرنشان کرد: تمام پژوهشگران استراتژیست دنیا اذعان دارند دنیای غرب دیگر چیزی برای عرضه کردن ندارد و فقط با دلار و استثمار خود را سرپا نگه داشته است، از طرفی آنها بر این باورند ادبیات و گفتمان جمهوری اسلامی ادبیات جدیدی است که می تواند دریچه های تازه‌ای را بروی آینده باز کند و گفتمان مبنای بیانیه گام دومی است که مقام معظم رهبری ترسیم کرده است.

ایمانی مقدم اضافه کرد: شروع چهل ساله دوم انقلاب اسلامی با شهادت سردار سلیمانی همراه بود و در این واقعه شاهد معجزه‌ای تحت عنوان حضور میلیونی مردم سراسر کشور در تشییع این شهید بزرگوار بودیم همانند سال 57 که 6 میلیون نفر به استقبال امام راحل رفتند و دنیا به عنوان بزرگترین استقبال تاریخ از یک رهبر سیاسی مذهبی با مشاهده چنین استقبالی متحیر شد. چهل ساله دوم انقلاب نیز ولایتمدارانی دارد که با وجود تمام تلاطم‌ها و سختی‌ها با بصیرت و آگاهی عمل می‌کنند.

وی ولایتمداری را یکی از صفات سردار سلیمانی دانست و افزود: با توجه به تلاش دشمن برای تضعیف وجهه سپاه و نهادهای انقلابی، اما حضور مردم در تشییع سردار سلیمانی پاسخی به دشمن بود.

ایمانی مقدم بیان کرد: بصیرت و پیروی از ولایت تضمین کننده پیروزی ماست.

رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: شهدا با تأسی از اعمال و رفتار امام حسین(ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی، شجاعت و ... را آموختند و در عمل نیز به اثبات رساندند و در راه دفاع از اهداف اسلام جانفشانی کرده و حماسه آفرینی کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم در ادامه مزار شهدا را گلباران کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha