• پنجشنبه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۹:۳۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 98111712362
  • خبرنگار : 50040

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی گیلان خبر داد

برگزاری همایش «ماندگاران صبور» در رشت

برگزاری همایش «ماندگاران صبور» در رشت

ایسنا/گیلان معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی گیلان از برگزاری همایش «ماندگاران صبور» از سلسله سمینارهای آموزشی مهارت‌های زندگی خبر داد و گفت: این همایش با تکریم مادران و همسران شهدای دانشجوی دوران انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم همراه خواهد بود.

حسین فرختار در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه امروز فرهنگ غرب سبک زندگی ما را نشانه گرفته است،‌ اظهار کرد: یکی از راهکارهای مقابله با این تهاجم پیروی از منویات مقام معظم رهبری درخصوص تبیین سبک زندگی متدینانه است.

وی سبک زندگی اسلامی را محور تمدن‌سازی نوین اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی در گام دوم به دنبال خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی است و لذا باید مفاهیم آن را به درستی تبیین و گسترش داد.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی گیلان با اشاره به رابطه مستقیم تربیت فرزندان و نهاد خانواده با سبک زندگی، عنوان کرد: قناعت، پرهیز از اسراف، از خود گذشتگی، ایثار، مدیریت در امور زندگی و حفظ حرمت‌ها از اصول بنیادین آموزه‌های مذهبی و قرآنی است.

فرختار از برگزاری همایش «ماندگاران صبور» از سلسله سمینارهای آموزشی مهارت‌های زندگی خبر داد و عنوان کرد:‌ این همایش از سوی معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی گیلان و با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی، جمعیت هلال احمر استان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان ساعت ۹:۳۰ روز شنبه، ۱۹ بهمن‌ماه با سخنرانی استاد مینا مهدوی، معاون آموزشی حوزه علمیه خواهران گیلان در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر استان برگزار می‌شود.

مدرس دانشگاه بررسی شاخص‌ها و ویژگی‌های پرورش و تربیت فرزندان در سبک زندگی اسلامی و تبیین و حفظ کرامت زن در خانواده اسلامی را از جمله اهداف برگزاری همایش مذکور دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه سبک زندگی اسلامی و تکریم مادران و همسران شهدای دانشجوی دوران انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم از دیگر برنامه‌های این همایش است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha