• یکشنبه / ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 98112014771
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس جهادانشگاهی استان اردبیل:

فعالیت‌های جهاددانشگاهی، تحقق اهداف انقلاب را به دنبال دارد

فعالیت‌های جهاددانشگاهی، تحقق اهداف انقلاب را به دنبال دارد

ایسنا/اردبیل رئیس جهادانشگاهی استان اردبیل گفت: جهاددانشگاهی با گسترش تحقیقات، شکوفایی استعدادها و استفاده از ظرفیت‌های موجود در سطح جامعه برای نیل به خوداتکایی و پیشرفت، تحقق اهداف انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند.

مهران اوچی اردبیلی یکشنبه 20 بهمن‌ماه در جلسه شورای معاونان و مدیران جهاددانشگاهی استان اردبیل اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی سعی دارد در تسهیل روند فعالیت‌های کشور نقش خود را ایفا نماید.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی از زمان تشکیل، در کنار سایر مراکز آموزش عالی و موسسات علمی و پژوهشی برای پیشرفت جایگاه علمی کشور تلاش می‌کند اظهار کرد: با نیازسنجی انجام گرفته در سطح کشور، الگوسازی‌ و برنامه‌ریزی‌های خوبی در تمام حوزه‌های فعالیتی جهاددانشگاهی در راستای رفع نیازهای کشور و پیشرفت استان‌ها انجام گرفته است.

رئیس جهادانشگاهی استان اردبیل یادآور شد: این نهاد با هدف متناسب‌سازی قابلیت‌های تخصصی افراد با نیازهای تخصصی‌کشور بنیان شده تا در سایه آن کارآیی‌های لازم را برای پذیرش و ایفای موثر وظایف و نقش‌ها در کشور کسب کند.

اوچی اردبیلی با اشاره به اینکه این نیازهای بشر است که انسان‌ها را به سمت تحقیق و توسعه پیش می‌برد، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی، هم اکنون توانمندی‌های ارزشمندی در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در مجموعه جهاددانشگاهی سراسر کشور و به تبع آن در استان اردبیل فراهم شده که رو به پیشرفت است و می‌تواند در توسعه استان موثر واقع شود.

وی اضافه کرد: سال گذشته بیش از 10 هزار نفر در دوره‌های آموزشی اشتغال‌محور و مهارت‌افزایی پنج مرکز آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان اردبیل شرکت کرده اند که این امر موجب توانمندسازی و ارتقاء نیروی انسانی استان شده است.

به گزارش ایسنا، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل از ظرفیت بالای گردشگری برخوردار است، تصریح کرد: با دستور استاندار اردبیل این نهاد با همکاری دستگاه‌‌های اجرایی استان ماموریت تهیه زیر ساخت‌ها و ساماندهی حوزه توریسم سلامت را بر عهده ‌دارد.

اوچی اردبیلی کمک به گسترش و تقویت حوزه گردشگری سلامت استان اردبیل را از اولویت‌های این نهاد انقلابی دانست و گفت:  توسعه این بخش می‌تواند به ارتقا بهره‌وری در استان کمک کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha