• سه‌شنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99041007856
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری استان‌:

سمن های تخصصی در آذربایجان غربی شبکه سازی می شوند

سمن های تخصصی در آذربایجان غربی شبکه سازی می شوند

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان غربی از شبکه سازی سازمانهای مردم نهاد استان در راستای ایجاد هم افزایی و تخصصی نمودن سمن ها خبر داد.

سیدهادی طباطبایی امروز ۱۰ تیرماه در دومین جلسه اتاق فکر سازمانهای مردم نهاد استان که امروز در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر سازمانهای مردم نهاد با اهداف مشترک زیادی در استان وجود دارند که از نهادها و دستگاههای مختلف مجوز فعالیت دارند و بصورت موازی و همسو حرکت فعالیت می کنند، گفت: شبکه سازی سازمان های مردم نهاد با هدف تخصصی نمودن و ایجاد هم افزایی در بین سمن ها ایجاد می شود.

وی افزود: ایجاد انسجام و وحدت رویه در بین فعالین سازمانهای مردم نهاد، پایش فعالیت سمن ها و تشکل ها در موضوعات تخصصی ، ایجاد بستر تعامل در بین تشکل ها از دیگر اهداف شبکه سازی سازمانهای مردم نهاد است.

وی به ایجاد خانه تشکل های سازمانهای مردم نهاد اشاره کرد و گفت: ایجاد این خانه تشکل ها و شبکه سازی سازمانهای مردم نهاد از اهداف ماست و  بعد از شبکه سازی تشکل ها این سازمان ها در قالب شبکه های سازمانهای مردم نهاد در خانه  تشکل ها فعالیت خواهند کرد.

طباطبایی، سازمانهای مردم نهاد را بازوی توانمند و حلقه اتصال حاکمیت با مردم عنوان نمود و گفت: سازمانهای مردم نهاد در بحث کرونا به خوبی به وظیفه خود عمل نمودند و نشان دادند که در زمان نیاز می توانند به خوبی به یاری سیستم حاکمیتی بیایند و برای استقرار مطلوب برنامه ها کمک کنند.

به گزارش ایسنا، وی همچنین در ادامه بر ضرورت ساماندهی موسسات خیریه اشاره نمود و اظهار کرد: عدم شفافیت برخی از مجموعه های خیریه باعث از بین رفتن اعتماد عمومی می شود لذا ضروری است سازمانهای مردم نهاد که در زمینه های خیریه فعالیت دارند، ساماندهی شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha