• شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۶ / ۲۰:۲۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: tabriz-94635

اعلام آمادگی آموزش و پرورش برای نقش آفرینی در «تبریز 2018»

اعلام آمادگی آموزش و پرورش برای نقش آفرینی در «تبریز 2018»

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان این‌که آموزش و پرورش برای رویداد «تبریز 2018» آمادگی و هماهنگی کامل خود را اعلام می‌کند، گفت: باید هماهنگی های لازم را در بخش عمرانی و تربیت و تعلیم انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استاناظهار کرد: با توجه به این‌که خطه‌ی آذربایجان صبغه‌ی فرهنگی دارد، مسئولیت ما به عنوان دستگاه تعلیم و تربیت سنگین‌تر شده است. 
    
وی با بیان این‌که آموزش و پرورش در چهارسال گذشته با استفاده از امکانات و همکاری اعضای خود با اعتدال و اخلاق‌گرایی در فضای آرام و کم حاشیه فعالیت می‌کند، افزود: آموزش و پرورش استان ما در بین 31 استان از لحاظ شاخص‌های آموزشی و پرورشی جزو استان‌های پیشتاز کشور است. 
  
وی ادامه داد: آموزش و پرورش با الگو قراردادن سند تحول آموزش و پرورش و ظرفیت‌های سند تدبیر و توسعه نظام برنامه ریزی، برای تمامی مدارس استان برنامه‌ی اساسی دارد و در دولت دوازدهم با رویکرد و تاسی از برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش با انرژی زیاد به کارهای خود ادامه می‌دهد. 
    
پاشایی با اشاره به شعار سال تحصیلی جدید «مدرسه کانون آموختن خلاق و زیستن با اخلاق است»، اظهار کرد: برای کاهش آسیب های اجتماعی باید نسبت به بحث تربیتی و پرورشی دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف اهتمام جدی بورزیم. 
  
وی با بیان این‌که طی چهار سال گذشته به مباحث پرورشی و ورزشی دانش آموزان توجه زیادی شده است، افزود: توسعه‌ی ارتباط خانه و مدرسه و ایجاد هم سویی دو نهاد و آموزش و ارتقای مهارت‌های عملی و زندگی، جزو اولویت‌های آموزش و پرورش استان است. 
  
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha