• پنجشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403022014569
  • منبع : نمایندگی مازندران

اخبار انتظامی مازندران

دستگیری عوامل ایجاد درگیری و اخلال در نظم ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

دستگیری عوامل ایجاد درگیری و اخلال در نظم ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

ایسنا/مازندران جانشین انتظامی استان مازندران از دستگیری عوامل ایجاد نزاع و درگیری و اخلال در نظم و امنیت ورزشگاه وطنی در حاشیه بازی نساجی قائمشهر و پرسپولیس خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری پلیس، سردار سید موسی حسینی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قائمشهر در پی اطلاع از ایجاد اخلال در نظم و امنیت ورزشگاه وطنی در حاشیه بازی پرسپولیس و نساجی مازندران توسط تعدادی تماشاگرنما با سر دادن شعارهای نامتعارف و نزاع و درگیری طرفداران ۲ تیم، بررسی موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی تعدادی از این عوامل در پی تلاش بی وقفه ماموران پلیس اطلاعات خبر داد و گفت: ماموران با انجام هماهنگی‌های قضایی همه عواملی که با سردادن شعارهای نامتعارف موجبات تحریک احساسات تماشاگران و ایجاد نزاع و درگیری شده بودند را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران از تشکیل پرونده قضایی برای متهمان دستگیر شده خبر داد و در ادامه افزود: ۲ متهم اصلی پرونده با دستور قضایی، روانه زندان شدند.

کشف تریاک از یک سوداگر مرگ در نوشهر

فرمانده انتظامی نوشهر از کشف ۲ کیلو ۳۰۰ گرم مواد مخدر تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ اکبر درویشی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق، توزیع و فروش مواد مخدر توسط یک عامل افیونی در شهرستان نوشهر موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان متهم را که در یکی از خیابان‌های شهرستان سکونت داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

وی از کشف ۲ کیلو ۳۰۰ گرم مواد مخدر تریاک در بازرسی از مخفیگاه‌های این سوداگران مرگ خبر داد و اظهار کرد: این۲ قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، مواد مخدر را از مهمترین عامل به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع، تزلزل و نگرانی خانواده‌ها، در جامعه دانست و با تاکید بر تعامل و همکاری آحاد جامعه با پلیس در مقابله با این بلای خانمانسوز از مردم خواست: با اطلاع رسانی به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحیح به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در ارائه خدمات انتظامی و برخورد با بر هم زنندگان نظم و امنیت یاری کنند.

کشف ۵ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در«آمل»

فرمانده فرماندهی انتظامی شهرستان آمل از کشف ۵ تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ «مجید باقری» با اعلام این خبر، گفت: در راستای مقابله با قاچاق فرآوردهای جنگلی در سطح شهرستان آمل، طرح کنترل و نظارت بر کارگاه‌های چوب‌بری و عرضه محصولات و فرآوردهای چوبی در دستور کار ماموران انتظامی و یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان قرار گرفت .

وی تصریح کرد: ماموران با هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از یک کارگاه چوب‌بری موفق به کشف ۵ تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق شدند.

فرمانده فرماندهی انتظامی شهرستان آمل افزود: ضمن پلمب این واحد کارگاهی، متصدی آن پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ باقری با بیان اینکه قطع درختان به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق چوب مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha