• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۰۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403022115288
  • خبرنگار : 50188

مورایس: سپاهان چیزی را از دست نداده/ خوشحال می‌شوم بعد از من «نویدکیا» سرمربی سپاهان باشد

مورایس: سپاهان چیزی را از دست نداده/ خوشحال می‌شوم بعد از من «نویدکیا» سرمربی سپاهان باشد

ایسنا/کرمان سرمربی تیم سپاهان نسبت‌به اینکه هواداران تیمش در دیدار برابر استقلال خوزستان محرم نویدکیا را تشویق کردند واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، ژوزه مورایس سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش‌از دیدار برابر مس رفسنجان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر اظهار کرد: معمولاً بازی‌های خارج از خانه را یا نمی‌رسیم یا بنا به اتفاقاتی در کنفرانس قبل از مسابقه شرکت نمی‌کردیم اما باعث افتخار است که در دسترس هستیم.

وی افزود: فردا یک بازی خوب را شاهد خواهیم بود بخاطر این‌که مس رفسنجان یک تیم خیلی خوبی است. تیمی که همیشه فوتبال بازی می‌کند و کیفیت خیلی خوبی دارد و تیم رقابتی است و فردا شاهد یک بازی خوب در لیگ فوتبال ایران خواهیم بود.

سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: فردا یک دوست خوب، محرم نویدکیا را ملاقات می‌کنم و باعث افتخار من است، بازیکنان سابقی که در تیم خودم بوده‌اند را ملاقات می‌کنم که لحظات خوبی خواهد بود، باعث افتخار من است و فوتبال همین است.

مورایس در این رابطه که در بازی برابر استقلال خوزستان هواداران تیمش از نتیجه راضی نبودند و نویدکیا را تشویق کردند، گفت: نویدکیا بازیکن و مربی سپاهان بوده و کار خیلی خوبی در حال انجام دارد و عملکرد خیلی خوبی در تیم رفسنجان داشته‌. بله این اتفاقات معمولاً می‌افتد. خوشحال می‌شوم که مردم مربیان را به یاد دارند، به خواسته خودشان یک مربی را می‌خواهند چرا که نه؟ اگر قرار باشد در آینده کسی جای من باشد، کسی که باکیفیت باشد، شانس دوم برای ارائه عملکرد داشته باشد، کمک هم می‌کنم و خوشحال می‌شوم بعد از من نویدکیا باشد چون دنیا سرشار از موقعیت‌هاست و جای نگرانی نیست.

سرمربی سپاهان درباره اینکه سپاهان برای سهمیه لیگ قهرمانان رقابت می‌‎کند یا قهرمانی در جام حذفی؟ ادامه داد: ما فوتبال بازی می‌کنیم و تمرکزمان بر بردن است و چیزی را از دست ندادیم. پرسپولیس سال گذشته قهرمان شده و اگر امسال قهرمان نشود، آن‌ها هستند که از دست داده‌اند، ما برای به دست آوردن چیزی می‌جنگیم. ما تلاش خود را برای بردن انجام می‌دهیم و تمام این‌ها بستگی به عملکرد ما دارد که در آخر فصل در چه جایگاهی قرار بگیریم.

نه فقط ما که بستگی به عملکرد سایر تیم‌ها هم دارد. در جام حذفی همه می‌خواهند برنده باشند، سپاهان جام حذفی را از دست نداده و پرسپولیس از دست داده است چون سال گذشته این تیم قهرمان شد. الان هشت تیم در حال رقابت هستند. من نمی‌توانم درباره قهرمان جام حذفی پیش‌بینی کنم و تمرکزم فقط برای بازی با مس رفسنجان است. اگر خدا بخواهد بازی بعدی برابر ملوان.

او درباره غایبان و مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: میلاد زکی‌پور در این بازی نیست و نمی‌دانم در بازی بعدی نیز باشد یا خیر. او جراحی کوچکی روی بینی خود انجام داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha