• شنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۱:۴۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403022215319
  • خبرنگار : 50177

رئیس ستاد انتخابات استان:

مردم در دهه لرستان حماسه آفریدند

مردم در دهه لرستان حماسه آفریدند

ایسنا/لرستان رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت:مردم در دهه استان حماسه آفریدند.

احسان یاوری بامداد ۲۲ اردیبهشت ماه با حضور در ستاد انتخابات لرستان در جمع خبرنگاران از مردم حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که در دهه لرستان (بیستم اردیبهشت ماه تا اول خرداد ماه) پرغرور حماسه‌ای دیگر آفریدند و برگ زرینی بر تاریخ لرستان رقم زدند، تقدیر و اظهار کرد: انتخابات مرحله دوم حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی با همکاری همه دست‌ اندرکاران انتخابات به پایان رسید.

وی با بیان اینکه هیات‌های اجرایی و نظارت، استانداری، فرمانداری‌ها، عوامل امنیتی و انتظامی و سایر دستگاه‌ها در امر برگزاری انتخابات دخیل بودند،تصریح کرد: براساس نتایجی که از دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی بدست آمد از مجموع ۱۲۰ هزار و پنج رای ماخوذه، ۱۱۷ هزار و ۶۵۰ رای صحیح و مابقی سفید بودند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان بیان کرد: از مجموع آرای صحیح، هادی هاشمی‌نیا ۴۹ هزار و ۶۶۲ رای، رضا سپهوند ۴۵ هزار و ۹۳۴ رای، محمدرضا ملکشاهی راد ۴۰ هزار و ۸۲ رای و قدرت الله ایمانی ۲۹ هزار و ۸۶۹ رای را کسب کردند.

یاوری گفت: با این احتساب، هادی هاشمی‌نیا و رضا سپهوند منتخبین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی هستند.

وی اضافه کرد: دو نامزد دیگر که رای نیاوردند از مشاورین مسئولین اجرایی استان خواهند بود تا بتوانیم در کنار هم و با تلاش هم برای لرستان عزیز تلاش کنیم چرا که مردم با همدلی و انسجام حماسه آفریدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان عنوان کرد: این نتایج مورد تائید شورای نگهبان قرار گرفته و توسط دبیر ستاد انتخابات کشور اعلام شده است که پس از تائید و صدور اعتبارنامه و پس از اخذ رای اعتماد به عنوان نماینده مردم محسوب می‌شوند.

یاوری یادآور شد: نامزدهای انتخاباتی نیز با حضور همه و با رقابتی سالم، این حماسه رقم زدند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha