• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۶:۴۷
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 1403022215991
  • خبرنگار : 90047

سرمربی آمریکایی به دنبال اولین مدال آسیایی با هاکی زنان ایران

سرمربی آمریکایی به دنبال اولین مدال آسیایی با هاکی زنان ایران

تیم ملی هاکی بانوان ایران برای شرکت در رقابت های هاکی سالنی آسیا انتخابی جام جهانی عازم تایلند شد.

جون کنت ول مربی چینی - آمریکایی هاکی بانوان ایران در گفت و گو با ایسنا در ارزیابی از آخرین وضعیت تیم اعزامی به مسابقات هاکی سالنی آسیا در تایلند اظهار کرد: تیم ملی زنان ایران متشکل از ۱۳ بازیکن در این دوره از رقابت ها با تیم های قزاقستان، مالزی، نپال و عمان همگروه است و در گروه دوم تیم های تایلند ، اندونزی ، سنگاپور کامبوج و ویتنام حضور دارند.

وی گفت: این مسابقات از روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت آغاز می شود و تا ۲۷ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. تیم بانوان ایران از نظر فنی و به ویژه تکنیکی، تاکتیکی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و آماده شرکت در این مسابقات هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور کسب سکو برای بانوان ایران دارید یا خیر؟ افزود: از نظر کسب سکو باید بگویم با توجه به تمرینات خوبی که بانوان هاکی ایران طی چند ماه اخیر داشتند امید زیادی به آن ها دارم تا با کسب سکو تاریخ سازی کنند. البته در این‌ مسابقات تنها تیم قهرمان‌ مجوز حضور در جام جهانی را کسب می کند.

وی اصلی ترین حریفان ایران در این دوره از مسابقات را، تایلند قهرمان دوره قبل، اندونزی، قزاقستان و مالزی عنوان کرد و گفت: امیدوارم در این دوره از رقابت‌ها، بانوان ایران به مدال دست پیدا کنند.

مربی چینی - آمریکایی هاکی بانوان ایران در پایان همچنین درباره جایگاه ایران در آسیا اظهار کرد: تیم هاکی سالنی بانوان در گذشته هیچ جایگاهی در آسیا نداشته اما اکنون این اطمینان را می دهم که سطح هاکی ایران در این دوره از رقابت ها ارتقاء پیدا خواهد کرد و به عنوان یک تیم قدرتمند در آسیا نام برده می‌شود و همانند تیم مردان در هاکی سالنی جزو رنکینگ اول قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha