• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403022316401
  • خبرنگار : 71963

برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی و هوایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی و هوایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نمایشگاهی از دستاوردهای یکی از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های تجهیزات پزشکی و هوایی در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، بحث تولید و خودکفایی در صنعت، از مهمترین دغدغه‌های کشور است که در سالیان اخیر بیش از پیش نمایان شده و با هر تکانه‌ای، این موضوع پررنگ‌تر و اجرای آن ضروری‌تر می‌شود و در این میان دانشگاه به عنوان مرکزی برای پرورش نیروهای انسانی متخصص در حوزه‌های مختلف تولیدی و مهندسی، مهمترین سنگر در این حوزه است.

با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر امید آفرینی در فضای کشور، گروه علمی فرهنگی طلوع (بسیج دانشجویی دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر) اقدام به برگزاری نمایشگاهی در حوزه صنعتی کرده است.
این نمایشگاه با حضور شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان در حال برگزاری است که با گفت‌وگو و تبادل نظر و همچنین ارائه دستاوردهای این شرکت، زمینه را برای افزایش امید و همچنین رشد دانشجویان فراهم کند.
این شرکت دانش بنیان از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را را با تولید برانکاردهای تخصصی آغاز کرد و امروزه در کنار ساخت تجهیزات پزشکی، ساخت دستگاه‌ها و تجهیزات بازرسی کالا با هدف مبارزه با قاچاق در دستور کار خود قرار دارد و ساخت دستگاه ایکس ری کانتینری از دستاوردهای دانش بنیان این شرکت به شمار می‌رود.
صنعت هوایی یکی دیگر از زمینه‌های تحقیقاتی این شرکت است و تولید جت مسافربری شخصی از مهمترین پروژه‌های این شرکت دانش بنیان است.
تجهیزات عرضه شده از سوی این شرکت در این نمایشگاه شامل "هتلینگ بیمارستان"، "شتاب دهنده خطی درمان سرطان"، "دستگاه Xray  بازرسی کانتینر"، "سی تی اسکن" و "اویونیک و لندینگ جت مسافری شخصی" است.
این نمایشگاه، از تاریخ ۲۲ تا ۲۴ اردیبهشت جاری در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha