• سه‌شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403022518192
  • منبع : بازار

معرفی هتل‌های مشهد با غذای سلف سرویس، فولبرد و هافبرد

معرفی هتل‌های مشهد با غذای سلف سرویس، فولبرد و هافبرد

یکی از روش ‌هایی که می ‌تواند در کاهش هزینه‌ های سفر به مشهد به میزان زیادی مؤثر باشد، رزرو هتل‌ هایی است که خدمات سلف ‌سرویس را ارائه می‌ دهند.

به گزارش ایسنا به نقل از های هتل، این انتخاب به شما امکان می ‌دهد که در انتخاب غذای خود، بسیار آزادانه عمل کرده و در هزینه ‌های غذایی خود صرفه‌ جویی کنید. از این رو، با منوی متنوع و گسترده ‌ای از انواع غذاهای مختلف رو به ‌رو خواهید شد. در این مقاله به معرفی هتل‌ های مشهد با غذای سلف‌ سرویس می ‌پردازیم تا بتوانید به راحتی هتل مورد نظر خود را از بین هتل‌ های ذکر شده، انتخاب کنید.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی، هتلی ۵ ستاره در شهر مشهد است که در بین خیابان امام رضا ۲۴ و ۲۶ قرار گرفته است. این هتل، دارای رستوران ها و کافه های بسیاری با منوهای متنوعی است که می توانید انواع غذاهای ایرانی، غذاهای آسیایی و بین المللی، انواع فست فود و... را نوش جان کنید. سالن صبحانه ارغوان (طبقه ۱۴)، رستوران آتریوم (لابی هتل)، رستوران روف گاردن (بر روی بام، طبقه +۲) از جمله رستوران های موجود در این هتل می باشند. در نظر داشته باشید که هتل درویشی مشهد، از جمله هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا به شمار می رود که می توانید در صورت تمایل به سلف سرویس، درخواست دهید تا برای شما ارائه شود.

هتل جواد مشهد

از دیگر هتل های مشهد با غذای سلف سرویس می توان به هتل جواد مشهد اشاره کرد. این هتل از هتل های ۴ ستاره ای است که نبش خیابان امام رضا ۳ و در نزدیک ترین فاصله به حرم واقع شده است. در این هتل، رستوران و فست فودی وجود دارد که غذاهای متنوع و با کیفیتی را ارائه می دهند. لازم است بدانید که این هتل از هتل های فولبرد مشهد به شمار می رود، بنابراین شما می توانید تمام وعده های غذایی خود (صبحانه، ناهار و شام) را به صورت رایگان در هتل نوش جان کنید و دیگر دغدغه پیدا کردن رستوران را نداشته باشید.

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد، یکی دیگر از هتل هایی است که غذا در رستوران های آن به صورت سلف سرویس ارائه می شود. این هتل ۵ ستاره مشهد، دارای ۳ رستوران همچون رستوران گل یاس و رستوران گل نرگس در طبقه اول، رستوران آفتابگردان در طبقه ۱۲ و رستوران سنتی ارغوان در طبقه منفی ۱ هتل قرار گرفته اند، می باشد که هر کدام از آن ها دارای منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را ارائه می دهند. لازم است بدانید که کیفیت غذاهای رستوران های هتل مدینه الرضا در سطح بسیار بالایی قرار دارند، بنابراین قیمت آن ها گران تر از دیگر هتل های است.

هتل آپارتمان آرین مشهد

در خیابان امام رضا ۳ و در فاصله کمی از هتل، یکی دیگر از هتل های مشهد با غذای سلف سرویس قرار گرفته است که هتل آپارتمان آرین نام دارد. این هتل آپارتمان، تنها یک رستوران دارد که در طبقه همکف آن واقع شده و ظرفیتی حدود ۷۰ نفر را دارد. با انتخاب این هتل نزدیک حرم مشهد، شما می توانید غذای خود را که به صورت سلف سرویس ارائه می شود، نوش جان کنید.

معرفی هتل‌های مشهد با غذای سلف سرویس، فولبرد و هافبرد

هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ مشهد، یکی از هتل های شناخته شده شهر مشهد است که با معماری منحصر به فردی که دارد، در نگاه اول مسافران زیادی را به خود جذب می کند. از رستوران هایی که در هتل الماس ۲ مشهد قرار دارند، می توان به کافه رستوران روف گاردن در طبقه ۱۹، رستوران پانوراما، رستوران فیروزه و کافی شاپ اسپا اشاره کرده که در طبقات مختلف این هتل نیز واقع شده اند. تنوع منوی غذای این رستوراهای هتل الماس ۲ سبب شده است که هر نوع غذایی که علاقه دارید را بتوانید سفارش داده و نوش جان کنید. هتل الماس ۲ مشهد در خیابان امام رضا و حد فاصل خیابان امام رضا ۲۰ و ۲۲ واقع شده است و فاصله کمی با حرم مطهر نیز دارد.

هتل اترک مشهد

یکی از قدیمی ترین هتل های مشهد که رستوران های آن غذا را به صورت سلف سرویس ارائه می دهند، هتل اترک مشهد می باشد. این هتل دارای دو رستوران با منویی از انواع غذاهای ایرانی و بین المللی است که در بالاترین طبقه هتل اترک قرار دارند. هتل ۴ ستاره اترک مشهد در میدان بیت المقدس و ابتدای بازار رضا واقع شده است که تنها با ۵ دقیقه پیاده روی، می توان به حرم دسترسی پیدا کرد.

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد، از هتل های مطرح شهر مشهد است که در گروه هتل های سلف سرویس نیز قرار گرفته است. این هتل دارای رستورانی به نام رستوران ارغوان است که طبقه همکف واقع شده و رستوران ارکیده نیز در طبقات بالاتر قرار گرفته است. شما می توانید در این رستوران ها، انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی و عربی را در بالاترین کیفیت ها نیز سفارش داده و میل کنید. هتل کیانا مشهد در خیابان امام رضا ۲ قرار گرفته است که برای دسترسی به حرم مطهر، تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی نیاز است.

معرفی هتل‌های مشهد با غذای سلف سرویس، فولبرد و هافبرد

هتل بین المللی قصر مشهد

یکی از هتل های برجسته شهر مشهد، هتل بین المللی مشهد است که با ارائه امکانات رفاهی مدرن خود، توجه اکثر مسافران را به خود جلب کرده است. این هتل ۵ ستاره در محدوده خیابان امام رضا ۱۴ و ۱۶ قرار گرفته است که فاصله بسیار کمی به حرم دارد. در این هتل، تنوع رستوران ها و منو های آن ها به گونه ای است که هر غذایی که بخواهید را می توانید در فضایی مطابق میل خود نوش جان کنید. از جمله رستوران های هتل بین المللی قصر مشهد می توان به رستوران رویال مرسده، رستوران سنتی رز، رستوران خاطره و رستوران قصر نیز اشاره کرد که غذاهای خود را به صورت سلف سرویس ارائه می دهند.

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد از هتل های سه ستاره مشهد محسوب می شود که هم جوار حرم مطهر و در امام رضا ۳۵ قرار گرفته است. این هتل دارای رستورانی می باشد که غذای خود را در دو وعده غذایی ناهار و شام، به صورت سلف سرویس به مسافران ارائه می دهد تا بتوانند غذایی باب میل خود را نوش جان کنند.

رزرو هتل های مشهد با غذای سلف سرویس

رزرو هتل مشهد با غذای سلف سرویس، یکی از بهترین فرصت ها برای تجربه اقامتی بی نظیر در مشهد است. تمام هتل هایی که به آن ها اشاره شد، ارائه دهنده این خدمت هستند و با مشخص کردن زمانی، به مهمانان خود اعلام می کنند تا به رستوران هتل رفته و غذای مورد نظر خود را میل کنند. با رزرو هتل مشهد با غذای سلف‌ سرویس، می ‌توانید وقت بیشتری را برای زیارت حرم مطهر و دیدن دیگر جاذبه ‌های دیدنی و تاریخی مشهد به داشته باشید. از طرفی، دیگر نگرانی درباره پیدا کردن رستوران یا غذای مناسب برای هر وعده نخواهید داشت. به این ترتیب، اقامت در یک هتل با خدمات سلف ‌سرویس تبدیل به یک تجربه راحت و لذت ‌بخش می ‌شود.

انتهای  رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha