• سه‌شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403022518234
  • منبع : بازار

آفرهای تور آنکارا

آفرهای تور آنکارا

آنکارا دومین شهر بزرگ و تأثیرگذار در ترکیه محسوب می‌شود. در این شهر سفارت‌خانه، دانشگاه، شرکت و نهادهای دولتی بسیاری در راستای یک شهرسازی مدرن ساخته‌شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از علی بابا، همین امر هم آن را به شاه‌راه ارتباطی بسیار مهمی در ترکیه برای حمل‌ونقل و گشت‌وگذار توریست‌های خارجی تبدیل کرده است. سفر به شهری که قدمتی نزدیک به عصر برنز و تمدن‌های هیتی دارد آیا برای یک سفر توریستی مناسب نیست. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نیمی از ترکیه در آسیا و نیم دیگر آن در اروپا واقع‌شده است. در همین راستا هم دور از لطف نیست که بدانید آنکارا در بین چهار کوه و سه رودخانه شکل‌گرفته و همین امر یعنی سفر با تور آنکارا تنوع گسترده از جاذبه‌های گردشگری را قرار است برای شما فراهم کند؛ اما چه باید کرد تا سفر مقرون‌به‌صرفه‌ای برای ما فراهم شود؟ برای پاسخ به این سؤال کافی است تا پایان همراه ما باشید.

چرا باید به آنکارا سفر کنیم؟

همان‌طور که اشاره شد آنکارا به لحاظ موقعیت جغرافیایی و تاریخی بسیار حائز اهمیت است. از یک‌سو بناهای تاریخی و از سمت دیگر جاذبه‌های طبیعت‌گردی دست‌به‌دست هم داده‌اند تا این منطقه توریستی را حسابی برای شما چشم‌نواز کنند؛ مثلاً شما می‌توانید به تماشای قلعه آنکارا، حمام‌های رومی، آنیت کبیر، مجسمه آتاتورک، معبد آگوستوس، موزه هنر و مجسمه‌سازی آنکارا، مسجد حاجی بایرام، مسجد کوجاتپه، موزه تمدن‌های آناتولی، موزه اریمتان، موزه راحمی ام کوچ، مسجد اصلانهانه، مسجد بش تپه، مسجد احمد حمدی آکسکی، دریاچه ایمیر، برج آتاکوله و آبشار کچیورن بپردازید و متفاوت‌ترین سفر خود را در مدت‌زمان سفر به آنکارا تجربه کنید. برای این منظور می‌توانید از آفرهای تور آنکارا استفاده کنید تا باقیمت مقرون‌به‌صرفه تری این سفر رؤیایی را به پایان برسانید و در عوض حسابی برای خود از مغازه‌های لوکس ترکیه خرید کنید.

آفرهای تور آنکارا

تجربه سفری ارزان به آنکارا ترکیه

همه شما به‌خوبی می‌دانید پارامترهای بسیاری بر روی قیمت تمام‌شده تورهای آنکارا اثرگذار است. درواقع هرچقدر خدمات ارائه‌شده از طرف مدیریت تور برای شما بهتر و بیشتر پیش‌بینی‌شده باشد این سفر برای شما گران‌تر تمام خواهد شد. حال‌آنکه اگر شانس با شما یار باشد و تورهای لحظه آخری به پستتان بخورد. همان کیفیت خدمات بالا را می‌توانید با یک قیمت مناسب تجربه کنید. به‌طورکلی سفر به آنکارا ترکیه خیلی سفر گران‌قیمتی برای ایرانی‌ها محسوب نمی‌شود و همین امر آن را به یک مسافرت پرطرفدار از سوی ایرانی‌ها تبدیل کرده است. نزدیک بودن ترکیه به ایران و فاصله کم پرواز در همان ابتدا خرید بلیط را باقیمت مناسبی برای شما همراه می‌کند. در قدم بعد باید بگویم برای این مسافرت نیاز به تهیه ویزا نیست با یک پاسپورت هم می‌توانید از مرز خارج شوید. در آخر رزرو یک هتل ارزان‌قیمت با تور آنکارا یعنی شروع یک سفر ارزان‌قیمت که کار چندان دشواری نیست.

چه زمانی برای سفر به آنکارا مناسب است؟

همه شما به‌خوبی می‌دانید که مسافرت در ایام بهار و تابستان چه در سفرهای درون‌مرزی و چه برون‌مرزی بسیار پرهزینه است. چراکه حجم ترافیک سفر به دلیل فارغ شدن خانواده‌ها از درس‌ومشق بچه‌ها زیاد می‌شود و همین امر تقاضا برای سفر را بالا می‌برد که منجر به شروع یک مسافرت گران‌قیمت می‌شود. در قدم بعد هم باید بگویم که مدت‌زمان اقامت شما هم در آنکارا اگر بیشتر از سه روز شود خود بر روی هزینه‌های شما تأثیر می‌گذارد و این امر سفر شمارا پرهزینه‌تر به پایان می‌رساند. به‌طورکلی باید زمان سفر، هتل انتخابی، ایرلاین پروازی، روز و ساعت بلیط هواپیما، مدت‌زمان اقامت همگی را برنامه ریزی شده دنبال کرد.

سفر به آنکارا در کریسمس ارزان یا گران است؟

به‌خوبی می دانید که آنکارا همانند سایر شهرهای ترکیه مراسم کریسمس را به بهترین شکل ممکن برگزار می‌کند. پس دور از لطف نیست که بگویم در این فصل مسافرت به این کشور بسیار پررنگ‌تر از سایر فصل‌ها دنبال می‌شود. از یک‌سو شما شاهد فضایی کاملاً متفاوت در شهر به دلیل برپایی جشن سال نو میلادی هستید. از سمت دیگر شرایط حضور در فستیوال‌ها و جشن‌های سالانه برای شما فراهم می‌شود. از سمت دیگر از یک تخفیف باورنکردنی برای خرید از فروشگاه‌های سطح شهر می‌توانید بهره بگیرد. این مزیت‌ها از اواسط دی تا اواسط بهمن برای شما در آنکارا فراهم است، اما نباید انتظار یک سفر ارزان‌قیمت را داشته باشید. چراکه سفر در ایام کریسمس که در ژانویه است از سوی بسیار از توریست‌ها د نبال می‌شود و این حجم از استقبال قدری سفر شمارا گران‌تر به پایان می‌رساند. البته اگر شانس داشته باشید و بتوانید خرید تور آنکارا و بلیط هواپیما را از مجموعه علی‌بابا به‌صورت ترکیبی دنبال کنید قطعاً قدری در کاهش هزینه‌های شما اثر خواهد گذاشت.

آفرهای تور آنکارا

کلام آخر در مورد سفر به آنکارا

برای کسانی که اهل سفر کردن و تجربه لحظه‌های ناب هستند هیچ‌چیزی به‌اندازه خرید یک تور ارزان‌قیمت آن‌ها را خوشحال نمی‌کند. همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید این امر تنها زمانی برای شما ممکن می‌شود که بتوانید از تورهای لحظه آخری استفاده کنید. چراکه کیفیت خدمات عالی است اما بنا به دلایلی این فروش برای شما مقرون‌به‌صرفه تر تمام می‌شود. البته باید در نظر داشته باشید حذف ویزا، طی کردن مسیر هوایی کوتاه و حتی اقامت در هتل‌های دو تا سه ستاره یک مسافرت بسیار ارزان را برای شما رقم می‌زند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha