• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403022619368
  • منبع : بازار

أخذ گواهینامه ایزو

أخذ گواهینامه ایزو

سازمان ایزو International Organization for Standardization یک نهاد بین المللی غیر دولتی در ژنو سوئیس قرار دارد. بطور کلی این سازمان مسئول تعریف و اجرای همه استانداردهاست. البته سازمان ISO چیزی را تأیید نمی کند، صدور گواهینامه های ایزو توسط سازمان های شخص ثالث انجام می گردد. اخذ گواهینامه ایزو یعنی تأییدیه شخص ثالثی که طبق استانداردهای بین المللی توسط سازمان ایزو تهیه و منتشر گردیده، اجرا می گردد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت سیستم‌کاران، گواهینامه ایزو یک مدرک رسمی است که نشان می‌دهد سازمانها در فرایند تولید، خدمات و مستندسازی همه الزامات استاندارد را مطابق با استانداردهای بین المللی سازمان استانداردسازی ISO انجام می دهند.

اخذ گواهینامه ایزو و مراحل اخذ گواهینامه ISO یعنی طی‌کردن مراحل لازم تا زمان صدور ایزو برای سازمان است. در صورتی که مراحل اخذ گواهینامه ایزو  بدرستی انجام گردند، منجر به دریافت گواهینامه ایزو معتبر برای سازمان یا شرکت  مرتبط می گردد. دریافت ایزو (گرفتن ایزو) حتما بایستی از مراجع معتبر انجام گیرد. کلیه مراحل صدور ایزو باید با کمک شرکت‌های دارای پروانه رسمی و مراجعی که تحت اعتبار IAF هستند انجام گردند.

گواهینامه ایزو در واقع یک کالای لوکس برای شرکت هاست. بطور کلی سازمانها برای رسیدن به اهداف کاری اقدام می نمایند. گواهینامه ایزو مدرک مورد تایید یک مرجع شخص ثالث، شرکت درخواست کننده را مطابق با استانداردهای بین المللی توسط سازمان بین المللی استاندارد (ISO) ممیزی و تاکید نموده است. بنابراین اخذ گواهینامه ایزو یعنی شرکت دارنده مدرک ایزو الزامات استاندارد بین المللی را رعایت کرده است.

اکثر مدیران و سازمان‌هاست خواهان دریافت گواهینامه ایزو ارزان و فوری هستند. اما روند اخذ گواهینامه ایزو معتبر و پیاده ‌سازی الزامات استانداردها خیلی آسان یا ارزان نیست. این فرایند شامل مواردی چون مدت زمان، تخصص و منابع هستند. اما چیزی ثابت گردیده است این است که میزان سود حاصل از اخذ گواهینامه ISO بسیار بیشتر از هزینه اولیه است.

گواهینامه ایزو فوری مستلزم طی کردن سریع فرآیندهای اجرایی مستند سازی ، پیاده سازی ، ممیزی داخلی و ممیزی صدور گواهینامه ایزو است. با وجود تکنولوژی فراوان و ارتباطات بین مشاوران و مراجع صادر کننده امکان ثبت و صدور فوری گواهینامه ایزو فراهم هست. شما عزیزان می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان مرکز سیستم کاران با شماره تماس ۷۹۱۶۵-۰۲۱ بصورت ۲۴ ساعته استفاده نمایید.

گواهینامه های ایزو به عنوان معیاری در سطح جهانی، تعهد سازمان شما نسبت به کیفیت و بهبود مستمر را نمایش می دهند. دریافت این گواهینامه ها مزایای متعددی مانند افزایش اعتبار برند، جلب اعتماد مشتریان، بهبود عملکرد و افزایش سهم بازار را برای سازمان شما به ارمغان بیاورند.

اما چالش بسیاری از سازمان ها در مسیر دریافت گواهینامه های ایزو، فرآیند ممیزی است. این فرآیند می تواند زمانبر، پرهزینه و گاهی طاقت فرسا باشد. به همین خاطر، بسیاری از سازمانها به دنبال راه حل جایگزین هستند که بدون نیاز به ممیزی، مزایای گواهینامه های ایزو را برای آنها فراهم نماید.

گواهینامه ISO بدون ممیزی راه حل مناسبی برای سازمانهایی که دنبال دریافت سریع و مقرون بصرفه برای گواهینامه ایزو هستند. این نوع گواهینامه برای شرکتهای تولیدی، خدماتی و پیمانکاری که خواهان استفاده از مزایای ایزو در مناقصات داخلی و ارتقای جایگاه خود در بازار داخلی هستند، مناسب است.

بطور کلی سازمان ها با دریافت گواهینامه ایزو مطرح می نمایند که تمامی فرآیندهای کاری آنها استانداردسازی گردیده است. پس اخذ فوری گواهینامه ایزو برای آنها بسیار حائز اهیمت است. چون می توانند به اهدافی که دارند در کمترین زمان ممکن برسند. جهت اخذ فوری گواهینامه ایزو می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان مرکز سیستم کاران با شماره تماس ۷۹۱۶۵-۰۲۱ بصورت ۲۴ ساعته بهره مند شوید.

  • اگر برای سازمان و یا شرکت خود بدنبال انجام صادرات برای کالای خود هستید.
  • اگر تصمیم دارید در مناقصات و مزایدات شرکت نمایید.
  • اگر به دنبال بهبود برند و افزایش فروش سازمان خود هستید.

أخذ گواهینامه ایزو

اخذ گواهینامه ایزو به شرکت یا سازمان کمک می کند تا:

  • بازار کاری خود را گسترش دهید و همچنین به بازارهای جدید دسترسی پیدا نمایید.
  • رضایت مشتریان خود را افزایش دهید.
  • فرآیندهای کاری خود را بهبود ببخشید و هزینه‌های فرآیندها را کاهش دهید.
  • میزان رقابت‌پذیری خود را در بازار کسب و کار افزایش دهید و بصورت متفاوت ظاهر شوید.

مهمترین انواع گواهینامه های ایزو کاربردی برای سازمان ها و یا شرکتها در زیر نام می بریم:

  • گواهینامه عمومی ISO ۹۰۰۱ بر کیفیت فرآیندهای سازمان، نیازهای مشتری، افزایش رضایتمندی متمرکز است. اخذ گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ یکی از الزامات اصلی برای هر کسب و کاری محسوب می گردد.
  • گواهینامه ISO ۱۴۰۰۱ برای تعیین معیارهای سیستم مدیریت محیط زیست کاربرد دارد.
  • گواهینامه  ISO ۴۵۰۰۱ (OHSAS ۱۸۰۰۱) برای کمک به ارتقا و محافظت از سلامت بهداشت و ایمنی است . سلامت کارکنان چه از نظر بهداشتی و چه از نظر روحی جز اولویت های اساسی مشاغل است .
  • ISO ۲۷۰۰۱ بر امنیت سایبری توجه دارد. در واقع اخذ ایزو ۲۷۰۰۱  نشان می دهد سازمان شما امنیت سایبری را در نظر گرفته است.

مرکز سیستم کاران با تلفن تماس ۷۹۱۶۵-۰۲۱ بصورت ۲۴ ساعته آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان است. شما می توانید با مشاوره کارشناسان مرکز ما جهت اخذ گواهینامه های ایزو مختلف تحت اعتبار IAF در کمترین زمان و کمترین هزینه اقدام نمایید.

گواهینامه ایزو بدون ممیزی

دلیل اصلی شرکتها جهت اخذ فوری و ارزان گواهینامه ISO و HSE و گواهینامه CE معتبر به همراه کد رهگیری قابل استعلام از مراجع معتبر داخلی و خارجی صادره کننده ایزو ، جهت شرکت در مناقصات است. در بسیاری از مناقصات، گواهینامه ایزو بعنوان یک الزام مطرح است، اما الزامی جهت پیاده‌سازی الزامات وجود ندارد. این شرکتها جهت دریافت گواهینامه ایزو بدنیال یک مدرک هستند نه یک سیستم مدیریت.

نحوه اخذ گواهینامه ایزو بدون ممیزی

بسیاری از سازمانها و شرکتها بدنبال دریافت گواهینامه‌های ایزو هستند. برخی از این سازمان‌ها تمایل به پیاده‌سازی الزامات و مستندات را ندارند و بدنبال دریافت گواهینامه ایزو بدون ممیزی هستند. متقاضیان عزیز می توانند درخواست اخذ ایزو ، مراحل ، شرایط ، مدارک و نحوه اخذ گواهینامه ایزو را از طریق ایمیل ، تلگرام ، واتساپ و یا هر پیام رسان دیگر به شماره همراه ۰۹۱۹۸۳۸۶۲۹۵ ارسال نمایند.

أخذ گواهینامه ایزو

اخذ فوری گواهینامه ISO 

بطور کلی اخذ فوری گواهینامه ISO معتبر شامل دو مبحث کلی است. مبحث اول اخذ فوری گواهینامه ایزو بدون اعتبار IAF است. مبحث دوم اخذ فوری گواهینامه ISO با اعتبار IAF و معتبر است.

امروزه اخذ گواهینامه‌ ایزو جهت حضور در مناقصات جزو مهمترین مدارک لازم برای پیمانکاران از طرف کارفرمایان است. سازمانها یا شرکتها جهت حضور در مناقصات معمولا زمان و وقت کافی ندارند و اخذ فوری گواهینامه ایزو را درخواست مینمایند.

متقاضیان عزیز می توانند درخواست اخذ گواهینامه ایزو را از طریق ایمیل ، تلگرام ، واتساپ و یا هر پیام رسان دیگر به شماره همراه ۰۹۱۹۸۳۸۶۲۹۵ ارسال نمایند. همچین شما عزیزان میتوانید درخواست گواهینامه ایزو را از طریق ایمیل ، تلگرام ، واتساپ و یا هر پیام رسان دیگر ارسال دریافت نمایند. جهت دریافت اخذ فوری گواهینامه ISO معتبر کلیک فرمایید.

مراجع صدور گواهینامه ایزو فوری در کشور بسیار زیاد است. ولی اکثر آنها دارای اعتبار و اصالت نیستند. کاربران و درخواست کنندگان انواع گواهینامه‌های ایزو معتبر و فوری بایستی در زمان درخواست گواهینامه ایزو به این موضوع توجه ویژه نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha