• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: ایکسنا
  • کد خبر: 1403022921224
  • منبع : فضای مجازی

مجری اینترنشنال: حمله به ایران در جهت منافع ملی ماست!

مجری اینترنشنال: حمله به ایران در جهت منافع ملی ماست!

مجری صهیونیستی اینترنشنال که به حمایت تمام قد از رژیم صهیونیستی شناخته شده است، در بخشی از برنامه‌ این شبکه به اسرائیلی بودن خود اعتراف می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی در این برنامه می‌گوید: خیلی‌ها این سوال به ذهنسان می‌آید که چرا من به عنوان برنامه ساز تلویزیونی ایرانی از اسرائیل بی قیدو  شرط حمایت می‌کنم. در شبکه‌های اجتماعی به من برچسب می‌زنند که من کارمند نتانیاهو هستم و جان انسان‌ها برایم اهمیتی ندارد؛ حرف من این است که حمله نظامی اسرائیل به خاک ایران در جهت منافع ملی ماست!

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۳۱ ۱۱:۲۶

مرگ بر اسرائیل

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۳۱ ۱۴:۵۶

من از این سگ بدم میاد الله حاميان یهود نصارا نابود کنه

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۳۱ ۱۸:۰۷

تو از اسرائیل حمایت کنی مثلأ چه غلطی میتوانی بکنی آقای خود فروش؟

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۲ ۰۳:۰۳

توآشغال بچه خوشگل همون بهترکه طرفدارپدرپدرسگت باشی واقعا"برازنده همدیگه ایدهمه شمابطورعجیبی شبیه همدیگه هستیدبطورمثال هیچکدوم بویی ازشرف وانسانیت نبردید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۳ ۰۵:۲۸

یکی نیست بگه اخه لب عنچه ی بی حیا اخه تو کی هستی که اصن کسی بیاد بشینه به اینکه توعه بی اصل ونسب طرفدار کدوم سگ که اسرائیل باشه هستی یعنی امسال ترو باید روزی 3وعده بندازن جلو حیوان وحشی تیکه تیکه ات کنن جنایتی که شما در حق ایران و ایرانی میکنید هیچ بشری در تاریخ در حق دشمنش هم نکرده به جرعت قسم میخورم مردم ایران هرچی بدبختی میکشین مقصر اصلیش شما بی ریشه ها هستین که ایران رو مفت فروختین یعنی جرم شما از اسرایل و امریکا پرونده اش سنگین تره ببین دیگه شما چی هستین که اون حیونا میان پیش شما که در این راه شوم از شما کمک بگیرین که به خاستشون برسن ولی به امید الله وباکمک الله چیزی جز سوختن در پایان بازی منتظرتون نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۳ ۱۷:۴۰

چقد تو وطن فروش و بی ناموسی خدا خوب گفته..میگه چشم را کور و گوششان را کر میکنم..آنها هیچ کس را برای هدایت خود نخواهند یافت..

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۳ ۲۲:۱۸

این آقا خیلی خره، مراتب جهالت رو تا مرتبه اعلی طی کرده. واقعا نمیتونم این افراد رو درک کنم. یعنی چطور میشه کسی بخاطر منافع خودش به نابودی دیگران راضی باشه!!!! این تنها از حیوانات برمیاد. عمیقا متاسف شدم.