• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403022921334
  • منبع : بازار

درآمد دلاری با راه‌اندازی تولیدی کیف

درآمد دلاری با راه‌اندازی تولیدی کیف

تولیدی کیف و پخش کوله پشتی عمده، از جمله کسب و کارهایی است که می‌تواند درآمد مناسب روزانه را برای افراد تضمین کند. اگرچه کارهای تولیدی، همواره به عنوان کارهایی پر زحمت و کم سود شناخته می‌شوند؛ اما حقیقت این است که سودآوری یک کسب و کار اعم از تولیدی یا خرید و فروش، به فاکتورهای متعددی بستگی دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از بازارکیف، در این مطلب با بررسی کسب و کار تولیدی کیف و شناخت مولفه‌هایی که می‌تواند این کار را به بیزنسی سودآور تبدیل کند؛ سعی خواهیم کرد تا دید مناسبی درباره چالش‌ها و فرصت‌های این حوزه ایجاد کنیم و در انتها هم پخش کوله پشتی عمده را به عنوان حوزه‌ای جانبی زیر ذره‌بین قرار دهیم.

دو چالش اساسی در تولیدی کیف

حقیقت این است که تولید کردن؛ اگر بتوانیم بازار فروش مناسبی برای آن بیابیم؛ حاشیه سود و ارزش افزوده زیادی برای ما ایجاد خواهد کرد. اگر مدتی کوتاه در هر حوزه تولیدی فعالیت داشته باشید؛ احتمالا خودتان بهتر می‌دانید که چالش اکثر تولید کنندگان، بحث انباشت سرمایه است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بیشتر مشتریان و مصرف کنندگان بازار، از شنیدن قیمت تولیدی محصول خود تعجب می‌کنند. زیرا این قیمت بسیار پایین‌تر از بهایی است که آنها در بازار برای آن پرداخت می‌نمایند. علت این تفاوت قیمت فاحش، در بسیاری از موارد، تعدد واسطه‌ها است. از سوی دیگر عرضه کنندگان ناگزیرند که برای بقای خود در بازار، پوشش هزینه‌های خود مثل هزینه اجاره و ... و کسب سود؛ کالا را به بهایی بیشتر از بهای تولیدی عرضه کنند. این موضوع، وقتی که تعداد واسطه‌ها افزایش پیدا می‌کند؛ علت اصلی این تفاوت قیمت است.

اما شاید این ایده به ذهن شما خطور کند که اگر تولید کننده‌ای بتواند کالای خود را مستقیم به بازار عرضه کند؛ فرایندی برد برد شکل خواهد گرفت. زیرا از یک سو، تولید کننده محصول خود را به بهایی بیشتر از آنچه به واسطه‌ها می‌فروشد به مصرف کننده ارائه خواهد داد و از سوی دیگر همین بها برای مصرف کننده بسیار مناسب‌تر از قیمتی است که واسطه به او ارائه می‌دهد. حالا سوال اینجاست که چرا چنین اتفاقی نمی‌افتد؟

ماجرا همواره به همین سادگی نیست! انجام هر کاری به زیرساخت‌های خاص خود نیازمند است و تخصص و تجربه بالایی را می‌طلبد. در فروش محصول، مشتری مداری و شیوه ارتباط درست با مشتری و درک نیازهای او، اگر بیشتر از بهای کالا مهم نباشد؛ به هیچ وجه کم‌اهمیت‌تر از آن نیست. واسطه‌ها یا پخش کننده‌ها، همین کار را انجام می‌دهند و طبیعتاً بابت ارائه این خدمات، دستمزدی هم دریافت خواهند کرد که باعث افزایش قیمت محصول خواهد شد.

درآمد دلاری با راه‌اندازی تولیدی کیف

علاوه بر نکته قبلی، یعنی شناخت بازار، برای مثال در محصول کیف زنانه عمده – کد 4440 که از وبسایت بازار کیف استفاده شده است چالش دیگری هم وجود دارد و آن چیزی نیست جز انباشت سرمایه. تولید کننده با توجه به این نکته که سرمایه بسیار بیشتری‌رت، نسبت به عرضه کننده، وارد کار کرده است و از آنجا که ملزم به پوشش هزینه‌های نیروی انسانی و فنی خود است؛ نیاز دارد تا کالای خود را به صورت یکجا و کلی بفروشد. حالا اگر سوال‌تان این است که اگر تولید کننده به تک فروشی روی بیاورد قطعا سود بیشتری خواهد داشت؛ پس چرا این کار را انجام نمی‌دهد؟ باید گفت که زمان!

زمان اصلی‌ترین عاملی است که باعث می‌شود یک تولیدی کیف یا هر تولیدی دیگر نتواند این کار را انجام دهد. از یک سو پرداخت هزینه‌های جاری و از سوی دیگر این نکته که بخش مهمی از ساختار سرمایه شرکت‌های تولیدی را وام‌های بانکی تشکیل داده و بازپرداخت آنها در موعد مقرر الزامی است؛ در کنار این نکته که تک فروشی یا خرده فروشی نیازمند زیرساخت‌های جدید مثل اجازه مغازه و تبلیغات و ... است؛ باعث می‌شود تا تولید کننده از این کار، علی رغم سود بالای آن صرف نظر نماید.

تا اینجا دو چالش مهم در حوزه تولیدی کیف یا سایر کارهای تولیدی را شناختیم؛ حالا وقت آن رسیده تا علاوه بر شناخت چالش‌های تخصصی‌تر، راه مواجهه با این چالش‌ها و کسب سود مناسب از بیزنس تولیدی کیف و کوله پشتی را بررسی نماییم.

درآمد دلاری با راه‌اندازی تولیدی کیف

تولیدی کیف سود آور است اگر...

ما برای سودآور کردن بیزنس تولیدی کیف، با چالش‌های متعددی روبرو می‌شویم که در حقیقت می‌توان تمام آن‌ها را زیر مجموعه دو چالش اصلی تولیدکنندگان که در بخش قبل بررسی نمودیم؛ قرار داد. پس اگر بتوانیم راه‌حل‌هایی برای این دو مورد پیدا کنیم؛ یعنی توانسته‌ایم طرح توسعه کسب و کار خود را تکمیل کرده و برای اجرای آن اقدام نماییم.

حضور در بازار

مشکل اصلی تولیدی کیف و تولیدکنندگان این حوزه این است که بازار را به درستی نمی‌شناسند. اگر تولیدکنندگان بتوانند درک درستی از مقتضیات و مختصات بازار کسب کنند؛ می‌توانند کالای خود را به صورت مستقیم عرضه کرده و شود بسیار مناسبی را برای خود فراهم آورند. در همین راستا می‌توان به موارد زیر برای حضور موثر در بازار اشاره کرد.

اول اینکه یک فعال در تولیدی کیف یا پخش کیف و و کوله پشتی عمده باید بتواند نیاز بازار را بر اساس یک جدول زمانی مشخص، تعیین نماید. این یعنی تولید کننده بداند که در کدام بازه زمانی، کدام نوع کیف را باید عرضه کرد. البته درک این موضوع، جز با آزمون و خطا حاصل نخواهد شد.

ضعف بعدی در فعالان تولیدی کیف که آنها را از کسب سود مناسب دور می‌کند؛ عدم توانایی بازاریابی است. استخدام یک متخصص بازاریابی، حتی به صورت پاره وقت می‌تواند، گام مهمی در راستای حضور تولید کننده در بازار باشد.

انباشت سرمایه

چالش مهم بعدی این است که فعالان حوزه‌های تولیدی کیف، با توجه به ساختار سرمایه خود، به بازگشت سرمایه در زمانی معین نیاز دارند و نمی‌توانند مانند خرده فروشان در طول مدتی طولانی سود کسب نمایند. همین عامل باعث فروش محصولات به صورت عمده و عدم کسب حاشیه سود مناسب می‌شود. برای این موضوع هم، چند راه‌حل وجود دارد.

راه‌حل دوم استفاده از تسهیلات بلند مدت برای تامین مالی است که می‌تواند این مشکل را تا حد زیادی برطرف کند. راه‌حل بعدی نیز گسترش سبد درآمد است. اجازه بدهید این نکته را دقیق‌تر بررسی کنیم. اگر شما بتوانید درآمد خود را فقط به فروش کالا به صورت عمده به واسطه‌ها محدود نکنید؛ آنگاه برای تامین مالی با محدودیت روبرو نیستید. برای مثال شما می‌توانید به عنوان یک تولیدی کیف ، به تولید محتوا از انجام کار خود بپردازید؛ یا محصولاتی خاص را در سایت‌های فروشگاهی مثل آمازون به فروش رسانده و با توجه به اهمیت و ارزش دلار، سود مناسبی را کسب نمایید. طبیعتاً برای انجام چنین مواردی شما نیاز دارید تا صنعت مد و سیر حرکت جامعه جهانی در مورد محصول خود را به طور کامل بشناسید. 

جمع بندی

در نهایت تولیدی کیف و کوله پشتی عمده، با اتخاذ استراتژی‌های مناسب و پلن‌های نوین در حوزه‌های تولید و بازاریابی، می‌تواند به کسب و کار سودآور و پردرآمد تبدیل شود. کسب و کاری که علی رغم دیدگاه های نه چندان مثبت راجع به آن، با سرمایه‌ای معقول قابل راه‌اندازی است و می‌تواند باعث آسودگی مالی شما گردد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha