• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403030100167
  • منبع : بازار

همانند شهید آیت الله رئیسی در مسیر خدمت به مردم، به جهاد ادامه می دهیم

همانند شهید آیت الله رئیسی در مسیر خدمت به مردم، به جهاد ادامه می دهیم

مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت همانند شهید آیت الله رئیسی در مسیر خدمت به مردم، به جهاد ادامه می دهیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی  بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه هیات مدیره بانک توسعه تعاون اظهار داشت: این واقعه ناگوار داغ سنگینی بر سینه تمامی عاشقان ولایت و مردم عزیز ایران است. شهید بزرگوار آیت الله سید ابراهیم رئیسی مزد زحمات و مجاهدت های خود را از خداوند متعال گرفت و عزتمندانه در راه خدمت به مردم به شهادت رسید.خون پاک شهید، همانند حاج قاسم و شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت باعث تقویت و برکت نظام مقدس اسلامی می شود.

وی افزود: در لبیک به فرمایش رهبر انقلاب، پرتوان در مسیر خدمتگزاری ادامه می دهیم و با تدابیر مدیران کشور هیچ خللی در تداوم ارائه به خدمات به مردم به وجود نمی آید. به رغم این که همگی عزادار و داغدار این ضایعه بزرگ هستیم، برای قوت قلب به رهبر معظم انقلاب و برای این که یاد و نام رئیس جمهور عزیز را گرامی نگه داریم، با قدرت به ادامه خدمتگزاری مشغول می شویم.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون یادآور شد: شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب، ولایتمدار، مردمی و انقلاب جمهوری اسلامی ایران بودند که حضور ایشان در مسند ریاست جمهوری باعث تقویت روحیه انقلابی و جهادی در میان مدیران و خدمتگزاران نظام اسلامی گردیده بود. شهادت این شهید والامقام را محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری، رئیس قوه قضائیه، رئیس قوه مقننه، دکتر مرتضوی وزیر توانمند و محبوب تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرماندهان ارشد نظامی کشور و تمامی دولتمردان و مردم عزیز ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نماییم.

این مقام بانکی تصریح کرد: به آرمانها و ارزشهای والای مورد نظر رئیس جمهور احترام می گذاریم و با جان و دل در مسیر اعتلای نظام اسلامی به خدمت ادامه می دهیم. همه کارکنان از سطح هیات مدیره، مدیران و سطوح اجرایی به تاسی از این شهید عزیز در ادامه مسیر ارائه خدمات به جامعه و مردم داری اهتمام می‌ورزیم. از همه همکاران انتظار می رود بدون وقفه و تعلل به خدمت ادامه دهند.

همانند شهید آیت الله رئیسی در مسیر خدمت به مردم، به جهاد ادامه می دهیم

شیخ حسینی تاکید کرد: به رئیس و همکاران اداره کل روابط عمومی تاکید نموده ایم تا برنامه ریزی جهت تکریم و بزرگداشت مقام شامخ شهید آیت الله رئیسی را به صورت مردمی انجام دهند و همکاران در شبکه شعب بانک نیز متناسب با این ماتم سترگ، در این عزای عمومی همراه مردم هستند.

آیت الله رئیسی یار دیرین رهبر معظم انقلاب و از شاگردان و پیروان راستین معظم له محسوب می شدند. تلاش شبانه روزی شهید رئیسی و اشتیاق بی نظیر ایشان در خدمت به جامعه اسلامی و عموم مسلمانان و شهروندان نظام مقدس اسلامی وصف ناپذیر بود، ایشان با روحیه خستگی ناپذیر و تلاش وصف ناشدنی نام ماندگار شهید خدمت را از خود بجا گذاشتند.

در این جلسه که سید باقر فتاحی رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون ،محمد جعفر ایرانی، نعمت اله رضایی و حمید رضا البرزی اعضاء هیات مدیره بانک توسعه تعاون حضور داشتند برنامه های در دست اقدام برای حضور پرشکوه در مراسم بزرگداشت شهدا مورد بررسی و تایید مدیرعامل و هیات مدیره قرار گرفت.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha