• چهارشنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۰ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 9008-08016
  • خبرنگار : 90068

مخالف استعفاي مطهري/ رضا حسيني: چون نشان دهيم مطهري‌ها زنده‌اند با اين استعفا مخالفت مي‌كنيم

نماينده شهربابک در مخالفت با طرح استعفاي علي مطهري از نمايندگي مجلس ضمن بيان دلايل طرح سوال از رئيس جمهور گفت: استعفاي مطهري از نمايندگي مجلس براي کسب رأي نبود، چون مردم تهران به وي علاقه دارند و احترام زيادي براي ايشان قائل هستند و ما نيز چون نشان دهيم مطهري‌ها زنده‌اند با اين استعفا مخالفت مي‌كنيم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، مصطفي رضاحسيني قطب‌آبادي در نشست علني امروز(چهارشنبه) مجلس شوراي اسلامي در مخالفت با استعفاي علي مطهري نماينده تهران، ري، اسلامشهر و شميرانات گفت: متاسفانه يکي از همکاران در مخالفت با استعفاي نماينده تهران، به عنوان موافق صحبت کرد در حالي که انتظار مي‌رفت وي احترام فرزند شهيد بزرگوار مرتضي مطهري را حفظ کند.

نماينده مردم شهربابک در مجلس شوراي اسلامي افزود: مشاور حقوقي رئيس جمهور به يکصد نفر از نمايندگان سوال‌کننده از رئيس جمهور توهين کرد و گفت اين کار نمايندگان مجلس يک اشتباه بزرگ و نابخشودني ناشي از کينه‌ورزي آنها بود و همچنين تاکيد کرد در فصل بيداري اسلامي که برخاسته از دولت (نه جمهوري اسلامي) ايران است؛ نبايد اين اقدام انجام مي‌شد.

وي ادامه داد: نمايندگان شهرستان اجازه نخواهند داد علي مطهري از مجلس خارج شود، بايد مسائل کشور و موضوعات سياسي را با چشم واقع‌بين نگريست و آنهايي که مي‌گويند علي مطهري براي کسب رأي در انتخابات مجلس نهم اقدام به طرح استعفا کرد، بدانند روزي که ايشان به نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها رفت، خيل جمعيت براي ابراز محبت وي را احاطه کرد تا آنکه نيروي انتظامي وارد شد و مطهري را به جاي امني برد.

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس با بيان اينکه مردم تهران به مطهري علاقه دارند و براي وي احترام بسيار زيادي قائل هستند، تصريح کرد: سوال از رئيس جمهور محورهاي متفاوت و گوناگوني داشت،اين وظيفه نمايندگان مجلس است که از رئيس جمهور بخواهند درباره مسئله يادشده توضيح دهد.

وي افزود: اگر نمايندگان از رئيس جمهور درباره برخي از مسائل سوال نکنند، چگونه مردم مي‌توانند اين سوالات را از ايشان بپرسند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha