• یکشنبه / ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91062615201

نشست خبري فرمانده كل سپاه/3/

سردار جعفري: اگر اصلاح‌طلبان تندروي نكنند، در انتخابات حاضر شوند

سردار جعفري: اگر اصلاح‌طلبان تندروي نكنند، در انتخابات حاضر شوند

فرمانده كل سپاه با اشاره به انتخابات رياست جمهوري در سال آينده تاكيد كرد كه سپاه براي اين انتخابات تهديدي احساس نمي‌كند و بر همين اساس نيازي نمي‌بيند كه كار امنيتي خاصي انجام دهد.

فرمانده كل سپاه با اشاره به انتخابات رياست جمهوري در سال آينده تاكيد كرد كه سپاه براي اين انتخابات تهديدي احساس نمي‌كند و بر همين اساس نيازي نمي‌بيند كه كار امنيتي خاصي انجام دهد.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سردار جعفري در پاسخ به پرسش خبرنگار ايسنا درباره در پيش بودن انتخابات رياست جمهوري يازدهم و اينكه آيا سپاه برنامه‌اي امنيتي براي اين انتخابات در نظر گرفته است يا خير؟ گفت: يكي از اتفاقاتي كه اخيرا افتاد، حادثه بسيار مهم 88 بود كه به نظر من با وجود همه خسارت و سختي‌هايي كه داشت، براي ما يك نعمت بود و تبعات مثبتي داشت كه بزرگ‌ترين اثر آن، پيام 9 دي بود.

وي ادامه داد: جامعه انقلابي ما در 9 دي به جهان اعلام كرد كه پيرو مقام معظم رهبري و قدردان ارز‌ش‌هاي ولايت فقيه در هدايت ايران اسلامي و كشور است. مردم ما فرمايش حضرت امام(ره) را كه پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به اين كشور آسيبي وارد نشود، در فتنه 88 به خوبي لمس كردند و در نهم دي حمايت همه‌جانبه و گسترده‌اي از رهبري انجام دادند.

جعفري با بيان اينكه "امروز پيروي از ولايت فقيه در جامعه به خوبي جا افتاده است"، افزود: اين مساله رشد بسيار جهشي و چشمگيري داشته است و دوست و دشمن نيز اين مساله را به خوبي فهميده‌اند و مردم هم بعد از 88 فهميدند كه چه جريان‌هايي طرفدار واقعي مردم هستند.

فرمانده كل سپاه با بيان اينكه "مردم ما امروز از نظر سياسي راه خود را يافته‌اند"، تصريح كرد: بعد از حوادث 88 ما ديگر شاهد دوران قبل از اين حادثه نخواهيم بود و نخواهيم ديد كه جريان‌هايي با شعارهاي غيرواقعي روي كار بيايند و مردم بعدا متوجه شوند اين شعارها تنها حرف بوده است. گرايش عمومي مردم به اصول و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي است و اين گرايش بسيار شديد و گسترده است و ما آن را در انتخابات مجلس كه در سال گذشته برگزار شد نيز ديديم.

وي تاكيد كرد: بر همين اساس، ما احساس تهديد در بعد سياسي و داخلي نداريم كه بخواهيم براي انتخابات آتي كاري بكنيم. مردم ما كاملا هوشيار هستند و خدمتگزاران واقعي را به خوبي تشخيص مي‌دهند. البته ممكن است سپاه روشنگري كند اما به نظر مي‌رسد كه با توجه به هوشياري مردم حتي نيازي به چنين كاري نباشد.

فرمانده كل سپاه درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات نيز گفت:‌ اصلاح‌طلبان سطوح مختلفي دارند؛ برخي از آنها تندرو هستند كه البته مي‌بينيم اصلاح‌طلبان اخيرا نسبت به تندروي‌هاي اين گروه ابراز ناراحتي و پشيماني كرده‌اند كه اصلاح‌طلبان در اين صورت و البته اگر دست از تندروي بكشند، مي‌توانند مثل سايرين در انتخابات حاضر شوند.

ادامه دارد...

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha