• پنجشنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۳ / ۱۹:۱۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93091308289

مرفاوی: هنوز انسجام نداریم/ می‌توانستیم مقابل سپاهان مساوی کنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش در برابر سپاهان از انسجام مناسبی برخوردار نبود، اما بازیکنانش می‌توانستند این دیدار را با تساوی به اتمام برسانند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش در برابر سپاهان از انسجام مناسبی برخوردار نبود، اما بازیکنانش می‌توانستند این دیدار را با تساوی به اتمام برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صمد مرفاوی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پیکان با بیان اینکه تیمش نیاز به فرصت دارد، گفت: من پس از تحویل گرفتن تیم پیکان در روز جمعه فقط 4 جلسه می‌توانستم بازیکنانم را تمرین دهم و برای رسیدن به شرایط بهتر نیاز به زمان داریم.

او اضافه کرد: نخستن بازی پیکان در نیم فصل دوم بسیار دشوار بود و هنوز برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان داریم. در دیدار مقابل سپاهان در خط دفاعی انسجام لازم را نداشتیم. البته باید به بازیکنان نیز فرصت داد تا با تغییرات تاکتیکی جدید آشنا شوند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان به نداشتن بازیکن در پست‌های تخصصی تیمش اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات ما نداشتن بازیکنانی در پست‌های تخصصی است. به دنبال جذب چند بازیکن هستیم تا بتوانیم این خلا را در تیم جبران کنیم.

مرفاوی که برای نخستین بار بر روی نیمکت تیم فوتبال پیکان نشسته بود، خاطرنشان کرد: در مقابل سپاهان می‌توانستیم به تساوی برسیم، ولی به دلیل عدم هماهنگی در بین بازیکنان این دیدار را با شکست به پایان رساندیم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پیکان تهران در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک مقابل سپاهان شکست خود و با 17 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha