• شنبه / ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 94051005266
  • منبع : نمایندگی مازندران

نماینده مردم نوشهر و چالوس تاکید کرد

مازندرانی‌ها از پرداخت عوارض آزادراه شمال معاف شوند

مازندرانی‌ها از پرداخت عوارض آزادراه شمال معاف شوند

ایسنا/مازندران نماینده مردم نوشهر و چالوس گفت: مردم منطقه نوشهر، چالوس و کلاردشت باید از پرداخت عوارضی در مسیر قطعه چهار آزاد راه تهران شمال معاف باشند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس گفت: مردم منطقه نوشهر، چالوس و کلاردشت باید از پرداخت عوارضی در مسیر قطعه چهار آزاد راه تهران شمال معاف باشند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، قاسم احمدی لاشکی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عوارضی در قطعه چهارم آزادراه تهران شمال در حد فاصل مرزن‌آباد تا چالوس فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: بومیان حوزه شهرستان‌های نوشهر و چالوس و کلاردشت نباید در این مسیر عوارضی پرداخت کنند و اعتقاد من بر این است که این حق آنان است که بدون پرداخت عوارض تردد کنند.

وی با اشاره به اینکه گردشگران در طول سال فقط چندبار به این منطقه سفر می‌کنند، افزود: بومیان منطقه هر روز از این مسیر تردد می‌کنند و اگر قرار باشد هربار عوارضی پرداخت کند، در پایان ماه رقم قابل توجهی باید پرداخت کنند در حالی که به حقوق ماهانه آنها چیزی اضافه نشده است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم منطقه به اندازه کافی ترافیک و مشکلات مربوطه در این زمینه را تحمل می‌کنند، کفایت نمی‌کند که باید دوباره مردم بومی عوارضی هم بابت آن پرداخت کنند.

احمدی لاشکی خاطرنشان کرد: بنابراین مردم منطقه نوشهر، چالوس و کلاردشت باید از پرداخت عوارضی در مسیر قطعه چهار آزاد راه تهران شمال معاف باشند.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت بیشتر پروازهای فرودگاه نوشهر گفت: تعداد پروازهای مشهد به پنج پرواز و اهواز نیز به دو پرواز افزایش یافت و این امر در توسعه بیشتر فرودگاه تاثیر بسزایی دارد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی درباره طرح توسعه فرودگاه نوشهر اظهار کرد: پیگیری‌های لازم در این باره با جدیت درحال انجام است و تلاش داریم تا یکی از زمین‌های اطراف فرودگاه را خریداری و نسبت به تقویت و توسعه فرودگاه نوشهر اقدام کنیم.

احمدی لاشکی در پایان با بیان اینکه پروازهای نوشهر به شیراز با استقبال بسیار خوبی روبرو شد، اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که در حال انجام است، در آینده‌ای نزدیک پرواز نوشهر به تهران هم راه‌اندازی می‌شود و از این بعد مردم منطقه می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان به تهران برسند.

عکس تزئینی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۵-۱۷ ۱۷:۱۸

نماينده محترم لطفا سوال کنيد نوشهر به تهران چند پرواز در هفته دارد