• سه‌شنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 94062415323
  • خبرنگار : 71418

کناره‌گیری رسمی مهرام از لیگ برتر بسکتبال

کناره‌گیری رسمی مهرام از لیگ برتر بسکتبال

مدیر‌عامل باشگاه مهرام از غیبت این تیم در فصل آینده لیگ برتر خبر داد.

مدیر‌عامل باشگاه مهرام از غیبت این تیم در فصل آینده لیگ برتر خبر داد.

امیر محمد گنجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این خبر که مهرام در لیگ برتر بسکتبال حضور نخواهد داشت، اظها‌ر کرد: من در این مدت صحبتی انجام نداده‌ام و صبر کرده‌ام تا وضعیت بازیکنان و شرایط تیم ‌ملی مشخص شود تا تاثیری بر روی کار آنها نداشته باشم. واقعیت این است که دیگر مهرام در لیگ برتر سال آینده شرکت نمی‌کند و دلایلش را نیز ان‌شا‌ء‌الله بعد از جام ملت‌های آسیا که با قهرمانی تیم ‌ملی ایران همراه خواهد بود بیا‌ن‌ خواهم کرد، اما در رده‌های پایه و آکادمی بسکتبال با قدرت‌تر از گذشته ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیر‌عامل باشگاه مهرام ا‌دا‌مه‌ داد: ما فعالیتمان را در رده‌های پایه با بودجه بیشتر ادامه می‌دهیم و سرمایه‌گذاری‌ که در لیگ برتر می کردیم امسال در تیم‌های پایه و آکادمی انجام خواهیم داد. بودجه آکادمی مهرام نسبت به گذشته سه برابر شده است و ما فعالیت گسترده‌مان را در بسکتبال پایه انجام خواهیم داد.

او در پاسخ به این سوال که مهرام یک بار در گذشته نیز اعلام انحلال کرده بود و با وعده هایی که دید دوباره به بسکتبال برگشت، آیا امسال نیز این اتفاق رخ خواهد داد یا نه؟ گفت: مشکل چیز دیگری است. ما می گوییم هر سال دریغ از سال گذشته و ما هر چه که به جلو می رویم مشکلات بیشتر می‌شود. من دلایل تصمیممان از کناره‌گیری از لیگ برتر را ان‌شا‌ء‌الله بعد از جام ملت‌های آسیا اعلام خواهم کرد. برای باشگاه مهرام بسکتبال ملی در اولویت قرار دارد و ما همیشه سعی کرده‌ایم فعالیتمان در بسکتبال برای رشد و شکوفایی تیم ‌ملی باشد و نتیجه‌ کار ما در عملکرد تیم ‌ملی دیده شود. به همین دلیل دلایلمان برای کناره‌گیری را بعد از قهرمانی تیم ‌ملی در آسیا عنوان خواهیم کرد.

مدیر‌عامل باشگاه مهرام در پاسخ به این سوال که آیا پیگیر نبودن مسئولان برای مشخص شدن وضعیت مهرام یکی از دلایل این تصمیم بود یا نه؟ بیا‌ن‌ کرد: واقعا نه. ما تصمیممان را گرفته بودیم، چرا که قرار نیست شرایطی تغییر کند. با توجه به این که مشکلات باقی‌ مانده بود و ما تصمیممان را گرفته بودیم به همین دلیل منتظر کسی نشدیم. با این که تماسی هم از سوی کسی با ما گرفته نشد ما این تصمیم را در نظر داشتیم که امسال در لیگ برتر حضور نداشته باشیم.

وی در پایان به ایسنا گفت: ما در لیگ دسته یک ، جوانان و رده های پایه فعالیتمان را ادامه می‌دهیم.

انتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha