• سه‌شنبه / ۸ تیر ۱۳۹۵ / ۱۷:۱۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 95040104670
  • منبع : نمایندگی گلستان

اجساد یافت شده در جنگل کردکوی متعلق به کیست؟

اجساد یافت شده در جنگل کردکوی متعلق به کیست؟

ایسنا/گلستان روز جمعه هفته گذشته و بامداد شنبه هفته جاری دو جسد متعلق به یک مرد و زن در شهرستان کردکوی کشف شد که هویت آن‌ها غیرقابل شناسایی است.

به گزارش ایسنا، جمعه گذشته خبر کشف یک جسد در شبکه های مجازی دست به دست شد  اما اطلاعات دقیقی از آن در دست نبود. ساعاتی بعد  از کشف جسد اولی، جسد یک زن ۳۰ تا ۳۵ ساله  نیز در مناطق جنگلی کردکوی توسط هلال‌احمر این شهرستان کشف شد ولی چهره کرم‌خورده و غیرقابل شناسایی جسد، امکان شناسایی افراد را از کارشناسان این حوزه گرفته بود.

مجتبی جمالی، فرماندارکردکوی درحاشیه جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی با مدیران سایت ها و خبرگزاری به خبرنگاران  گفت: برابر دو خبر جداگانه  واصله در شامگاه روز جمعه 4 تیرماه و متعاقبا قبل از ظهر روز شنبه 5 تیر ماه مبنی بر وجود دو جسد در مناطق جنگلی شهرستان، بلافاصله اکیپی از نیروی انتظامی و هلال احمر و پزشکی قانونی و سایر عوامل به محل، اعزام و نسبت به انتقال جسد به سردخانه اقدام شد.
 
یکی از اجساد زن و یکی مرد بوده که هنوز از جزئیات امر و هویت افراد اطلاعات دقیقی در دست نیست چرا که موضوع درحال بررسی  از سوی پزشکی قانونی و نهادهای انتظامی و قضایی است.

رئیس شورای تامین شهرستان تاکید کرد: در راستای حفظ احساس امنیت اجتماعی شهروندان و جلوگیری از بروز شایعات و با توجه به نامشخص بودن هویت اجساد مذکور ، محل سکونت، محل وقوع جرم و سایر مسائل مرتبط، از کلیه رسانه ها انتظار می‌رود قبل از مشخص شدن ابعاد موضوع، از درج اخبار و گمانه زنی در خصوص آن خودداری شود.

وی بیان کرد: با توجه به اعلام فرماندهی انتظامی شهرستان کردکوی مبنی بر اعلام نشدن مفقودی از سوی مردم کردکوی، در شهرستان های اطراف مانند بندرگز و بندرترکمن نیز هیچ مفقودی اعلام‌نشده است. اگر تا روزهای آینده نیز اعلام مفقودی در سطح شهرستان کردکوی و شهرهای اطراف اتفاق نیفتد، پزشکی قانونی با استفاده از کالبدشکافی هویت افراد را احراز می‌کند که در آن صورت هویت افراد مشخص می‌شود.  باید منتظر اعلام نتایج از سوی پزشکی قانونی و نیروی انتظامی بود که اخبار آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

عکس خبر تزئینی است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha