• شنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۷:۱۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95050101006
  • خبرنگار : 30054

دوره آموزشی تبلیغات و بازاریابی آنلاین در مدرسه ایده

دوره آموزشی تبلیغات و بازاریابی آنلاین در مدرسه ایده

با توجه به رشد چشمگیر استفاده کاربران ایرانی از شبکه‌های اجتماعی، بسیاری از برندها و شرکت‌ها نسبت به تبلیغات و بازاریابی آنلاین حساس شده‌اند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، مدرسه ایده که با شعار «ارتباطات یکپارچه بازاریابی» از سال 1387 اقدام به طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع می‌کند، با درک نیاز شرکت‌ها به حضور در فضای مجازی اقدام به طراحی  دوره آموزشی تبلیغات و بازاریابی آنلاین کرده است.

دکتر میثم شفیعی، مدرس این دوره طی 9 ساعت در مورد مبانی بازاریابی و تعریف  انواع بازاریابی دیجیتال، شناخت و مفاهیم  شبکه جهانی اینترنت، تاریخچه و مبانی بازاریابی اینترنتی، مدل‌های تجارت الکترونیکی و تعیین استراتژی مدل کسب و کار وب سایت بر اساس مدل تجارت الکترونیکی، مبانی و آموزش seo  و استراتژی بازاریابی محتوا از طریق موتورهای جستجو، موبایل مارکت، ایمیل مارکت، ابزارهای سنجش ارزش وب سایت به ارایه مباحث آموزشی می‌پردازد.

در این دوره که جمعه آینده (هشتم مردادماه) در مدرسه ایده برگزار می‌شود، نمونه‌های موفق کسب و کارهای آنلاین داخلی و خارجی نیز مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha