• دوشنبه / ۱ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95060100537
  • خبرنگار : 30054

مدیرعامل اپراتوراول:

ترابردپذیری یک فرصت بزرگ برای همراه‌اول است

ترابردپذیری یک فرصت بزرگ برای همراه‌اول است

به دلیل اجرای طرح ترابردپذیری، همراه اول حجم گسترده‌ای از برنامه توسعه چهار ساله شبکه خود را در مدت یکسال اجرا می‌کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام‌کرد: وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول در مراسم آغاز رسمی طرح ترابردپذیری، با اشاره به حجم گسترده توسعه در شبکه همراه اول گفت: در روند توسعه شبکه همراه اول فعالیتی که قرار بود طی چهار سال انجام شود، در مدت یک سال به صورت فشرده انجام و بیش از ۲۰ هزار سایت 3G‌ و LTE نصب و راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه حق با مشتری است و مشتری باید به صورت آگاهانه اپراتور دلخواه خود را انتخاب کند، گفت: حداکثر تا پایان تیرماه سال آینده، ۱۰ هزار سایت 3G ،۱۰ هزار و ۵۰۰ سایت LTE راه‌اندازی و بیش از ۱۲ هزار سایت 2G نوسازی و به این صورت همراه اول به یک اپراتور جوان یک ساله تبدیل می‌شود.

صدوقی در ادامه گفت: برنامه همراهی میلیاردی از تیرماه اجرایی شده و مشترکانی که به‌تازگی به شبکه همراه اول پیوسته‌اند نیز می‌توانند از مزایای این طرح استفاده کنند.

مدیرعامل اپراتور اول در مورد باشگاه مشتریان همراه‌اول نیز گفت: مشترکان این اپراتور می‌توانند با عضویت در باشگاه فیروزه‌ای، بر اساس سابقه و میزان وفاداری تخفیف دریافت کرده و از سایر خدمات نیز بهره‌مند شوند. همچنین همه مشترکان دائمی می‌توانند به صورت اقساطی بدون پرداخت پول برند، یک برند خوب تلفن همراه را انتخاب و خریداری کنند.

صدوقی همچنین در خصوص طرح وفاداری مشترکان گفت: در مدت زمان کمتر از یک ماه، ۷۴۰ میلیارد تومان برای مشترکان وفادار و خوش‌حساب اعتبار قائل شدیم، به این معنی که این مشترکان می‌توانند تا سقف یک میلیون تومان در دوره دوماهه از اعتبار خود استفاده کنند و به‌زودی این طرح برای تمام ۱۸ میلیون مشترک دائمی اجرایی می‌شود.

صدوقی با اشاره به ارائه نسخه جدید اپلیکیشن «همراه من» گفت: مشترکان می‌توانند از این طریق صورتحساب، ریزمکالمه و سایر خدماتی را که تاکنون به صورت حضوری دریافت می‌کردند را به صورت غیرحضوری دریافت کنند. علاوه بر این، به زودی با ایجاد امضای دیجیتال جهت احراز هویت، سایر فعالیت‌های غیرحضوری نیز در دسترس خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه همراه اول در دولت یازدهم دو بار به عنوان اپراتور برتر انتخاب شده، گفت: ما همچنان منتظر اعلام نتایج ارزیابی فاوای امسال هستیم.

وی با اشاره به خانواده ۹۴ میلیونی همراه‌اول افزود: با اجرای طرح رومینگ ملی روزانه حدود یک میلیون مشترک دو اپراتور دیگر از شبکه همراه‌اول استفاده می‌کنند و با اجرای طرح ترابردپذیری، با تاکید بر شعار همراه اول به این نکته می‌رسیم که هیچکس تنها نیست.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در مراسم آغاز فاز تجاری ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه  گفت: امروز شاهد تحول دیگری در زمینه حوزه ارتباطی کشور هستیم. اولین تصمیم برای خدمت به مردم  ۲.۵ سال قبل گرفته شد که رومینگ ملی بین اپراتورهای تلفن همراه انجام شد.

واعظی گفت: پیرو طرح رومینگ ملی، انتظار می‌رود اپراتورها در طرح ترابردپذیری نیز همکاری خوبی انجام دهند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه در مورد طرح ترابردپذیری اپراتورهای تلفن‌همراه افزود: ما برای این کار از راهنمایی مشاوران بزرگی استفاده کردیم و در کمیسیون تنظیم مقررات مصوبه‌ای با مشارکت سه اپراتور تصویب شد. این طرح بنا بود ۲۷ اردیبهشت عملیاتی شود اما بر اثر مشکلاتی تاکنون به تعویق افتاد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha