• دوشنبه / ۵ مهر ۱۳۹۵ / ۰۵:۲۵
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 95070402079
  • منبع : نمایندگی لرستان

ملی‌پوش والیبال نشسته بانوان: در پارالمپیک تجربه کافی نداشتیم/ از تیم ملی خداحافظی می‌کنم

ملی‌پوش والیبال نشسته بانوان: در پارالمپیک تجربه کافی نداشتیم/ از تیم ملی خداحافظی می‌کنم

‌سکینه کشوری ‌عضو تیم ملی والیبال نشسته بانوان به دلیل کم لطفی‌ها قصد دارد که از تیم ملی خداحافظی کند.

‌سکینه کشوری در خصوص کسب عنوان پنجمی پارالمپیک و اینکه تیم ملی فراتر از انتظارات ظاهر شد، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این اولین دوره‌ای بود که در پارالمپیک شرکت می‌کردیم و به نظرم مقام پنجمی در بین آن همه تیم قدر خیلی راضی‌کننده بود.

وی نداشتن تجربه کافی برای حضور در مسابقات این‌چنینی و در این سطح را عامل مهم در کسب این مقام دانست و تصریح کرد: تیم‌های آمریکا، چین، اکراین و یا برزیل چند دوره است که در این مسابقات شرکت می‌کنند.

این ورزشکار ملی‌پوش لرستانی ادامه داد: حریفان ما بسیار سخت بودند. خیلی تلاش کردیم که حداقل بتوانیم یک گیم از آمریکا یا چین بگیریم که متاسفانه نشد، چون خیلی قدرتمند و قوی بودند.

وی با تاکید بر اینکه ایران در گروه بسیار دشواری قرار گرفته بود، اضافه کرد: گروه دیگر راحت بود، یعنی اگر ما در آن گروه بودیم صددرصد بالا می‌آمدیم و جز چهار تیم می‌شدیم.

کشوری با اشاره به اینکه چون برزیل میزبان بود در چیدمان تیم‌ها نقش بسیار عمده‌ای داشت، یادآور شد: نباید به هیچ وجه از جایگاه ایران در ریو ناراحت شویم بلکه این نتیجه مورد دلخواه ما بود، آنقدر خوب بودیم که در بازی‌ها برزیلی‌ها هم ایران را تشویق می‌کردند. خیلی قشنگ بازی می‌کردیم، مخصوصا در بازی با هلند و آمریکا بسیار خوب کار کردیم.

این ملی‌پوش والیبال نشسته بانوان در ادامه صحبت‌هایش با تاکید بر اینکه تیم برای موفقیت در بازی‌های آینده باید در تورنمنت‌های مختلف شرکت کند، گفت: باید به ورزش بانوان همانند آقایان بها داده شود، با قاطعیت می‌گویم اگر در دو تورنمنت بین‌المللی شرکت می‌کردیم، می‌توانستیم آمریکا را ببریم. قرار بود به روسیه برویم ولی به‌خاطر اینکه تمام ورزشکاران پارالمپیکی و المپیکی‌اش دوپینگی بودند به این اردو نرفتیم.

وی اظهار کرد: یک بازی تدارکاتی با اکراین داشتیم که سه بر دو این تیم را شکست دادیم. این تیم رده سوم پارالمپیک لندن را داراست و قهرمان اروپا ولی مقهور توانمندی ملی‌پوشان ایران شد.

کشوری با اظهار گلایه‌مندی از رسانه‌ها بالاخص صداوسیما، خاطرنشان کرد: در رابطه با والیبال نشسته بانوان و تیم ملی در ریو رسانه‌ها خبری منتشر نمی‎کردند، از همدیگر می‌پرسیدیم اخبار چیزی راجع به تیم گفت؟ که جواب نه را می‌شنیدیم و این موضوع در روحیه ما تاثیر منفی می‌گذاشت.

این ملی‌پوش تصریح کرد: در رسانه ملی از رشته‌های ورزشی ایران در پارالمپیک و نتایج آنها خبرهای متعددی منتشر شد، اما در مورد والیبال نشسته بانوان خبر آنچنانی مخابره نمی‌شد. پنجمی مقام خیلی خوبی بود که برای اولین بار کسب شد اما متاسفانه نمی‌دانم چرا در رسانه‌ها به این موفقیت زیاد پرداخته نشد.

وی در ادامه با بیان اینکه از مسئولین شهر بروجرد دلخور است، بیان کرد: موقعی که برای من آنچنان بها و ارزشی در حد یک ملی‌پوش قائل نشدند دیگر چه انگیزه‎ای داشته باشم و موقعی خودم را با سایر هم‌تیمی‌هایم مقایسه می‌کنم تاسف می‌خورم. دیگر نمی‌خواهم برای تیم استان نیز بازی کنم و  والیبال را ادامه دهم، از تیم ملی هم خداحافظی می‌کنم. پنج سال دیگر هم می‌توانم والیبال بازی کنم اما آن را کنار می‌گذارم.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha