• سه‌شنبه / ۶ مهر ۱۳۹۵ / ۰۲:۲۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 95070502781
  • خبرنگار : 71506

اشکانی: پس از مسابقات جهانی کادر فنی تکمیل می‌شود/ بیابانگرد آماده باشد انتخابی نمی‌گیرد

اشکانی: پس از مسابقات جهانی کادر فنی تکمیل می‌شود/ بیابانگرد آماده باشد انتخابی نمی‌گیرد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: پس از مسابقات جهانی مجارستان نسبت به تکمیل کادرفنی اقدام خواهد کرد.

علی اشکانی در گفت و گو با ایسنا درباره انتخاب فرهاد اسماعیل‌نژاد و مهرزاد اسفندیاری‌فر به عنوان مربیان تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اظهار کرد: در کشور ما بسیاری از مربیان زحمت‌کش حضور دارند که کشتی فرنگی مدیون آنهاست و آنها هستند که با تلاش شبانه‌روزی در نقاط مختلف کشور باعث رشد و ارتقای کشتی ایران شده‌اند. هر چقدر بیشتر به این رشته زحمت‌کش توجه شود مطمئنا نتایج بهتری از آن کشتی ایران خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: ما وقت بسیار کمی تا مسابقات جهانی در دو وزن غیرالمپیکی داشتیم که قرار است کمتر از 70 روز دیگر در مجارستان برگزار شود، به همین علت سعی کردیم هر چه سریعتر کادر تیم ملی را تشکیل دهیم. بر همین اساس از اسماعیل‌نژاد و اسفندیاری‌فر به عنوان دو مربی باتجربه و فنی که می‌توانند با حضورشان کمک زیادی داشته باشند دعوت به عمل آوردم و ان‌شاءالله با کمک آنها بتوانیم هر چه بهتر امور را جلو ببریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نفرات دیگر نیز به کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اضافه خواهند شد یا خیر؟ گفت: تا مسابقات جهانی مجارستان با همین کادر معرفی شده کار را پیش می‌بریم و ان‌شاءالله پس از مسابقات جهانی با بررسی دقیق نسبت به تکمیل کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی اقدام خواهیم کرد.

اشکانی تاکید کرد: همانطور که از اسماعیل نژاد و اسفندیاری‌فر به عنوان دو مربی باتجربه دعوت به همکاری کردم، قطعاً از نفراتی برای تکمیل کادرفنی تیم ملی استفاده می‌کنم که کارکشته باشند و بتوانند در جهت رشد و موفقیت کشتی‌فرنگی گام بردارند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره زمان آغاز اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی مجارستان که قرار است در دو وزن غیرالمپیکی 71 و 80 کیلوگرم برگزار شود، گفت: برنامه اردوهای تیم ملی را به فدراسیون ارائه کردم که امکان دارد به خاطر فرا رسیدن ماه محرم چند روزی جابجا شود اما قصد داریم از 8 مهرماه یک اردوی مقطعی کوتاه مدت که بیشتر جنبه هماهنگی دارد تا آمادگی بدنی را برگزار کنیم و ان‌شاءالله پس از ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اردوها را با آمادگی کامل برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا افشین بیابانگرد به عنوان کشتی‌گیر وزن 71 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی مجارستان انتخاب شده است یا خیر؟ گفت: به این دلیل که زمان زیادی از مسابقات جام تختی گذشته است، ترجیح دادم ابتدا بیابانگرد در اردوی تیم ملی حاضر شود تا پس از بررسی وضعیت او به آمادگی بدنی‌اش در این‌باره تصمیم‌گیری کنم. اگر او به لحاظ آمادگی جسمانی مهیای حضور در مسابقات جهانی باشد او را انتخاب خواهم کرد در غیر این صورت مسابقه انتخابی در این وزن برگزار می‌شود.

اشکانی در پایان خاطرنشان کرد: اول راه هستیم و راه درازی در پیش داریم تا ان‌شاءالله بتوانیم دست در دست هم باعث موفقیت کشتی فرنگی و خوشحالی مردم شویم. در این راه به کمک بزرگان کشتی نیاز داریم و ان‌شاءالله با صبر و بردباری بتوانیم از عهده این مسئولیت سنگین به خوبی بر بیاییم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha