• چهارشنبه / ۷ مهر ۱۳۹۵ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95070703890
  • منبع : نمایندگی فارس

قشقایی شیراز 90 درصد جایگاه بازی پرسپولیس را می‌خواهد

قشقایی شیراز 90 درصد جایگاه بازی پرسپولیس را می‌خواهد

در آستانه بازی تیم‌های فوتبال قشقایی شیراز و پرسپولیس تهران، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی قشقائی تاکید کرد که اگر قوانین فیفا مد نظر قرار گرفته و با حمایت مسئولان 90 درصد ظرفیت ورزشگاه حافظیه در اختیار میزبان باشد، هواداران این تیم به ورزشگاه خواهند آمد.

به گزارش ایسنا، نجف‌پور دراین باره گفت: اگر مسئولان قبول کنند که قوانین فیفا در خصوص درصد تماشاچیان تیم میزبان در بازی‌ روز جمعه لحاظ شود، تضمین می‌کنیم که هواداران تیم فوتبال قشقائی به ورزشگاه خواهند آمد.

او با یادآوری این نکته که در بازی‌های فوتبال قوانین فیفا ارجحیت دارد، تاکید کرد که همراهی رسانه‌ها در حمایت از اختصاص ظرفیت 90 درصدی ورزشگاه حافظیه به تیم قشقائی و تاکید افکار عمومی بر این موضوع، در تصمیم مسئولان استان فارس و شهرستان شیراز تاثیرگذار خواهد بود.

نجف‌پور با اشاره به برگزاری جلساتی در خصوص برگزاری بازی روز جمعه بین تیم‌های قشقائی شیراز و پرسپولیس تهران و اهمیت این بازی، گفت: طی سال‌های اخیر هواداران فوتبال در تمام شهرهای بزرگ کشور به این بلوغ فکری رسیده‌اند که حمایت از تیم‌های شهر و استان خودشان اولویت دارد.

او با تصریح اینکه تاسیس باشگاه قشقائی، با هدف معرفی تاریخ و فرهنگ چندهزار ساله یکی از اقوام بزرگ ایرانی بوده است، گفت: طی سال‌های گذشته تاکنون یکی از مشکلات در زمینه فوتبال حرفه‌ای در شیراز و شهرستان‌های فارس، حمایت کمرنگ‌تر هواداران از تیم‌های محلی در بازی‌های انجام شده به تیم‌های مطرح و پر طرفدار کشور بوده است.

نجف‌پور گفت: در سال‌های گذشته علی‌رغم آنکه تیم‌های خوب و ریشه‌دار برق و فجر شهید سپاسی، ظرفیت هواداری خوبی داشت، اما در بازی مقابل تیم‌های بزرگ، از این پتانسیل خوب استفاده نمی‌شد و امروز امیدواریم هم مسئولان، هم باشگاه‌داران و هم مردم به این مهم باور داشته باشند که برای حضوری مقتدر و تاثیرگذار در عرصه ورزش باید از تمام ظرفیت‌های ممکن و قانونی استفاده کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی قشقائی شیراز تصریح کرد که با اندیشیدن راهکارهایی می‌توان 90 درصد جایگاه‌ تماشاچیان ورزشگاه حافظیه را به هواداران این تیم اختصاص داد، گفت: ما پیشنهادهای خود را به مسئولان ارائه داده‌ایم و امیدواریم در آخرین جلسه و با توجه به نگاه خوب مسئولان تصمیم‌ساز، این مهم محقق شود.

نجف‌پور با بیان اینکه مسئولان در هیات فوتبال شیراز و فارس و ورزش و جوانان با این موضوع به شکل شفاهی موافقت کرده‌اند، تاکید کرد که به واسطه اهمیت بازی، تصمیم‌گیری نهایی بر عهده شورای تامین شهرستان شیراز خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی قشقائی با بیان اینکه احترام زیادی را برای تیم‌ پرسپولیس و هواداران این تیم قائل بوده و هست، گفت: ساز و کارهای مناسبی برای فروش بلیط و اختصاص جایگاه به هواداران تیم‌های میزبان و میهمان مد نظر داریم که همه موارد را پیشنهاد داده‌ایم.

نجف‌پور ابراز امیدواری کرد که تصمیم مسئولان برای بازی روز جمعه به گونه‌ای باشد که اولین گام تاثیرگذار در رشد تیم‌های فوتبال شهر شیراز و استان فارس در رقابت‌های حرفه‌ای کشور برداشته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۷-۰۷ ۱۶:۱۵

هیچ وقت عدالت در فوتبال فارس رعایت نشده بازهم سهمیه فوتبال شیراز و تیم قشقایی همون 50 درصده