• پنجشنبه / ۸ مهر ۱۳۹۵ / ۱۹:۳۶
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 95070804940
  • منبع : ریاست جمهوری

انصاری در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی در قزوین:

راه اندازی سامانه 111 ارتباط مردم با دولت را سامان داده و کرامت آنها را ارتقاء می‌دهد

راه اندازی سامانه 111 ارتباط مردم با دولت را سامان داده و کرامت آنها را ارتقاء می‌دهد

معاون حقوقی رییس جمهوری اظهار داشت: راه اندازی سامانه 111 ابتکار بسیار ارزشمندی در دولت تدبیر و امید است که به وسیله آن نحوه ارتباط گیری مردم با دولت سامان پیدا کرده و اصل تکریم مردم از جایگاه بالایی برخوردار شده است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین  مجید انصاری در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان قزوین گفت: در گذشته مردم  در نحوه ارتباط گیری با  دولت با سختی ها و مشکلاتی مواجه بودند و در پیگیری نامه های خود با مشکلاتی رو به رو می شدند که این مشکل با راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی تا حدود زیادی برطرف شد.

وی اظهار کرد: با وجود سامانه 111 قبل از سفر رییس جمهوری به هر استانی پیگیری ها آغاز می شود و مردم می توانند مطالبات، شکایات و نظرات خود را به صورت تلفنی مطرح کنند.

معاون حقوقی رییس جمهوری خاطرنشان کرد: مردم پس از اعلام نظرات خود  و دریافت کد پیگیری می توانند به وسیله فرآیند طراحی شده، مشکلات خود را پس از گذشت زمان مورد نظر پیگیری کنند.

انصاری گفت: به طور قطع به مشکلات و معضلات مردم به وسیله این سامانه پاسخ داده می شود و در حد توان اقدامات لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha