• شنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۵ / ۱۶:۵۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 95071005972
  • منبع : نمایندگی کردستان

اجرای 2000 پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه در آذربایجان غربی و کردستان

اجرای 2000 پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه در آذربایجان غربی و کردستان

ایسنا/کردستان جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمالغرب گفت: 2000 پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش ایسنا، سردار مجید ارجمندی‌فر روز شنبه در آیین افتتاح همزمان یک هزار پروژه محرومیت زدایی سپاه بیت المقدس استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: ایجاد امنیت پایدار یکی از وظایف و ماموریت‌هایی است که به سپاه محول شده است.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) که پروژه‌های زیرساختی را دنبال می‌کند بخشی از درآمدهای حاصل از آن را در امر محرومیت زدایی در مناطق محروم هزینه می‌کند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمالغرب عنوان کرد: 2000 پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان در روز چهارشنبه هفته گذشته افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه در راستای محرومیت زدایی کارهای خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: از هموطنان همین خطه سال گذشته در سوریه حضور پیدا کردند و موجب آزادی دو استان کُردنشین «نبل» و «الزهرا» که در محاصره گرفتار شده بودند شدند.

سردار ارجمندی‌فر بیان کرد: امروز امنیت ما مردمی شده و جنگ و رزم و دفاع ما هم بومی شده است.

وی آزادسازی 2 هزار کیلومتر از خاک کشور از دست ضدانقلاب، احداث بیش از یک هزار کیلومتر جاده و 150 کیلومتر برق کشی به مناطق صعب العبور را از جمله اقدامات سپاه در حوزه سخت افزاری برشمرد.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمالغرب همچنین روشنگری، بصیرت افزایی و مردمداری را از جمله اقدامات سپاه در حوزه نرم عنوان کرد و افزود: 7 بیمارستان صحرایی مشتمل بر 2 بیمارستان در استان کردستان، 2 بیمارستان در استان کرمانشاه و سه بیمارستان در استان آذربایجان غربی در همین ایام توسط سپاه برپا شده است.

وی در ادامه سخنان خود با عنوان اینکه ما همیشه با دشمنانی روبرو بوده‌ایم که عامل استکبار بوده‌اند، تصریح کرد: مردم ما شهید داده‌اند و جنایت‌هایی که د صدام در منطقه سردشت و بانه انجام داد را از یاد نبرده‌اند.

سردار ارجمندی‌فر، هدف دشمنان را ایجاد تفرقه بین مذاهب اسلامی، قومیت‌ها و تجزیه کشور بیان کرد و گفت: اما مردم ما آگاه و بصیر هستند و اهداف دشمنان را به خوبی می‌شناسند.


انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha