• یکشنبه / ۱۸ مهر ۱۳۹۵ / ۱۸:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95071811466
  • منبع : نمایندگی گیلان

کوچکی نژاد:

سرشماری و کسب اطلاعات دقیق رمز موفقیت هر کشور است

سرشماری و کسب اطلاعات دقیق رمز موفقیت هر کشور است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آمار و سرشماری و کسب اطلاعات صحیح در هر کشوری، رمز موفقیت آن کشور است و خطاها را به حداقل می رساند.

به گزارش ایسنا  جبار کوچکی نژاد در نشست با نمایندگان مجلس و مدیران اجرایی سرشماری و سایر مسئولین ذیربط با هدف تمهید امکانات و خدمات بیشتر جهت افزایش مشارکت عمومی در سرشماری اینترنتی، در محل فرمانداری شهرستان رشت گفت:در کشور شرایط اقتصادی سختی حکمفرماست اما از اهداف برنامه ششم می توانیم به گسترش طرح های عمرانی اشاره کنیم .

وی ادامه داد:آمار و سرشماری و کسب اطلاعات صحیح در هر کشوری،رمز موفقیت آن کشور است و خطاها را به حداقل می رساند.

وی اعتماد مردم را پایه یک سرشماری صحیح خواند و افزود: این اعتماد باید به گونه ای در بین مردم بوجود آید که مطمئن شوند اطلاعات آنان در امنیت نگهداری شده و استفاده از اینترنت در این مبحث، تنها جهت سرعت بخشیدن به کار، کاهش خطاهای قابل پیش بینی و کم نمودن هزینه هاست

این نماینده مجلس در جمع سازمان های مردم‌نهاد اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز گفت: اگر امروزه ایران توانسته از نظر امنیت و آرامش در شرایط مطلوبی قرار گیرد به واسطه روحیه بالای انقلابی دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی است.

وی با بیان این‌که «متأسفانه این روحیه در بخش های اقتصادی نفوذ کرده و باید تقویت شود» افزود:روحیه انقلابی می‌توان بر مشکلات اقتصادی فائق آمد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و خصوصاً بیکاری جوانان گفت: برخی از این مشکلات را دنیای بیرونی و تحریم ها ایجاد کرده و شاید به بیانات رهبر معظم انقلاب توجه نکردیم که این اتفاقات افتاد و استکبار ما را فریب داد تا به اهداف خود برسد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: برای برطرف کردن تنگناهای اقتصادی و رفع بیکاری جوانان کارسنگینی را در پیش داریم که نیازمند کمک و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی است .

وی از مسوولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان خواست تا شورایی متشکل از همین جوانان برای سرعت بخشیدن به مطالبات آن‌ها تشکیل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha