• سه‌شنبه / ۲۷ مهر ۱۳۹۵ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95072715853
  • خبرنگار : 71290

جهت رفع ایراد شورای نگهبان صورت گرفت

موافقت مجلس با حذف بندهایی از سهمیه‌های ایثارگران برای ورود به دانشگاه‌ها

مجلس شورای اسلامی به منظور رفع ایراد شورای نگهبان با حذف بندهایی از ماده 3 لایحه احکام دایمی برنامه‌های توسعه‌ کشور در مورد سهمیه ورود ایثارگران به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی موافقت کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس بند (ب) از ماده سه لایحه مذکور وزارتخانه‌های علوم،‌تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کلیه دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی و دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده دو قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران موظف هستند 25 درصد از سهمیه‌های ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، بورسیه‌های تحصیلی داخل و خارج از کشور، فرصت‌های مطالعاتی و دوره‌های دکترای تخصصی را به همسر و فرزندان شاهد، جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان آزادگان و همسر و فرزندان جانبازان بالای 25 درصد اختصاص دهند. ضمن اینکه کسب حداقل 70 درصد حدنصاب شرایط علمی و امتیاز پذیرفته‌شدگان برای کلیه رشته‌ها و مقاطع تحصیلی از جمله رشته‌های پزشکی برای دارندگان سهمیه الزامی است.

بند (ت) و(ث) از ماده سه لایحه احکام دایمی برنامه‌های توسعه کشور که پیش از این هم اصلاح شده بود به منظور رفع ایراد شورای نگهبان حذف شد.

بنابراین مجلس شورای اسلامی برای تأمین نظر شورای نگهبان با حذف بندهای (ب)، (ت) و (ث) که ذکر شد موافقت کرد و بر اساس آنچه که رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد در برنامه ششم توسعه این موارد لحاظ خواهد شد و علت حذف در اینجا ایراد اصل 75 قانون اساسی و دارای بار مالی است که شورای نگهبان مطرح کرده بود.

بنابراین، این مصوبه مجلس با 151 رأی موافق، 20 رأی مخالف و 10 رأی ممتنع از مجموع 238 نماینده حاضر مورد موافقت قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۸ ۱۰:۲۰

باسلام ایثارگران درس نخوندن ورفتن به جبهه حق ،الان یعنی حقشون نیست که به جای اونا فرزندهاشون درس بخونن وشاغل بشن ؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۲۰:۲۶

سلام. شما هم مثل بقیه درس بخونین و به اونی که شایستگیش و دارین برسین. حق تحصیل رو که از شما نگرفتن فقط عدالت آموزشی رو ایجاد کردن

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۹ ۱۹:۴۵

حق ک دارن ولی حق هر کس باندازه تلاششه ما مدیون شهدا و جانبازانیم ولی این دلیل خوبی نیست ک تو ورود به دانشگاهی ک بستگی به سطح توانایی داره ن سطح خانواده و نوع خانواده

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۰۴ ۱۲:۱۳

من خودم بابام ایثارگر هست اما راضی نیستم که عدالت به هم بخوره و من به ناحق رشته دلخواهم رو بیارم

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۸ ۱۳:۰۹

اینم از امتیازات ویژمون ببینم چه امتیاز دیگه ای داریم که حذف کنید ما با بقیه هیچ فرقی نداریم پدرم به خاطر ناموسو خاکش جنگید برام مهم نیس امروز اینو حذف کنن فردا اونو برام مهم اونه که خیلی کم لبخندشو میبینم.

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۸ ۱۵:۳۶

واقعا متاسف شدم. یه سهمیه هم داشتیم دلمون به اون خوش بود. آهمون میگرتتون.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۵:۲۵

ﺷﻤﺎ ﺩﻟﺖ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺗﻼﺵ ﺧﻮﺩﺕ ﺧﻮﺵ ﻛﻦ

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۲۳:۴۲

اره واقعا دمشون گرم .شما هم به جای ناراحت شدن به فکر تلاش کردن باشین تاآه ما ارشد ودکتراهای بیکار که با زحمت خودمون درس خوندیم وهیچ کس جوابگوی بیکاری وزحمتمون نیست وشرمنده پدرومادرمون شدیم دامن کسیو نگیره .چه عجب که بالاخره فهمیدن قانون اشتباهشونو

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۸ ۲۲:۲۴

با عرض سلام . پدرمون به خاطر وطنمون جونشونو دادن تا قدرت اسلام ممون بمونه ناموس ملتمون زیر پا له نشه حالا این حقشون هس که امتیاز شان را حذف کنید .

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۵:۲۲

ﺷﻤﺎ ﭘﺪﺭﺗﻮﻥ ﺟﻮﻧﺸﻮ ﮔﺬاﺷﺘﻪ ﺩﺭﺳﺖ ﺑﺮاﻱ ﺭاﺣﺘﻲ ﻣﺎ ﺟﻨﮕﻴﺪﻥ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﻋﻤﺮ ﻣﺪﻳﻮﻧﺸﻮﻧﻴﻢ ﻭﻟﻲ اﻳﻦ ﺩﻟﻴﻞ ﻧﻤﻴﺸﻪ ﻛﻪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺷﻮﻥ ﺑﺪﻭﻥ ﺷﺎﻳﺴﺘﮕﻲ ﻻﺯﻡ و ﻛﺎﻓﻲ ﻭاﺭﺩ ﻫﺮ ﺭﺷﺘﻪ و ﺩاﻧﺸﮕﺎﻫﻲ ﺑﺸﻦ

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۸ ۲۳:۴۳

به پدرای بدبختمون که تنشون ناقص شد جونیشون فنا شد هیچی نرسید این همه دردو رنج کشیدن دلشون به درس خوندن و پیشرفت ما خوش بود که همونم خراب شد خوشحال باشن کسایی که میسوختن و چشم دیدن سهمیه مارو نداشتن آه تمام جانباز‌ها و آزاده ‌ا می‌گیره دل خیلیاشون با این بی انصافی شکست.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۹:۵۸

پیش رفت با سهمیه؟؟؟ پیشرفتی که دوتا صفر رتبه رو بنداره؟؟؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۲۲:۵۹

بانظر شما کاملا موافقم.خدا خیرشون نده.خوشحال میشن کسایی که تا دیروز سهمیه ما خار شده بود تو چشمشون.ان‌شاالله خدا ازشون نگذره

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۰۸ ۰۰:۵۳

مگه کسی جلوی پیشرفت شمارو گرفته؟؟؟؟؟درس بخون مثل همه انشالله موفق بشی باعث افتخارشون بشی

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۹ ۰۶:۴۳

يعني ديگه هيچي سهميه ندارند ؟ اگه چيز اشتباهي هست پس سال هاي پيش هم نبايد ميبود الان اونايي كه امسال كنكور ميدن نسبت ب اونايي ك پارسال دادن كم ترن ؟؟

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۹ ۱۲:۵۱

کلا حذف کردن سهمیه رو ؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۹ ۲۳:۴۸

موافقم

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۹ ۲۱:۱۹

این سهمیه کنکور برای ابثارگران واقعا بی عدالتی در خق بقیه س با رتبه های نجومی و 7 برابر بقیه پزشکی قبول میشن به فکر جان مردم که میرن زیر دست این پزشکان بی سواد هم باشین

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۸ ۱۹:۰۳

من سهمیه 25 درصدی داشتم ولی میدونم بدون سهمیه هم رتبه زیر 1000 میارم. حالا بگو بی سوادیم..

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۵:۰۱

سلام.اولا خودتون رو بذارید جای ما ایندمون به کنکور وصله و ب سختی قبول میشیم ولی شما فقط ثبت نام کنید پزشکی قبولید!بنده خدتا همین خودتون یا زن و بچه تون فردا زیر دست پزشکایی میرن که سهمیه ای بودن و بی سواد!اقا هرکی میتونه خودش قبول شه.دوما نگران نباشید شما هنوز سهمیه دارید حتی براتون بهتر شده!!!!شما باید 70درصد نمره نفر اخر رو بیارید تا قبول شید.قبلا 25 فقط مال شما بود الان توی100 درصد سهمیه دارید.یعنی من بدون سهمیه 100 بزنم با 70 شما برابره.از چاله انداختنمون توی چاه:/

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۹ ۰۳:۰۰

من دانشجوي پزشكي هستم خيلي از دوستاني كه حتي با سهميه اومدن از بقيه تو درس قوي ترن رشته پزشكي جاي كوته فكري مثل شما نيس نه كسايي كه حقشون رو امروز پايمال كردن

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۹ ۱۹:۵۸

رتبه نجومی ؟ اینایی که پزشکی قبول میشن بدون سهمیه هم زیر 3000 میارن

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۳۰ ۰۳:۳۱

فرزندان ایثارگران عزیز به جاش میتونن دانشگاههای آزاد و غیر دولتی و کلا پولی شهریه ندن، همچنین این بچه ها از مزایای دیگه مثل معافیت از خدمت سربازی هم استفاده کنن، به نظرم تصمیم خیلی درستی بوده، این عادلانه نبود که بچه های با ظرفیت های پایبن برن و رشته هایی مثل پزشکی قبول شن که با جون مردم سروکار دارن، متاسفانه بعضی از این دانشجوها که من هم زیاد دیدمشون تو دانشگاه اصلا توانایی پاس کردن درسهای خیلی ساده رو هم ندارن،

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۰:۱۶

موافقم با نظرت، سهميه بي عدالتي بود

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۳۰ ۱۳:۴۴

بندهای دیگه شامل چی میشن؟ بند ت و ث

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۳۰ ۱۸:۱۲

به کدووووووم حقی حذف کردین......بچه های ما توانمند هستند ولی این یک تحقیر به جامعه ی ایثارگران و شاهد میباشد...نفرین های زیادی پشت سرتونه...

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۳:۴۲

این نفرینا جواب نمیده . خودتونم می دونید این یک بی عدالتی بزرگ بوده که بیش از سی سال اعمال شده . البته من خودم احترام خاصی برای ایثارگران قاءلم ولی میگم بهتره با دادن پول و سرمایه لطفشون رو جبران کرد نه اینکه بی خودی سهمیه ی دانشگاه هارا بهشون داد . این باعث ناامیدی افراد مستعد و افت سطح علمی مملکت میشه

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۳۰ ۱۸:۱۷

جامعه ایثار گران بار مالی داشته...چه کارایی مگه براشون کردین...این برنامه 30ساله داره انجام میشه الان باید حذف بشه..ماحاضریم تمام و کمال سلامتی پدرمون رو بدست بیاریم سهمیه هم مال خودتوووون...اگه میتونین سلامتی شونو بهمون برگردووونین....

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۳۰ ۱۸:۲۷

شماها فرزندان شهید و جانباز نیستین و حال اونهارو اصلا درک نمیکنین...اصلا

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۱ ۱۹:۲۱

بحث سواد وبی سواد بودن نیست بحث اینکه این سهمیه حق ماست هیچکس حق نداره سهم دلخوشی پدرانمون رو ازما بگیره

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۰۳ ۱۵:۰۱

این رفتارهای شما چقدر شبیه رفتار کاهنان معبد سریال یوسف (ع) است...

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۱ ۲۰:۰۸

با چه حقی سهمیه ی مارو حذف می‌کنین مطمین باشید اگه ما پزشک بشیم هیچ بیماری زیر دست ما نمی میره فکر کردید فقط شما زرنگ و درسخوانید نه ما هم خوب درس می خونییم هم از سهمیه ی خودمون دفاع می کنیم اگه سهمیه خودتون بود بازهم از عدالت حرف می زدید واقعا براتون متاسفم که قدر زحمات پدرانمون رو نمی دونید

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۲۰:۰۴

چه تضمینی وجود داره که بیمار نمیره؟چندتا بیمار روزانه توی بیمارستان های تهران فوت میکنن؟ درس میخونین؟درس به این مقدار که فردا دو تا صفر از جلوی رتیتون برداشته شه.واقعا که.پدر شما برای برداشته شدن صفر های کنکور رفتن جنگ یا برای حفظ میهن؟ پدر منم جانباز سی و پنج درصد هست. ولی تاحالا اجازه هیچی نداده حتی از دفترچه بیمه هم استفاده نمیکنه میگه من برای وطن رفتم نه برای کیف کردن امروز

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۲ ۰۰:۲۲

چراگیر دادید به سهمیه ایثارگران این همه سهمیه های دیگرم هس سهمیه اعضای هیت علمی اونا چه تاجی سرتون گذاشتن که درنازونعمتو پول فراون هستن اخرشم بچشون یه جای دورافتاده قبول میشه میارنش تهران درس بخونه اگه سهمیه ایثارگران روحذف کنید پس سلامتی پدرمون که ٣٢ساله روی ویلچر نشته روبهش برگردونی سلامتی مادرم که درمرافقبت ازپدرم همه جور بیماری گرفته روبرگردونید ازخدابترسید

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۲ ۰۷:۳۶

دیگه بندی نمونده بجز بند شلوار که اونم حذف کنید

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۲ ۱۴:۱۲

پدرت رفته جبهه برای چی؟برای خدا یا برای خوشی تو؟ با درصد های افتضاح پزشکی قبول شی؟ بالاخره حق به حقدار رسید.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۹:۱۳

متاسفم برای شماها که خودتونم تحصیل کرده میدونید .منی که پدر ندارم .دیگه بابامو نمیبینم و شما ها کنار پدرتون تو ناز و نعمت خوشید و ما ها باید امید داشته باشیم که تو خواب ببینیمشون نباید فرق داشته باشیم؟؟اسم خودتونم گذاشتید تحصیل کرده انقدر نمیفهمید که پدرای ما برای شماها برای ماها رفتن جنگیدن .کدوم نا عدالتی ؟؟ما ها هیچ جایز نباید داشته باشیم؟؟اتفاقا اکثر فرزندان جانباز و شهید درس خونن اون اندک درصدی هم که نیستن خودشون ضرر میبینن که بخوان پزشکی و رشته های تاپ بزنن حالا یا تو دانشگاه نمیتونن موفق باشن یا تو شغلشون .یکم به اینا هم فک کنید بعد اسم خودتونو بزارید تحصیل کرده

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۲ ۱۸:۰۵

علم بخشیدنی نیست باید شایستگی داشت باید سواد داشت.خانواده محترم شهدا و جانبازان بر سر ما جای دارند اما دادن سهمیه علمی برای ورود به دانشگاه درست نیست بهتر است از راه های دیگر به آنها کمک شود نه اینکه حق تعدادی دانش آموز با سواد پایمال شود.به این دلیل که سهمیه ندارند.در هر حال علم بخشیدنی نیست.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۵:۲۸

اﺣﺴﻨﺖ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ #ﻋﻠﻢ ﺑﺨﺸﻴﺪﻧﻲ ﻧﻴﺴﺖ

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۹ ۱۸:۰۸

آدم با سواد کسی نیس که صرفاً ریاضی و فیزیک بدونه😂آدم باسواد. باید یاد داشته باشه به حقوقِ دیگران احترام بذاره و قدرِ کسایی که جونشون رو براش گذاشتن بدونه😆😒

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۲ ۲۰:۵۰

سلام سهمیه ایثارگران حذف شد؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۲ ۲۲:۰۵

این موضوع حق جانبازی واقعا اشتباه بود رشته تجربی سهمیه نباس داشته باشه ، منی که دارم واقعا زیر کتاب ها و فشار درسی جون میدم که یچیز یاد بگیرم فردا مریضم زیر دستم جون نده بعد یه عده با یه گزینه به اسم سهمیه بشینن لم بدن روی کاناپه داخل اینستا پست بذارن بعدشم کنکور تجربی قبول شن ، حالام که عادلانه شد میان از وطن و جبهه و ناموس مردم دم میزنن ، تویی که اینقد به فکر این چیزایی اگه جنگ شه حاضری راه پدرت رو بری؟؟؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۲ ۰۱:۳۶

من یک فرزند شهید و فارغ التحصیل دکتری تخصصی هستم با سهمیه وارد دانشگاه شدم اما درون دانشگاه همیشه دانشجوی ممتاز بوده ام. تا حالا هم ده ها نفر از جوانان این آب و خاک را راهنمایی کرده و آموزش داده ام که برای مملکت نخبه و مدد شده اند. در مورد نظر شما و برخی از نظرات باید عرض کنم: حکومت باید دست تمام کسانی را که در کاری توانایی دارند بگیرد تا استعداد شکوفا شود و به کار کشور بیاید. سهمیه ورود به دانشگاه معادل فارغ التحصیلی بی سواد نیست! اگر شخصی باشد که بتواند با شما در درون دانشگاه رقابت کند و مثل شما فارغ التحصیل شود او هم به اندازه شما با سواد است. و اگر نه که شما نمراتی را هم که گرفته اید زیر سوال میبرید! سهمیه ورود به دانشگاه هیچ ضرری به شما نمی رساند چون مازاد بر جذب در هر رشته این افراد وارد دانشگاه میشوند. لطفاً تحقیق بکنید و بعد مطلبی را بنویسید.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۲ ۲۲:۵۱

منم پدرم سی سال برای این مملکت کار کرد برای مردمش برای کمک به دیگران وقتی هشت سالم بود سرطان گرفت فوت کرد .الان کی جوابگو هستش ماهی یک تومن حقوق بازنشستگی یرای سه تا بچه محصل کافیه؟!رفتم با معدل 19.70 بورسیم نکردند .فرزانگان قبول شدم نرفتم..آیا بابای من برای مردمش کار نکرد؟اگه بابای شما کاری کرده برای کشورش برای ناموسش .این بابای شما بوده تصمیم خودش بوده .با حقوق ویژه مخالف نیستم.ولی تو جامعه تحصیلی نباید وارد بشه

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۲۱:۴۷

ببخشيد ميشه بگيد كدوم حقوق ويژه؟ منظورت همون حقوق بخور نميره كه دو برابرشو بايد خرج دوا دكترش كنه ، آقايون خانوما ...چند ؟ سلامتي پدرتون چقد ارزش داره ، حاضريد با سهميه و حقوق عوضش كنيد حاضريد ارامش خانواده رو با اين چيزا طاق بزنيد تا حالا بابات دچار موج انفجار شده كه ببيني چ حالي پيدا ميكنه يه با. تو موقعيتش قرار بگيري ديگه حرف سهميه نميزني

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۳ ۰۰:۲۱

با سلام . خیلیا میگن باید حذف بشه ولی نمیدونن اگه پدر بنده و جانبازان و آزادگان و شهیدان نبودن عزیز من ناموست الان معلوم نبود کجا بود . حتی حق الناس هم برای جانباز و آزاده حلاله . عزیزان پدرای ما نرفتن بخاطر خاک و وطن بخاطر مردم کشور رفتن بخاطر ناموسشون بخاطر شرفشون . خیلی هستن اینو نمیدونن .

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۳ ۱۰:۳۰

حسین سال 65 که به جبهه رفتم 13 سالم بود دوستان و همکلاسی های که اون زمان به جبهه نیامدند و ترجیح دادند درس بخوانند در حال حاضر همشون مهندس و دکتر هستند و در کشورهای خارجی در حال زندگی هستند و به کشور جمهوری اسلامی چه در آن زمان و چه در این زمان وفا دار نماندند و در حال حاضر به بیگانگان خدمت میکنند و من هنوز درگیر درمان و دارو و سرفه کردن هستم ......... من از بیگانگان هرگز ننالم که با ما هر چه کرد آن آشنا کرد

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۳ ۱۳:۳۶

من نمیفهمم کجا نوشته سهمیه حذف شده؟دوستان این بندها چیه؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۳ ۱۴:۳۳

آخه خواهر من این مزخرفات چیه که شما میفرمایید؟ حالا گیرم با این قبول شدند با سهمیه مدرک هم میگرند؟ اللهم اشف کل مریض

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۳ ۱۷:۰۹

در جواب دوستانی که گفتن نفرین زیادی پشت سرشونه بدونن دعا های خیر بیشتری پشت سرشونه تازه فکر نمیکنین در سطح بین الملل میبینن دانشگاه های تراز عالی ما 25% دانشجویانشان سطح علمی پایینی دارند به ما میخندند

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۳ ۱۹:۳۴

سلام.یعنی کلا سهمیه ایثار برداشته شد ؟ این بند ها چیه؟ یکی جواب بده

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۳ ۱۹:۴۵

فکر نکنم سهمیه رو بطور کامل حذف کنند .این سهمیه خیلی وقته داره اجرا میشه

avatar

سلام.خدمت دوستان عرض کنم ک این سهمیه در برنامه احکام دایمی حذف شده اما در برنامه ششم توسعه دوباره اعمال میشه.یعنی فقط جابجایی این قانون سهمیه صورت گرفته.البته دکتر مفتح طرح دوفوریتی ارایه داده که این سهمیه خودش بصورت قانون دربیاد.کلا بگم این سهمیه حذف نشده فقط جابجایی صودرت گرفته.

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۰۱ ۲۳:۳۶

سلام یعنی چی جابجایی صورت گرفته ؟ میشه بیشتر توضیح بدین ؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۴ ۲۰:۲۹

سلام آیا سهمیه ما کلا حذف شده یا تاثیرش کمتر شده؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۴ ۲۰:۴۶

سلام چرا زور مجلس فقط به سهمیه ی ما می رسه برید جلوی اختلاس گران رو بگیرید مگه من چه گناهی کردم 19سال با زجر ودرد پدر جانباز اعصاب وروان زندگی کنم به سختی روز هارو سپری کنم به سختی درس بخونم در این سالها معدلم از 19.5کم نباشه به امید اینده ی خوب بعد بیان سهمیمون تنها دلخوشیمون رو حذف کنن خیلی متاسفم

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۴ ۲۱:۲۶

من به شخصه با حذف سهمیه ایثارگران و همسران و فرزندانشان برای ورود به دانشگاه ها مخالفم... اینان پایه سازان این کشورند.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۵ ۰۰:۲۶

پس کنکور 96 سهمیه داره؟؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۲:۵۵

سهمیه چی شد ورداشتن یا نه؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۹ ۰۰:۴۹

سلام.عزیزان این طرح رو واسه کنکور 96 اجرا میکنن یا حالا حالا هها وقت میبره که به مرحله ی اجرا برسه؟!!

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۵ ۱۲:۱۶

سلام خدمت نمایندگان مجلس و خسته نباشی به تموم این برادران بزرگوار خسته نباشی سهمیه ما رو برداشتید ؛اون موقع ها که پدر من جون بود رفت جبهه جونی 15 ساله بیشتر نبود از لحاظ سواد علمی خیلی پایین بود به علت شیمیایی شدن و جانباز اعصاب و روان نتوانتست ادامه تحصیل بده و سواد و فرهنگش آمد پایین درصورتی همین جناب دو برادر پزشک داره پدر منم میتونست بشود پزشک اما بخاطر این ملت رفت جبهه دلمون خوش بود اگه پدرم نتونست بشه پزشک حداقل من میشم دلشو شاد میکنم جلو داداشاش افتخار غرور کنه ؛اون موقع همه بخاطر ناموس رفتن کسی نمیدونست که اینجور میشه این امتیازا گیرشون میاد براشون مهم نبود.آخه چرا سهمیه ها رو برداشتید این همه سال بخاطر بابامون زجر کشیدیم تو ی شهر کوچک دراصل تو یه بخش بزرگ شدیم به امید دانشگاه های خوب این همه از پدرمون کتک خوردیم سر چی الکی بخاطر جانباز اعصاب و روان آخه این چه وضعشه وقتی دوستای خودم رو میبینم که با باباشون راحت اند دوست هستن مشکل اعصاب ندارن خیلی حسرت میخورم ؛بس که بابام بهمون اعصاب خوردی داده قیافم بجای جون 19 ساله به 32 ساله میخوره خیلی سخته بخدا درک کنین امتیاز رو نگیرید حرف زیاده نمایندهای محترم ولی دگر حوصله ای نیست

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۵ ۱۲:۵۹

شما رو چه حسابی این حرفای نسنجیده رو میزنید ، یه کم عقل و فهمتو بکار یگیری میتونی ببینی این بی سوادی که شمای ظاهرا باسواد از اون دم میزنی شامل اکثر اونایی میشه که رفتن دانشگاه چه با سهمیه چه بی سهمیه . در ضمن اگه خودتم سهمیه داشتی بازم اینجوری حرف میزدی؟ و اینکه آهای اونایی که از سهمیه ها و امتیازات ایثارگران میسوزین الانم دیر نشده میتونیین باباهاتونو بفرستین جبهه سوریه و عراق بخدا شماهام سهمیه دار میشین فقط فرقش اینه پدرای ما وقتی رفتن اینو نمیدونستن ولی شما میدونین پس برین سهمیه بگیرین.........

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۵ ۱۴:۱۷

سلام دوستان میشه یکی کامل توضیح بده که سهمیهمون حذف شده یا نه ؟ممنون

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۵ ۱۷:۲۸

دوست من رتبه كشوريش٢٥٠٠٠ بوده،با سهميه اومده ٧١١ حالا هم رفته پزشكي ميخونه،من رتبه كشوريم شده ١٣٧٠٠،بابام هم جانباز اعصاب و روانه.منتهي جانبازيش ١٥درصده اين انصاف بود ك من با اين شرايط بد زندگي بمونم براسال بعد ...بعد دوستم بره پزشكي!!!! خيلي خوشحال شدم وقتي سهميه رو برداشتن

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۹ ۱۰:۰۵

ن بابا بطور کامل حذف نشده فقط چند بند تغییر کرده.مگه نه؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۵ ۱۹:۴۲

اهای اونایی که فکر می کنید سهمیمون حذف شده وخوشحالی می کنید محض اطلاعتون سهمیمون حذف نشده فقط یکسری تغیراتی صورت گرفته حالا برید به شادیتون برسید و خوشحال تر باشید

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۲:۱۵

من فرزند جانباز ٤٠درصد و آزاده هستم پدرم ٨سال اسير بوده امسال با سهميه پزشكي دانشگاه شيراز قبول شدم. آره سهميه داشتم حقم بوده شما هم پدراتونو بفرسين سوريه جنگ يه پاش قطع شه و شهيد شه سهميه گيرتون مياد اميدوارم هركي از سهميه مادلش خونه گيرش سهميه بياد با ازدست دادن باباش ما سهميه داريم هنوز هم هست حقمونه كمترين كاري كه دولا ميتونسع واسمون انجام بده در ضمن من تو دانشگاه هم نمره اول كلاس هسم😌 حالا هرچي ميخواين خوشحالي كنين سهميه ها اگه زياد بشه كم نميشه

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۵ ۲۰:۳۶

سلام یکی به من بگه کنکور ۹۶ سهمیه جانبازان و شهدا براش لحاظ میشه یان؟؟؟تو رو خدا جواب بدین. .

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۵ ۲۰:۴۴

غلط کردی خوشحال شدی حسود هرگز نیاسود. اگه شهدا و جانبازان نبودن الان تو به دست داعش توزودپز داشتی آبپز میشدی بدبخت یکم باخداباش لطفا

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۵ ۲۲:۱۶

سلام دوستان چی شده این که سهمیمون حذف شده راسته ؟ حذف شده یا تاثیرش کمتر شده ؟ الان که نوبت ما شد... پس اونایی که قبل از مااستفاده کردن چی ؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۵ ۲۳:۳۲

قابل توجه کسانی که فکر میکنند سهمیه برداشته شده بگم که اصلاً اینطور نیست ماها سهمیه داریم واسه کنکور خیالتون راحت این که میگن حذف شده از احکام دائمی حذف شده چون قانون هر 5 سال یه بار عوض میشه و الانم باید حذفش میکردن تا واسه 5 سال دیگه دوباره تصویبش کنن و میکنن نگران نباشین

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۵ ۲۳:۵۹

فک نکنم واس کنکور۹۶حذف بشه ینی‌خداکنه حذف نشه

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۶ ۰۰:۴۷

یکی بگه کنکور۹۶سهمیه داره یانه؟؟؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۶ ۰۰:۵۵

با سلام.ایثارگران برای حفظ خاک و ناموس این کشور با از دست دادن جوونی و جون خودشون دفاع کردن...اینا خودشون نه تنها داغون شدن و درس نتونستن بخونن حالا با این کار میخواهید حسرت این که تحصیل فرزندانشون هم به خاطر اونا خراب شد رو به دلشون بذارید...نمیدونید که اعضای خانواده این افراد در چه وضعیتی هستن... فرزنداشون مثل بچه های دیگه پدر بالا سرشون نبوده...این افراد خقشون اینه؟؟ واقعا که...توی اخبار خودمون مسئولینی با اختلاس های میلیارد دلاری نشون میدن بعد واسه جبران اونا میان به این قوانین انگ هزینه دار بودن برای دولت میزنن تا اونا جبران بشن...واقعا انصاف به کجا رفته...؟؟؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۶ ۱۴:۴۱

این ی بی انصافی محضه پدران ما چندین سال ازدرسشون از جوونیشون گذشتند تا هم سن و سالهای ما بتوانند باآرامش درس بخونن و زندگی کنن حالا تمام امید همین ایثار گران به فرزندان‌شان خوش هست ک شما این حق و امیدشونو پایمال کردین

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۶ ۱۸:۰۷

واقعا متاسفم که پدرای ما مجبور هستن هر یه ماه برن بیمارستان برای ریه ها و شش هاشون که شیمیایی شده بعد ما هم که از بچگی رنگ خوشی با پدرامون رو نچشیدیم و ی عده هم میگن سهمیه جانبازی رو باید حذف کنن پس یعنی بچه های جانباز هم حق ندارن زندگی کنن و از حق پدراشون استفاده کنن

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۶ ۱۹:۴۲

سلام ببخشید مطمئنین؟دوفوریتی یعنی چی میشه واضح تربگید؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۶ ۲۱:۲۴

سلام چراکسی جواب نمیده سهمیه حذف شده یا نه یا چطوریاس؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۷ ۰۰:۰۳

سلام میگم الان دیگه قطعی شده که سهمیه نداریم؟؟؟بگین که تکلیفمون رو بدونیم بیشتر بخوینم

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۷ ۰۹:۳۸

من هم پدرم جبهه رفته .سه سال هم جبهه بوده ولی الحمدلله سالم برگشته فقط چندتا ترکش خورده که اونم درصد جانبازیه کمی داره که شامل سهمیه نمیشه.از طرفی آدمی هم سراغ دارم که پدرش جانبازه و شامل سهمیست ولی اصلا بویی از درس خونی نبرده.بعد از قبل کنکور به هوای سهمیه خودشو دکتر معرفی میکنه.این اصلا درست نیست.بنظرم خوب شد که حذف شد تا همه رقابت سالم داشته باشن

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۸ ۱۱:۲۴

درساتونو خوب بخونید سهمیه به این آسونیاحذف نمیشه،،،ذهن خودتونومشغول نکنید ببینیم کدوممون رتبه یک ایثارگران میشیم💪💪

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۸ ۱۳:۳۸

کنکور96حذف شده

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۸ ۱۵:۳۹

آقای مدیر چرا اون پیام منو نذاشتید مگه فحش بوده😢؟ جز داستان زندگی خودمون.واقعاکه!میخوام خیلیا بدونن جانبازا چی میکشن"'

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۸ ۱۵:۴۴

خواهش میکنم حذف نکنین، این سهمیه امید خانواده های مظلوم ایثارگر است. من خودم دوستی دارم که پدرش جانباز و وضعیت زندگیشونو دیدم... سخته دوستان... سخت

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۸ ۱۹:۰۰

یعنی چی؟؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۹ ۰۴:۱۵

ان‌شاالله که حذف نمیشه یک ماه دیگه تو قانون ششم توسعه لحاظ میشه

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۹ ۱۰:۳۶

حق کسی پایمال نمی شود سهمیه ما جداگانه هست(بود) پدرم به خاطر موج عصبانیت درهنگام راه رفتن با پای مصنوعی زمین خورد و روده اش پاره شد از20مهر کنار تخت پدرم هستم درسته پدرای ما برای رضای خدا رفتن جنگ ولی من به خاطر رضای خدا نمی خوام آیندم خراب بشه سلامتی بدین سهمیه ارزانی حرام خواران بیت المال

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۹ ۱۶:۰۰

علم و مغز متفکر باید به دانشگاه برود نه سهمیه همین سهمیه ها هستند که بیسوادان را وارد دانشگاه و در نتیجه سطح علمی و دانش در ایران پایین آمده است همه مدرک. دارند خبری از سواد نیست از تصویب کنندگان حذف این سهمیه‌های بی مورد تشکر فراوان میشود

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۴:۵۵

معلوم هست چی میگی یعنی بی سواد های دانشگاه فقط فرزند شاهدا هستن؟شکر خدا اکثر فرزندان شاهد خون پدرشون تو رگشونه مگه میشه بی سواد باشن تو اگه تو خونه ای که همش صدای سرفه های بابای شیمیاییت باشه میتونی تمرکز داری درس بخونی بی انصاف؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۹ ۲۰:۳۱

اهآآای شمایی ک دم از بی عدالتی میزنی تاحالا شده سر سفره نشسته باشی یهو نون پرت بشه تو صورتت!!؟؟؟ تا حاللا شده با داداشت بخندی بعدبابات یهوموجی شه بگیرتت زیر کتک!!؟؟؟؟؟؟ شده جوری سیلی بخوری ک یه متر اونورتر پرت بشی؟؟؟ شده وقتی باباتو موج بگیره سفره رو با مخلفات پرت کنه تو صورتتون؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۹ ۱۶:۰۳

یعنی حذف میشه دیگه،،،تنها دلخوشیمون بود همه زورشون به ما میرسه ما تو منطقه سه درس خوندیم اون از امکاناتمون اینم از سهمیه.....

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۹ ۱۷:۴۲

خب از بس حسودی . دوما این که میگین رتبه 25000 شده 711 صحت نداره در واقع رتبه دوستتون از بین جامعه ایثار 711 شده که تقریبا از هیچ رتبه ای قبول نمیشه

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۹ ۱۸:۳۸

سهمیه حذف نشده از احکام دائمی حذف شده درضمن در جواب اونایی که میگن بی سوادا با سهمیه میرن دانشگاه اینطور نیست باید 80 درصد علمی رو بیاری تو هر رشته ای که میخوا بری لطفا تا چیزی رو نمیدونین نظر بی خودی ندید

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۰ ۰۰:۴۷

باسلام.واقعابرای نمایندگان مجلس بخصوص بخاطرتصویب حذف سهیمه ورودی ایثارگران به دانشگاه متاسفم.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۹ ۱۸:۵۹

یعنی چی از احکام دائمی حذف شده؟؟؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۹ ۲۲:۳۲

سلام آهای اونی که میگی ما سواد نداریم و با بی سوادیمون میریم دانشگاه و سطح علمی کشوررو میاریم پایین اولا همه رو جمع نبند دوما این سهمیه حق همه فرزندان ایثارگره سوما قبول کن این حرفا همش بهانه است درحقیقت شماانقدر حسودید که چشم دیدن این سهمیه رو ندارید و اطمینان داشته باشید ماهم مثل شما درس می خونیم منتها شما در جو آرام خونتون ما درجو ناآرام خونمون درکنار پدر جانباز اعصاب و روانم بعدشم بده ادم اینقدر حسود باشه باورکنید فقط شما نیستید که به سختی درس می خونید بلکه شرایط ما خیلی بدتر از شماست یه کم منصف وقدردان بودن بد نیست

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۰ ۱۳:۴۲

توروخدا یکی‌ بگه که کنکور۹۶سهمیه داره یانه؟؟😔

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۱ ۰۳:۴۷

اره به خدا ؛ این سهمیه خار شده رفته تو چشم اینا؛ فک میکنن الکی الکی و محض خوشی به ما سهمیه ؛دادن ؛ تا حالا با پدری زندگی نکردن که هر شب وسط خواب بلند شه و به علت خرابی اعصاب داد بزنه؛ با پدری زندگی نکردن؛که چندین سال رو ویلچره ؛ با پدری زندگی نکردن که حتی یه بار نتونه اونا رو ببره گردش، تو شرایطی درس نخوندن که هر لحظه ممکنه ریه های پدرت مشکلش اوت کنه و بیمارستانی بشه؛ فقط میگن سهمیه سهمیه که ارزش این چیزا رو بیارن پایین؛ اگه بخوان که این سهمیه رو حذف کنن خیلی بی انصافیه که تا پارسال بوده و امسال حذف بشه

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۰ ۱۳:۰۶

سهمیه ها حذف نشده قابل توجه کسانی ک از لغو سهمیه ها خوشحالند

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۰ ۱۴:۳۷

یکی میگه سهمیه حذف شده یکی میگه نه حذف نشده بالاخره کدومش؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۰ ۱۶:۰۸

بالاخره کنکور 96سهمیه داریم یانه؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۲ ۱۸:۵۷

اره اینجا حذف کردن بعد دوباره تو قانون ششم توسعه بزارن قسمتی از متن بالا : ***بر اساس آنچه که رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد در برنامه ششم توسعه این موارد لحاظ خواهد شد ***

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۱ ۰۰:۱۹

حذف نشده تمام ؛؛؛؛؛؛،،از لایحه احکام دائمی حذف شده یعنی امسال ممکنه تغیراتی درش ایجاد شه مثن 25درصد بکنن 30درصد یا بکنن20درصد

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۱ ۱۴:۰۴

یعنی چی 25درصد روبکنن30درصد یا20درصد ؟با تشکر

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۱ ۱۴:۲۰

قراره در مجلس در طرح دو فوریتی بیاد

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۱ ۱۴:۲۵

سهمیه هیچ تغییری نمیکنه قرار بود زیر 25درصد هم بیارن جز سهمیه ولی نشد

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۱ ۱۴:۴۸

دستتون درد نکنه که گفتین حذف نشده خداکنه هممون موفق باشیم...

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۱ ۱۶:۱۵

یعنی دوباره اعمال میشه در هر صورت ب هیچ وج ممکن سهمیه نشده نخواهد شد خیال همه راحت

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۱ ۱۴:۵۱

آقاىون - خانوما من دانشجو پزشکى تهران هستم و کارى به سهمىه ها ندارم و اىن دوفورىتى و غىره چرت و پرت ولى اىنو میدونم که برا کنکور 96کاملا حذف شده

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۱ ۱۵:۴۹

خب درحق ما ظلم شده الان منی که ۹۶ کنکور میدم باکسی که سال ۹۵ کنکور داده چه فرقی داریم؟!،،،عجب عدالتی...

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۱ ۱۶:۱۹

شما نمیخواد نظر بدید ی چیزی بگو در با عقل جور دربیاد

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۱ ۱۹:۳۳

احمد آقا اگه شما واقعا راس میگی دانشجوی پزشکی هستی حواستو بده به درست چی کار سهمیه ایثارگران داری به کار خودت برس

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۱ ۱۸:۱۲

اصلا معلوم نیس سهمیه داریم یانه اینطورکه میگن ظاهرا نداریم ولی ضربه ی خیلی بدی بهمون زدن خودم یکی از وقتی شنیدم تاحالا نتونستم درس بخونم...اگه مطمئن شدید که سهمیه نداریم بگید لطفا

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۱ ۱۸:۲۲

سلام بچه ها کسی آمار دقیق تر نداره بگه؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۱ ۱۸:۴۳

آجی s غصه نخورمنم تا چندوقت درس نخوندم بعد که فکرکردم دیدم جز توکل به خدا کاری از دستمون برنمیاد همه توکل به خداکنیم دوستان بقیه شرایط زندگی ما رو خداون در قم میزنه هیچکی شرایط زندگی ماها با پدرامونو نمیدونن یکیش من که دم سال تحویل بیمارستان بودم.ما تو بیمارستان سالمونو نو کردیم.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۱ ۱۹:۱۴

آقا از احکام دائمی حذف شده یعنی موقتی ميشه اصلا نميشه حذفش کنند با عقل جور درنمیاد مگه ميشه تا امسال باشه سال دیگه نباشه کسانی هستن ب امید این سهمیه پشت کنکور ماندن کسانی هم هستن بار اولشونه متنش یکم ابهام داره و کم تر کسی ب خوبی استنباط ش میکنه

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۱ ۱۹:۲۳

تا یک ماه دیگه که قانون ششم توسعه در مجلس تصویب بشه وضعیت سهمیه هم مشخص میشه

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۱ ۲۱:۵۹

بچه ها فکر نکنم حذف شده باشه شما هم نگران نباشید انشاء ا...حذف نمیشه غصه نخورید

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۲ ۱۰:۲۷

چرا نظر منو نذاشتید مگه حرف بدی زدم یا بی احترامی کردم؟!

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۲ ۱۱:۴۷

بچه هاآیا کسی هست اطلاعات دقیق تری داشته باشه؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۲ ۱۲:۵۱

من خودم از بنیاد پرسیدم گفتن دوباره لحاظ میشه و حذفش غیرممکنه نگران نباشید

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۲ ۲۰:۴۱

سلام کسی نیست اطلاعات کامل تری بده ملسی.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۳ ۰۰:۰۴

بچه هامنم پرسیدم بازم اگه خبرجدیدی بودبگین هرکی شماره نماینده شهرشو داره که داخل مجلسه میتونه ازش زنگ بزنه وبپرسه.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۳ ۱۵:۴۶

از هر کسی میپرسیم نمیدونه باید کنکور بدیم بعد بفهمیم سهمیه داریم یانه

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۶ ۱۹:۰۵

سلام بچه ها کسی خبر جدیدی نداره؟؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۶ ۰۰:۵۵

سلام بچه هاخبرجدیدی ندارین؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۶ ۲۱:۵۲

سلام دوستان واقعا کسی نیست که اطلاعات دقیق تری بده ممنون

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۸ ۰۲:۰۶

خیلی برام جالبه من خودم فرزند جانبازم و الانم تو مدرسه جز بهترین هام و حتما موفق میشم و با هم نسل ها خودمم دعوا ندارم چون عاشق همشونم ولی یه چیز میگم و تموم آهای کسایی که ادعای شیعه بودن میکنین بابای بدبخت من هنوز به خاطر اون جنگ مزخرفتون داره تاوان ميده شب باید قرض بخوره تا خوابش ببره من سهمیه نميخام من حقوق بابام هم نميخام ولی تا حالا شده این خانواده جانباز ها را براشون وقت بزارید و محبت بهشون بکنید اشک تو چشامه به خدا من درسم را ميخونم ولی دلم یه حال مامانم می سوزه که عمری اس تو زندگیش بدون سهمیه زندگی کرده شما ها که باباهاتون سالمه معنی قرض آرام بخشد ميدونيد?معنی داد زدن یهو بابات را میدونی? بابای ماه من به خاطر این انقلاب رفته من خودم به درک ولی برا بابا و مامانم سهمیه بزارين سهمیه مالی نه سهمیه عاطفی

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۸ ۱۲:۰۷

سلام ایمان دوست عزیز منم معنی داد زدن های یهویی رو میدونم واقعا منم باهات موافقم سهمیه عاطفی بدن.اون آرامشه رو بهموون بدن. خوش به حال اونایی که باباشون سالمه و تودرساپشتشونه وآرامش براشون محیاست هنگام درس خوندن.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۸ ۱۹:۲۷

بچه ها بالاخره مشخص نشد سهمیه داریم یا نه؟؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۸ ۱۹:۱۴

ولشون کنیداینا رو اینا درد مارو هرگز نمی فهمن ما از بچگی درد جنگ رو لمس کردیم حیف باباهامون که کسی قدرشون رو نمی دونه حیف ....

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۹ ۰۰:۰۰

حالا واقعا چی شده حذفه یا نه اصلا اعصابم بهم ریخته از وقتی شنیدم میخاد حذف بشه این حقو نباید از ایثارگران بگیرن مگه کم سختی کشیدن قابل توجه کسایی که حسودی میکنن بگم وقتی پدرای ما تو جنگ بودن و سختی میخاستن بقیه تو خونشون لم ندن بعد الان از حسادت منفجر بشن خواهش میکنم جواب قطعی اینکه حذف شده یا نه بدین من امسال سومم برا کنکورم خیییلی نگران حذف اینم

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۹ ۱۱:۵۹

سهمیه ها حذف نمیشن خیال همه راحت

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۱ ۲۱:۴۱

امیدوارم حذف نشه تازه من امسال می خوام استفاده کنم اصلا هیچی نمخوام سلامتی بابام بدن برم وبس

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۲ ۱۵:۰۳

سلام بچه ها آخرش چی شد؟ من رفتم تو سایتا میگن سهمیه ورود دانشگاه های برای بچه های بالای 25درصد حدف شده آیا صحت داره؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۲ ۱۶:۳۰

نه نداره حذف نشده قرارم نیست حذف بشه خیالتون راحت من از اداره کل پرسیدم

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۲ ۱۶:۵۹

خب اگه قرار نیس حذف بشه پس چرا گفتن حذف میشه؟!

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۲ ۲۱:۱۵

سلام ، ما که از اول زندگی نداشتیم چشمتون فقط دنبال این بود؟ سهمیه بسیج و هیئت علمی هزینه نداشت براتون فقط سهمیه جانبازا و شهیدان اذیتتون کرد؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۳ ۱۴:۵۴

سارینا جان از اداره کل کجاپرسیدی؟ از اداره کل بنیاد تهران‌؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۳ ۱۵:۰۶

بچه ها سلام آیا سهمیه هیئت علمی بیشتر از ایثارگرانه؟؟؟..

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۴ ۱۶:۰۴

اره بابا تاثیرش خیلی بیشترازایثارگرانه اینطوری بگم که همون اندازه که سهمیه ایثارگران سروصداکرده و اثری نداره همون اندازه و در خفا سهمیه هیعت علمی غوغا میکنه حالا این وسط کاسه کوزه هارو سر ایثارگران میشکنن

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۴ ۱۷:۲۹

پس تو سایت هیئت علمی که رفتم همه بچه هاش میگفتن نه سهمیه هیئت علمی تاثیرش عادلانه تراز سهمیه های دیگست منظورش ایثارگران بود.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۴ ۲۱:۲۶

بچه ها دیگه ذهن خودتونو به این سهمیه که چشم همه دنبالشه مشغول نکنید بالاخره میفهمیم حذف شده یانه بیخیال درساتونو بخونید

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۴ ۱۷:۳۶

نگید که دلم خونه ازاینکه میدونم هیئت علمی خیلیییییی بیشتر از ما سهمیه دارن اونوفت سهمیه مارو هی میزنن توسرمون دوستم میگفت تا اون پیرزن 70ساله فامیلمونم میدونست سهمیه دارم.بچه ها خبری نشداز وضعیت سهمیه؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۴ ۲۰:۳۱

چرا همه گیر دادن به سهمیه ی ایثارگران مگه ما چه دلخوشی غیر از درس خوندن وادامه تحصیل داریم تا اینجای عمرمون که خوشی ندیدیم این سهمیه رو هم حذف کنید که کلا نابودمون می کنید واقعا متاسفم

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۵ ۰۱:۳۷

از آخر واسه کنکور 96 سهمیه هست یا ن ؟ مقدارش چقدره همون 70%تراز آخرین نفر؟؟؟ کسی میدونه آقا رضا شما میدونین هر کی میدونه بگه

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۹ ۲۱:۲۳

باسلام وخسته نباشید من خودم فرزند جانبازم اما زیر 25درصد .وکاملا روحیات وحالات شماهارو درک میکنم .....اما تورو به خدا خودتون قضاوت کنید که آیا حقه و کلا عدالته که ی عده سهمیه داشته باشن و ی عده نه! واقعا ایثارگر چه فرقی داره با ایثارگر؟؟! ازنمایندگان خواهش میکنم در برنامه ششم سهمیه ورود به دانشگاه رو برای همه اعمال کنند.شما ها هم اینجا فقط نظر گذارید اونایی که تهران هستند خودشون دست به کار بشن لطفا!واز ایسنا هم خواهش میکنم حرف من بچه شهرستانی که دستم به هیچ جا بند نیست به گوش مسوولان برسونن.خدایاااااخودت کمک

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۷ ۱۹:۵۱

حالاکه که نوبت ما شد سهمیه ما حذف شد

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۹ ۲۰:۵۴

من این موضوعو برسی کردم و فهمیدم همش دروغه باور نکنید...زنگ زدم به بنیاد جانبازان و پرسیدم

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۹ ۲۰:۵۶

بدبختم شدم..آخه چراااااا

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۱۳:۱۶

ماهم زنگ زدیم بنیاد اما هنوز نامه به بنیاد از مجلس نرسیده و گفتن احتمالا برج 10یا11میاددستشون.کسی خبرندارن.اگه کسی هم اطلاعات دیگه داره بگه لطفااااا.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۱۵:۲۱

حذف نمیشه چون طرح دو فوریتی به جا همین ماده 3میباشد که تو مجلس است

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۱:۰۱

لطفا بیشتر توضیح بده

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۲:۰۸

طرح دوفوریتی همون قانون های سابق توش لحاظ میشن؟ یا میخوان یکم تغییرش بدن؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۱ ۲۲:۵۵

بچه ها برای این که از نگرانی بیرون بیاین در قسمت اخبار مرتبط یه خبر هست که با یکی از نمایندگان مجلس مصاحبه کردند این خبرو ببینبد

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۲ ۰۰:۱۹

سلام به همه لطفا تو رو خدا کاری کنین که فرزندان جانبازان زیر 25 درصد که بیش تر انها در فقر و بدبختی به سر میبرند در برنامه ششم توسعه سهمیه قرار بدهند

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۲ ۱۴:۰۸

پس یعنی حذف نشده خوبه مرسی

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۲ ۱۴:۴۵

واقعا اره همینطوره آقا مهدی منم موافقم که همه سهمیه داشته باشن چونکه جانباز با جانباز چه فرقی داره چه 1درصد چه 25درصد!ایسنا توروخدا یه کاری کن برامون که همه سهمیه داشته باشن من دستم به هیچ جا بند نیست!ایسنا توروخداجوابمون رو بده میتونی کمک کنی یانه؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۲ ۱۳:۱۸

سلام آقای علی رضا ما نتونستیم اون خبرو پیدا کنیم میشه شما حرفاشونو اينجا بگید که چی گفتن،؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۲ ۱۵:۱۱

http://www.isna.ir/news/95090100673/ برای دیدن مصاحبه نماینده مجلس در مورد خبر حذف نشدن سهمیه به ادرس بالا مراجعه نماید با تشکر

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۲ ۱۹:۳۲

ببخشید من الآن پیامتونو دیدم خیلی ممنون از آقا مجید که پاسخ ددادن

avatar

و یدالله فوق ایدیهم .خداوند خودش در جای حق نشسته و یقینا بصورتی دیگر یا از طریق دیگر حمایت خواهد کرد.بی شک که اگر دشمن چشم چپی به میهن ما داشته باشد همین افرادی که دم از حذفی سهمیه میزنن از کشور فرار میکنند یا در پناهگاه پناه میگیرند.{دولت مردان و نمایندگان مجلس بدانید که خانواده شهدا و ایثارگران از افتخارات انقلاب و ایران هستند با این کارها لکه ننگ نشوید}

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۳ ۱۴:۰۳

ولی این دو خبر باهم فرق دارن تکلیفمون چی میشه

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۳ ۱۶:۱۱

کدوم دو خبر؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۳ ۱۸:۲۴

یکیش که میگن سه بند از احکام دایمی حذف شده اون یکیم که مخالفت واس سهمیه ایثارگران زیر 25 درصده

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۴ ۱۶:۴۹

سلام بچه ها صحت داره امسال سهمیه ها از سال قبل کمتر شده؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۵ ۱۳:۱۴

بچه ها صحت داره امسال سهمیه ها کمترشده؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۶ ۱۳:۳۰

سلام نه فک نکنم صحت داشته باشه

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۶ ۲۲:۲۹

سلام بچه ها بالاخره سهمیه حذف نشده دیگه؟اره؟بعضیا هم میگن تاثیرش کمتر شده ؟درسته یا نه؟تو رو خدا جواب بدین ؟ممنونم

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۸ ۱۵:۱۳

اهای اونی که گفتی خوشحال شدی بهت بگم حسود خان نه تنها سهمیه ما قرار نیس حذف بشه بلکه درصدای پایین تر از ما هم قراره سهمیه بهشون تعلق بگیره 😛😛

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۹ ۱۷:۲۹

سلام لیلا خانم یعنی برای فرزندان جانبازان 5 درصدم سهمیه میدن لطفا تورو خدا یکی جواب بده؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۰ ۱۶:۱۴

با تشکر از زحمات ایسنا که در مورد این خبر متحمل شدن ازایسنا خواهشمندیم قبول زحمت بفرمایند ویک گزارش کلی درمورد سهمیه ایثارگران در کنکور ۹۶ تهیه نمایند تاخیال کسانی که میخواهند کنکور بدن راحت شود سپاس از وقتی که برای آگاهی ملت ایران صرف میکنید

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۲ ۰۰:۲۵

ایسنا توروخدا پیگیر باش که برای فرزندان زیر25درصد هم در کنکور96 سهمیه ای قاعل شدن یا نه؟؟؟لدفن بجوابید

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۱ ۱۹:۴۹

بله آقا مهدی زیر25درصد یعنی حتی کسی که باباش یک درصد جانبازی داره. ☺

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۳:۲۹

فعلا که تا برنامه ششم توسعه نیاد معلوم نیست برای فرزندان جانبازان زیر 25 درصد سهمیه بدن یا نه لطفا هرکی خبری داره بده

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۵ ۱۲:۳۵

من خودم فرزند جانباز زیر 25 درصد هستم.با پرس و جویی که کردم به علت بار مالی سهمیه های زیر 25 درصد!!!! این سهمیه حذف و بقیه به قوت خودش باقیست.معامله پدرهای ما با خداست

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۶ ۱۸:۱۳

دوستان، این خبر متاسفانه بد اطلاع رسانی شده. من تماس گرفتم و متوجه شدم که منظور از این خبر حذف بورسیه کردن دانشجوهاست که بار مالی داره.وگرنه این قضیه ورود به دانشگاه هیچ بار مالی نداره و این بند هم جزو همون تبصره ای هستش که اعلام کردن . برای افردای که 25 درصد و 25 به بالا هستن سهمیه هست و اصلا و ابدا حذف نشده. موفق باشید.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۶ ۱۹:۵۴

شما کاملا درست میگید.من همین حالا دفترچه دکتری که امروز اومده رو دانلود کردم,سهمیه ها همچنان هست اما متاسفانه برای فرزندان جانبازان زیر 25 درصد چیزی نیومده.پس برای کنکور امسال هم باید بیخیال سهمیه بشیم

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۶ ۲۰:۳۴

کلا گیج شدیم الان یعنی سهمیه مثل سالهای قبله؟؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۵ ۲۱:۲۶

اخرش حذف شده یا نشده؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۶ ۲۰:۴۸

ای کسانی که تو تهران هستند و جانباز زیر 25 درصد هستند و کاری ازشون برمیاد ما تو شهرستانیم و هیچ کاری نمیتونیم بکنیم لطفا کاری کنیم به فرزندان جانبازان زیر 25 درصد که بیش تر انها در فقر و بدبختی به سر میبرند تا برنامه ششم توسعه کشوری نیامده سهمیه بدهند

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۷ ۱۷:۲۰

باسلام خدمت دوستان.سهمیه ها حذف نشده است

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۷ ۲۰:۰۰

مهم اینه که بچه های جانبازای زیر 25 درصد سوخت شدن رفت

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۰ ۰۸:۴۹

من جانباز زیر 25 درصد اصلا راضی نیستم که بچه های جانباز بالای 25 درصد بتوانند از این سهمیه استفاده کنند مثلا چه فرقی هست بین جانبازان که به بعضی ها سهمیه میدهید وبه بعضی ها نمی دهیدما از دل خوشمون نبود که بریم جنگ بعدا با بدن شیمیایی برگردیم به بعدشم به خداوروز قیامت واگذارتون میکنمیم

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۳ ۱۱:۳۰

واقعا متاسفم واسه این همه مسخره بازی. اگه همچین طرحی میخواسین تصویب کنین نباید از اول واسه کسی قرار میدادین. خیلیا رو این حساب برنامه ریزی میکنن و حالا میبینن نه سهمیه ای هست ن کشکی. ضربه ی بزرگیه به همه ی خانواده های ایثارگر... متاسفم..

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۷ ۲۲:۴۵

سلام.سهمیه ها حذف نشده.مثل سنوات قبل تمدیدشده.تمام

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۶ ۱۵:۰۳

سلام ببخشید کسی میدونه فرزندان ایثارگرانی که سال۹۵ کنکور دادن تعدادشون چقد بوده؟؟ کنکور تجربی

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۰:۳۹

امیدوارم که واقعا حذف بشه،چون خیلی بی عدالتیه..سه ساله واسه رشته ای که میخوام پشت کنکورم و دارم زجر میکشم،من با رتبه ی هفت هزار نباید به اونچه که میخوام برسم اما اونایی که سهمیه ی ایثارگری دارن با رتبه ی خیلی بالا میان پزشکی میخونن..با یه تفاوت نجومی،یکی رو دیدم رتبه ی کشوریش چهل هزار بود اما با سهمیه شد هفتصد،آیا این واقعا انصافه؟؟؟کسی که ادبیات 6 درصد میزنه چجور میخواد دکتر شه؟اصلا شما سهمیه داشته باشین ولی نه انقدر زیاد،مثلا رتبه ی پنج هزارشون بشه هزار،کافی نیست؟سرنوشتشونو میتونه تغییر بده

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۱:۵۰

اقا شما وام میلیونی میگیرید با بهره ۴ درصد و چندین ساله بستون نیست؟ شهریه هاتون که هیچی... گمرک که نیم بها... بلیط مراکز تفریحی که مجانی... درمان رایگان... کار که براتون اصلا رزرو میکنن... هیئت علمی که راحت میشید... سهمیه که دیگه هلو... بابا سهمیه اصلا برای چی؟؟؟ شما میلیاردی بخورید بخدا کسی چیزی نمیگه... اما به روح بلند همون پدرانتان این سهمیه نهایت بی عدالتیه... من الان پدرم حاضره شهید میشد جبهه رفته بود اما شانس نداشت بقول خودش... خدا کنه کامل وردارن این سهمیه هارو... برید ازاد بخونید برید پردیس بخونید اصلا بهتون مدرک بدن ولی جای کسی رو تو دولتی اشغال نکنید

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۵:۴۶

برین کارنامه ی رتبه های برتر ایثارگران رو نگا کنین بعد بیاین بگید ما بی سوادیم همه ی ما که پزشکی نمیاریم فقط رتبه برترهامون میارن اونم درصدهای همشون بالای ٥۰بوده یکم انصاف داشته باشید بدنیس ها

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۶:۴۴

من بابام جانباز ٥٠ درصده! من سال ٩٥ براي اولين بار كنكور دادم!!رشتمم رياضيه!!! من اينو از شخص معاون سازمان سنجش پرسيدم،از شخص خودش، براي اينكه بتونم تو رشته ي رياضي دانشگاه دولتي قبول بشم توي تهران حد اقل تراز ١٠٠٠٠ و شهرستان( غير مشهد و شيراز و اصفهان) حد اقل ٧٠٠٠! ادبيات ٥٪‏ پزشكي؟! لطفا شايعه درست نكنيد!من ميانگين درصدام رو ٢٥ بود با سهميه تو تهران غير انتفاعي قبول ميشذم خوب خوبش!!

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۶:۵۳

بعدسم ما جاي شمارو نگرفتيم دانشگاه علاوه بر ظرفيت خودش ٢٥٪‏ ظرفيتو اظافه ميكنه براي ايثارگران! حالا اون تعداد افراد داراي سهميه(تجربي حدود ٦٠٠٠ نفرو رياضي حدود ٣٠٠٠ نفر) ميان بين خودشون براي اون ٢٥٪‏ اظافه شده رقابت ميكنن! براي همين هم رتبشون بنظر كمه وگرنه رتبه من تو سهميه شد ١٢٦٣ ولي تهران و اصفهان شيراز ومشهد. دولتي قبول نشدم در حالي كه ١٢٠٠ منطقه ١-٢-٣ قطعا تهران يا حد اقل مشهدو شيراز و اصفهان قبول ميشه! متاسفانه عادت كرديم خودمونو خيلي خوب بدونيم و با نظرات خودمون قضاوت محكم بكنيم!

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۹ ۰۷:۵۲

اگه سهمیه بی عدالتیه نرفتن پدران شما به جبهه هم بی عدالتی بود

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۹ ۱۹:۰۰

بی عدالتی اینه که شما از حضور بابا جونت فیض ببری و اونا یا بابا نداشته باشن یا یکی داشته باشن که برای خانواده به خاطرش کلی سختی روحی ایجاد میشه

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۲۵ ۱۵:۱۷

تو خودت نمی تونی قبول شی ایثارگران چیکار کنن پول اونا رو بنیادشهید ميده اونم نباشه پذیرش شما فرقی نمی کنه

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۲:۵۶

دوستانی که میگن رقابت سالم یا اینکه هر چی میدین به خود جانباز ها بدین,,,شما قطعا از آن دسته ادم های تنبل کلاس هستید که به جای درس خوندن نشستید حسرت سهمیه رو میخورین الانم ک حذف شده خوشحالید ولی به قدری بی سواد هستید که نمیدونید رقابت فرزندان جانباز بین خودشون بوده تا الان و اگه کسی رشته های تاپ قبول میشه بنیاد صندلی های ی رو برای فرزندان خریداری کرده جای کسی رو هم تنگ نکردن پس تنبلیو بذارید کنار برید درستونو بخونید .حتی الان هم حاضر به جنگ نیستند حال انکه در این جنگ مدافعین حرم اکثرا همین جانبازان دفاع مقدس هستند.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۴:۵۳

به نظر شما دانش آموزی که توی هفته چند بار از باباش که موجی هست کتک میخوره! و گاهی نمیرسه اونطور که شایسته است درس بخونه نباید بره دانشگاه؟؟ یا کسی که از غم دردای شبانه روزی باباش نمیتونه درست حسابی درس بخونه نباید بره دانشگاه؟؟ این خیلی مسخره است و نه تنها نباید حذف میکردن بلکه باید امتیازات بیشتری هم بهشون میدادن...اونا باباهاشون رفتن تا ما الان داریم درس میخونیم... التماس تفکر

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۵:۳۲

سلام دوستان گلم سهمیه ایثارگران حذف نخواهد شد من با نماینده شهرمون حرف زدم گفت نه همچین چیزی نشنیدم فقط قراره جانبازان گرامی که زیر 25درصد هستن رو جزو سهمیه قرار بدن

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۵:۵۸

خدا خیرشون بده من بدبخت کلللی درس خوندم ولی دانشگاه مورد علاقم که بهشتی بود قبول نشدم ولی بچهایی با میانگین درصد 20 درصد کمتر از من با سهمیه ایثار بهشتی قبول شدن من تا اخرررر عمرم هیچوقت نمیبخشم کسایی که این قانون رو گذاشتن

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۶:۰۷

فرزند شهید چه قشنگ گفته که: کسانی که دغدغه ی هر نوع امکانات ریز و درشتی که گمان می برند به خانوادهٔ ایثارگران داده شده را دارند ، سریعا برای اعزام به عراق ثبت نام کنند . شاید کشته یا مجروح شدند و امتیازاتی که حسرتش را می برند به کف آرند !! و اگر چنین نکنند ثابت کرده اند ذره ای شرافت در وجودشان یافت می نشود .. البته سوریه هم گزینهٔ دوم است

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۹ ۱۳:۵۶

واقعادرست گفتین موافقم باهاتوناحسنت

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۶:۱۱

قابل توجه کسایی که چشم دیدن اون چندتا امتیاز رو نداشتن و ندارن

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۶:۱۶

من خودم فرزند جانباز ۵۰درصدم . بنظرم خیلی،ظلمه که به جانبازای زیر ۲۵درصد چیزی تعلق نمیگیره.مگه همه جونشونو ندادن برای این مملکت؟پس چرا فرق میذارید؟یعنی حتما یاید برن کمیسیون و مدرک نشون بدن تا بهتون ثابت بشه وضع اونا با مافرقی نداره؟ طبق چیزایی که بابام میگه توی جبهه و دوران اسارت همه به یک میزان سختی کشیدن و شکنجه شدن. پس ظلمه که فرق بذاریم. من یکی که شدیدا به تصویب این لایحه اعتراض دارم.یا به همه ی جانبازا سهمیه بدید،یا کلا برش دارید.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۶:۵۴

بچه ها همین ایسنا کانال تلگرامش نوشته سهمیه ورود به دانشگاه های خانواده های شاهد و ایثارگران و آزاده حذف شده

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۸:۱۷

یعنی از کنکور 96 هم حذف میشه؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۲۳:۱۴

گفته از لایحه احکام دائمی حذف شده که درست هست نگفته که کلا حذف شده

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۷:۱۰

من رتبم بدون سهمیه پارسال شد۱۲۴ونیازی به سهمیه نبود اما سهمیه حق ماست.اونایی که میگن بی عدالتیه پشت بی سوادی خودشون قایم میشن وگرنه سهمیه معجزه نمیکنه.متاسفم برای مجلس.بایداعتراض کرد

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۷:۱۸

باسهمیه بندی افرادی که بارعلمی ندارن وارد دانشگاه میشن از اون بدتر اینکه جلوی ورود تعدادی دیگر دانش‌آموز مستعد گرفته میشه

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۲۱:۱۹

زشته آدم راجع به چیزی که نمیدونه اظهار نظر کنه. اینجوری خودشو کوچیک کرده. اول برو ببین سهمیه چیه و چه جوری به بچه ها تعلق میگیره بعد بیا کاسه داغ تر از آش شو

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۸:۰۵

بابا من امسال کنکور دارم.این قانون بیست سال تو مملکت بود هیچ‌کس صداش در نیومد حالا امسال باید حذف میشد???

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۸:۲۳

دوستان بیایم منطقی به قضیه نگاه کنیم، منم تا چند وقت پیش به شدت مخالف این سهمیه‌ها بودم و میگفتم این یه رقابت علمی چه ربطی داره کسی سهمیه داشته باشه، تا این‌که یک رووز نظرم کاملا عوض شد. . . . با خانواده ای آشنا شدم که پدرشوون اسیر بود، برای من و شما رفته بود دفاع کنه، وقتی میدیدم که خلاء اون مرد چه فشاری داره به اون خانواده تحمیل میکنه و اون بچه ها تو چه شرایط روحی و روانی بزرگ میشن، فهمیدم که واقعا حقشونه. به نظر شما اون بچه ای که پدرش بالا سرش بوده و اونی که پدرشو به خاطر من و شما از دست داده و یک عمر حسرت داشته شرایط یکسانی واسه رقابت دارند!؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۹:۳۷

دوست عزیز شما یکم انصاف داشته باش یکم منطقی باش من با تموم احترامی ک برای خانواده های ایثارگر قائلم اما باید بگم ک الان تو جامعه دارن از تموم امکانات ب هر نحوی استفاده میکنن امکاناتی ک بقیه ازش محرومن دولت هرچی داره برای جانبازاس اما دیگه انصافا کنکور بی عدالتیه نباید براشون سهمیه لحاظ شه همه دارن تلاش میکنن چرا اونا باید حدا باشن

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۲۳:۱۹

سلام دوستان عزيزم با هم مجادله نكنيد كسايي كه سهميه دارن حقشونه و اوناييم كه ندارن باز حقشونه كه تفاوتي قائل بشه اول از همه اگر واقعا موضوع سهميه خيلي بهتون فشار روحي مياره مي تونيد خودتون يا پدرانتون. بفرستيد سوريه و عراق مرز بازه و سهميه در انتظار شما تازه بهشتم در انتظارتونه بفرماييد ما رو هم دعا كنيد در ضمن نگران مردم نباشيد كه به دست سهميه اي هاي بي سواد كشته بشن پزشكي دروس سختي داره كه اگه كل خاندانتم شهيد شده باشن اگه بلد نباشي مي افتي در ضمن دوستان با سواد من واحد درسي به اسم علوم پايه هست كه نگراني شما رو از بابت سهميه حل ميكنه متاسف شدم براي مردم سرزميني كه وجب وجبش با خون شهدا و جانبازان بر گردونده شد و حق زندگي به شما داده شد وگرنه از شما تا آوارگان سوري راهي نبود قدر عافيت بدونيد در ضمن سهميه هيچ تغيير چشمگيري نكرده اگه مرتكب اشتباهي شديد متاسفم در ضمن شما اگه انقدر به فكر حق و حقوقتون هستيد به نظرم اينو از فرزندان هيات علمي طلب كنيدو حقوقاي نجومي كه حق شماست و اختلاس‌هاي كلاني كه از منابع من و شما بردن و خوردن و هيچكدومتون جرات نق زدن هم نداشت .......

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۲۳:۳۵

مرحبا به شما که این درک را دارید بخدا هیچ کدام از شما نمیتوانید یک روز جای این عزیزان باشید همسر من وقتی از اسارت برگشت با اینکه 24 سال داشت تمام موهاش سفید بود اعصاب وروان خراب با دوسال ونیم اسارت اصلا برای سهمیه نبود واقعا برای خیلیا متاسفم که بحث حذف سهمیه را پیش کشید

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۹ ۰۲:۱۴

دوستانی که بزرگترین دغدغه ی تحصیلی شون سهمیه ی ایثارگران هست یه کم تحقیق کنن که سهمیه ی ایثارگران خیلی جاها حتی از سهمیه ی مناطق از منطقه ی 3 هم کمتره!!! از سهمیه ی هیئت علمی دانشگاه ها...

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۹:۰۰

حذف شد.بچه ها حذف شد. هه. تورو خدابا نماینده های مجلستون حرف بزنید خبردقیق کسب کنید خواهش میکنم.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۹:۱۵

اهای تو که میگی من با رتبه خوب دانشگاه قبول نشدم .چرا اینقدر دروغ میگی تنبل من خودم از کارمندای بنیاد پرسیدم اصلا فرزندای جانباز ربطی به شماها ندارد دانشگاه ظرفیت خودشو از بین افراد عادی میگیره اما چند تا صندلی اضافه برا فرزندای ایثارگران میزاره سهمیه ماها هیچ لطمه ای به شماها نمیزنه .اگه تو واقعا درس خونی پس قبول میشی که فکر نکنم راست بگی.چطور بابای تو سالم باشه اما بابای من هر روز تو بیمارستان باشه من هیچ موقع حس نکردم بابا دارم .بابام ی جانبازه موجی .اصلا تعادل نداره مدام با ما دعوا میکنه بعد تو اینقدر بی انصافی که میگی ماحقمون نیست .واقعا ازخدا میخوام کسای که اعتراض دارن ی بلای خیلی سختی سرباباهاشون بیاد تا ماها رو درک کنن

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۹:۲۹

حذف شدن سهمیه کار درستیه! چون خیلی از بچه ها هستن که تلاش زیادی میکنن برای کنکورشون ولی متاسفانه به اون رتبه دلخواه نمیرسن بعد ی خانوم یا اقایی که سهمیه داره ب راحتی حتی اگر رتبش خیلی بد شده باشه میتونه راه پیدا بکنه ب دانشگاه.این واقعا ناعدالتیه من خودم هم پدربزرگم شهید شده هم پدرم براثر آرپیجی هایی که توجنگ زده اسیب دیده ولی ما هیچوقت نه دوس داشتیم از خون شهیدمون ابیاری بشیم و نه چیزی از هیچ نهادی بهمون برسه.بهتره که حق ب حق دار برسه و همه دریک سطح باهم رقابت کنند.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۹:۲۹

حذف شدن سهمیه کار درستیه! چون خیلی از بچه ها هستن که تلاش زیادی میکنن برای کنکورشون ولی متاسفانه به اون رتبه دلخواه نمیرسن بعد ی خانوم یا اقایی که سهمیه داره ب راحتی حتی اگر رتبش خیلی بد شده باشه میتونه راه پیدا بکنه ب دانشگاه.این واقعا ناعدالتیه من خودم هم پدربزرگم شهید شده هم پدرم براثر آرپیجی هایی که توجنگ زده اسیب دیده ولی ما هیچوقت نه دوس داشتیم از خون شهیدمون آبیاری بشیم و نه چیزی از هیچ نهادی بهمون برسه.بهتره که حق ب حق دار برسه و همه دریک سطح باهم رقابت کنند.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۹:۳۵

سلام آقا محسن میشه از نماینده شهرتون بپرسید راجع به خبر 29و28آذر صحت داره که سهمیه ها حذف شده؟ آخه هم اخبار اعلام کرد هم ایسنا هم تلگرام و سایت های دیگه خبرشو بدیدتا ما از نگرانی دربیایم

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۹ ۱۴:۵۹

حتما حتما حتما به سایت ایثار سر بزنید تکذیب کردن حذفشو حتما حتما ببینید الآن کانال تلگرام ایثار هم تکذیب کرد حذف سهمیه هارو هم کانال وهم سایت ایثار گفته سهمیه ها مثل قبله حتما حتما حتما نگاه کنید به خبرش

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۹ ۱۶:۰۰

سلام دوستان ما پدرمون رو دادیم و من یادم نمیادبه کسی گفته باشم : پدر . اما باید اختلافی داشته باشیم .فرق ما این که اونا با احساس و آرامش درس خوندن اما من در حسرت و آرامش پدر . درسته باید براساس توانایی بریم درس بخونیم و شاغل مفید باشیم اما من بزرگی مثل تو ندارم که راهنمایی ام کنه اینجاست به من فرصت دانشگاه رفتن رو دادن تا در کنار شما باشم . چرا یادمون رفته : که شهدا از شما سوال میکنند شما بعداز ما با فرزندانمان چه کردید . امید دارم که ناظرین در رفع و نقص موضوع کمکمان کنند . آمین

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۲۲:۱۸

چرا سهمیه بچه های علوم بین الملل که فقط با پول وارد دانشگاه میشن حذف نمیشه؟ بچه های هییت علمی چطور.فقط ما بچه های شاهد که تو هفت آسمون یه ستاره نداریم رو سرتون سنگینی کردیم.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۲۲:۳۴

این درست نیست که بچه هایی که سهمیه ندارن با اینکه تلاش میکنن اما حقشون پایمال میشه به نظر من که کار درستی کردن. در درس و دانشگاه رقابت باید سالم باشه تا جامعه ای با بار فکری زیاد داشته باشیم

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۲۲:۳۶

دوستان کسی نگفته حذف میشه این قانون میره توی ماده ۷۰ خدمات ایثارگران که باید حداقل ۷۰ درصد تراز آخرین نفر پذیرفته شده دانشگاه رو کسب کنید ولی تلاش کنید تا خاری بشه توی چشم اونایی که نمی تونن موفقیت فرزندان ایثارگر رو ببینن.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۲۳:۲۳

سلام دوستان کسانی که میگین این سهمیه حق فرزندان جانبازان نیست برید از پدرهاتون بپرسید زمان جنگ کجا بودید که الان شما دارید این حرفارو میزنید ببین آیا وجود داشتن و اگه وجود داشتن چرا نرفتن جنگ؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۹ ۰۲:۲۶

قابل توجه اونایی که میگن اگه فرزند شهیدی با سهمیه پزشک بشه مریض زیر دستش میمیره:فرزند شهید تو هر پستی که تا حالا بوده دلسوزتر از بقیه عمل کرده برید توی سایت های نظر سنجی و آمار یه کم نگاه کنید درصد رضایت مندی افراد رو از ایثارگران ببینید؟؟؟ فرزند شهید مثل پدرش وجدان داره

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۹ ۰۹:۵۳

سهمیه حذف نشده و در لایحه ششم توسعه اعمال می شود

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۹ ۱۳:۱۷

واقعا نمیدونم چی بگم پدرای ما از 15سالگی برای این مملکت رفتن جون دادن اخرشم هیچ گونه رسیدگی بهشون نمیشه الانم تو سختی دارن زندگی میکنن با هزارتا دردو مرض الان مشکل کل جامعه فقط سهمیه ماها بود؟هه!شما جای ما نیستین که شب تا صبح به اه و ناله پدراتون از درد گوش بدین بعد خواب‌آلود برید مدرسه متاسفم

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۹ ۱۴:۱۷

واقعا متاسفم واسه عده اي كه به خودشون اجازه ميدن در مورد فرزندان شاهدو ايثارگر هر بي احترامي رو بكنن.سعي كنيم حالا فارغ از اينكه اين سهميه حق ما باشه يا نباشه همديگه رو مورد بي احترامي قرار نديم بالاخره تو هر كشوري يه سهميه هايي رو واسه اين عزيزان ميزارن.و اينكه فك نكنم حذفي چيزي در كار باشه خيالتون راحت😉

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۹ ۲۳:۱۳

عدالت چیز خوبه دمشون گرم واقعا بعضیا داشتن بدون بار علمی دکتر میشدن ، درسته باباش یا هرکیش رفته جبه پول و.... هرچی دوست دارن بهشون بدن ولی دیگه تو کنکور دست نبرن ،چون خودم دارم زحمت میکشم تا زحمت درس خوندنا نکشی نمیفهی چ ظلمی در حق کسایی میشه که سهمیه ندارن ، واقعا خوشحال شدم این بند قرا حذف بشه دم اونایی گرم که .............

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۹ ۲۰:۳۳

یه ریسک بزرگ گذشتن از جون گذشتن از جوونیشون گذشتن از آینده شون و الان دارن سهمیه ای رو که به فرزنداشون به خاطر ایثار و فداکاریشون دادن رو حذف میکنن فک میکنین واقعا این مردان بزرگ وقتی داشتن میرفتن جبهه به این چیزا فکر کردن اونا تنها دلیلشون این بود که از همه چیز خودشون بگذرن تا من و تو یه زندگی بدون بردگی داشته باشیم بالا سرمون جز سایه خدا چیزی نباشه الانم حذف این سهمیه هیچ چیزی رو از این مردان و فرزنداشون که سال ها با مشکلات پدراشون گذروندن رو کم نمیکنه این ها همون بزرگان مملکت هستن زنده باد همه شهیدان جانبازان و جبهه رفتگان

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۹ ۲۲:۲۲

بیاین پاها و اعصاب و روان بابامو پس بدین هرچی سهمیه دارم مال شما:)

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۹ ۲۳:۳۷

سلام. اقای علی رضا شما اطلاعاتتون دقیق تره لطفادقیق بگید چیشده اگه حذف نشده پس چرا اخبار ساعت 19شبکه1اعلام کردبا 137موافق و59مخالف رای دادند و نماینده ها فرصت دارن تا30اذرماه نظر قطعی بگن و تا 4 دی ماه تصویب میشه؟ همه جا هم اعلام کردن حدف شده.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۳۰ ۱۰:۳۰

بچه ها لطفا به متن زیر توجه کنید از کانال تلگرام ایثار کپی کردم ایثار- سهمیه ایثارگران در آزمون ورودی دانشگاه‌ها کماکان به قوت خود باقی است معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد گفت: طبق ماده 70 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری؛ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تمام دانشگاه های دولتی و غیر دولتی موظف هستند 20 درصد سهمیه ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و بورس های تحصیلی داخل و خارج را به ایثارگران مشمول اختصاص دهند. سعید عندلیبی در خصوص سهمیه ایثارگران در آزمون ورودی دانشگاه ها، موضوع مصوبه مورخ 28/9/95 مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تصویب این مصوبه به معنای حذف سهمیه ایثارگران در آزمون ورودی دانشگاه ها نبوده و طبق ماده 70 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، وزارتخانه های علوم،تحقیقات و فناوری؛ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تمام دانشگاه های دولتی و غیر دولتی موظف هستند 20 درصد سهمیه ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و بورس های تحصیلی داخل و خارج را به ایثارگران مشمول اختصاص دهند. وی با بیان اینکه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در قانون احکام دائمی برنامه توسعه کشور، ماده مذکور را اصلاح کرده بودند، گفت: اصلاحیه مذکور مورد ایراد شورای محترم نگهبان قرار گرفت و نمایندگان در جلسه علنی مورخ 28/9/95 برای رفع ایراد وارده از سوی شورای نگهبان، اصلاحیه مورد نظر را از قانون احکام دائمی برنامه توسعه کشور حذف کردند. معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد در ادامه افزود: بنابراین معنای مصوبه روز گذشته مجلس شورای اسلامی، بازگشت به ماده 70 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و ابقای حکم اشاره شده است لذا ایثارگران همانند گذشته از سهمیه مربوط به آزمون ورودی دانشگاهها برخوردار هستند.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۳۰ ۰۰:۴۴

اخه چرا حرف بیخود میزنید؟؟بابای من 50 درصد جانبازی داره هرچند درصد واقعیش بیشتره..بابای دوستم 70 درصد..ولی هیچ کدوممون پزشکی قبول نشدیم.حتی آزاد..فکر کردین الکیه؟؟برای پزشکی قبول شدن باید ترازمون مثل بقیه بالا باشه اصلا به رتبه ربطی نداره..چرا انقدر عذابمون میدین با حرفاتون؟؟بر فرض پزشکی قبول شیم حالا مگه مدرک گذاشتن کف دستمون؟؟بقیشو دیگه خودمون دوباره باید بخونیم..همه همینطورین.که حتی راه ورود به دانشگاهشم باز نشد و ما دوباره داریم برای کنکور میخونیم..بس کنید حرفای خاله زنکیتون رو

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۰۳ ۲۲:۲۶

دممممت گررررم واقعا که یه نفر پیداشد به اینا بگه قبولی مااصلا به رتبه نیست ماهم اگه دانشگاه تهران بخوایم باید ترازه درسامون همه بالابشه...

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۳۰ ۱۵:۰۵

سلام شما اگه میتونید جلوی کسایی رو بگیرید که پول میدن صندلی میخرن چیکار ما بدبختا دارید ؟ ؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۳۰ ۲۲:۴۲

يعني چي!! ؟ ديگه سهميه اي در کار نيست! سر ما رسيد يادشون افتاد همه سايتا حذف شدن سهميه رو تاييد کردن اما يکي از دوستام از بنياد پرسيده گفتن تا چن سال ديگه اجرا ميشه! حالا واقعا تکليف چيه

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۰۱ ۱۴:۰۲

بچه ها سهمیه حذف نشده تمام

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۰۱ ۱۵:۳۶

این سهمیه که تغییر نکرده قبلا هم همین 70 درصد بوده هنوزم هم با همون رتبه ها قبول میشین

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۰۱ ۱۹:۴۸

خب مثل قبله مشکلش چیه؟!

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۰۱ ۲۰:۰۸

سهمیه مجانی بودن دانشگاه ازاد پابرجاست؟ یا اینا فقط سهمیه رتبه کنکوره؟

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۰۲ ۰۰:۱۶

سلام افا اگه سهمیه هست پس چرا به زیر 25 درصد ها نمیدن اخه این درسته پدر من هم جنگ بوده و خودش رو از درس و دانشگاه انداخته حالا به هر دلیلی درصد کم گرفته دلیل بر این نیست که کم کاری کرده یا نجنگیده اگه سهمیه هست پس باید برای همه ی درصد ها باشه

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۰۵ ۱۲:۰۷

25% درصدا سهميه دارن يا اونا هم حساب نميان؟؟

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۰۳ ۲۲:۰۹

چراهمینجوری ندونسته حرف میزنید ازخودتون یکم اطلاعات کسب کنید بعد حرف بزنید بدنیستا مگه معدلست که ماله سهمیه ها رو حل کنن دوتاصفرش بیفته همه ی سهمیه ای هاهم باید تا۷۰درصد شرایط علمی که کاملا مشخصه چیاهست روکسب کنن تاسهمیه براشون درنظرگرفته بشه،وگرنه اگه به صفرانداختن بود که باید توکل کشور تمام مدارس شاهد هرسال همه ی قبولیاشون برن تهران و دانشگاه های خوب،پس چرادرواقعیت اینطورنمیشه

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۰۴ ۱۷:۰۸

دقیقا منم بامهدی موافقم باید لطف کنند به زیر 25 درصد هم سهمیه بدهند که ما اصلا راضی نیستیم و تو قیامت جلوشون رو میگیریم و ازشونم نمی‌گذریم خیلی دارند به ما خیانت می‌کنند یا باید به همه جانبازای زیر25درصد سهمیه بدهند یاایینکه همه رو حذف کنیدهیج فرقی بین جانباز ان نیست باتشکر

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۰۶ ۱۱:۰۹

درسته که جانبازان و شهدا برای ما فداکاری کردن دستشون درد نکنه ولی من میخوام بدونم که چه ربطی به فرزنداشون داره حالااگه فرزند شهدابودن یه چیزی اینجوری باعث میشه بین دانش آموران فرق کذاشته بشه بنظر من که کار عادلانه ایست که برداشته بشه

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۰۶ ۱۳:۰۲

سهميه هيئت علمي بايد حذف ميشد...اون ته ته ته بي انصافيه و بي عدالتيه...

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۰۸ ۱۲:۳۹

سلام ایسنا خواهش میکنم که جانبازای زیر 25درصد را در کنکور 96 سهمیه بدهید وتو روخدا این طرح را امسال برابی کنکور 96 تصویب کنیدمن تک پسر هستم وسه خواهر زیر 15 پانزده سال دارم که پدرم توانای کار کردن را ندارد وشرایط خواندن را هم ندارم زتدگی خیلی سختی دارم والانم دو سال که پشت کنکورم ولی شرایطم خیلی بده وبین جانبازان هیچ فرقی نگذارید خواهش میکنم امسال به جانبازای زیر 25 درصد سهمی بدهید با تشکر

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۰۹ ۰۰:۰۰

سلام ببخشید اگه امکان داره بچه های سهمیه ایثارگران بیاین باهم یه گروه رقابت درسی بزنیم باهم رقابت کنیم و گزارش کار بدیم هرشب تاوضعیت درسیه همو بشناسیم وپیشرفت بخوایم کنیم

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۰ ۲۲:۱۰

ok...منم هستم

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۱ ۱۲:۴۵

خب حالا کی گروهو میزنه؟

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۱ ۱۳:۳۷

بچه ها ایدی هاتونو تلگرام بدید تا همو پیدا کنیم گروه بزنیم لطفا.

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۱ ۱۳:۵۱

بچه ها ما به بچه های درس خون توگروه واقعا احتیاج داریم بچه هایی که ساعت مطالعشون درروز بالای 8ساعته اینطوری باهم یه رقابت سالم داریم و تا ١٢شب هم تو گروه اصلا آن نیستیم فقط طرز درس خوندن همو میگیم وگزارش کار خواهیم دادهرکی موافقه بسم الله کسی موافق هم نیست پس منتفی میشه

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۱ ۲۰:۱۵

خوب گروهو تشکیل بدید دیگه

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۲ ۰۲:۱۸

باسلام.من پارسال کنکور دادم.سهمیه هم دارم.من خوب درسم واقعا خوب بود.داداشمم باز قوی تر از من.داداشم بدون سهمیه ۵سال قبل رتبه زیره۲۰۰شد و الان پزشکی میخونه.منم کنکور ۹۵،از ترس اینکه تو دانشگاه مسخرم کنن مجبور شدم از سهمیه استفاده نکنم.در صورتی که حق استفاده رو داشتمو کسی جرات نداشت حرفی هم بزنه.خوشبختانه دندون پزشکی شهید بهشتی قبول شدم.باید به اون دوستانی که الان ادعا میکنن سهمیه بی انصافیه بگم که،اگر حودشونم داشتن،یقینا استفاده میکردن.پس مظلوم نمایی نکنین.در ادامه اینکه،اینایی که با سهمیه قبول میشن،جای هییچ کدوم از شمارو نمیگیرن.اینا تو در کلاس،مازاد حساب میشن.مثلا ظرفیت کلاس ۲۰نفره،میکنن ۲۳نفر.اون ۳تا سهمیه.پس وقتی توان قبول شدن رو ندارین،دنبال بهونه نباشین عزیزان.از بین ۶۰۰هزار داوطلب تجربی یا هرچیزی چرا به ۲۰هزار تا سهمیه گیر دادین؟؟ادمی که قوی باشه،دنبال این چیزا نیستو درسشو میخونه.مثل رتبه های برتر‌.یقینا کسی که اومده اینجا و داره در موزد اینا نظر میده،ی کنکوری نیست.وگرنه کنکوری سرش تو درسش باید باشه.درضمن اینم بگم که پدر من شیمیایی هستش.تو دوران کنکورمم کارم رسیدن به پدر و درس خوندن بوده.بعله،به شمام درست میگین.کمی بی انصافیه.ولی از نظر من درگیر این چیزا نشین و درستونو بخونین.از منی که رتبه تقریبا خوبی اوردم به شما نصیحت،توی دوران کنکور،کسی زیر گوشتون هم زد،بش بگین یکی دیگه هم بزن،فقط برو که درس دارم.بعدشم،شما فکر میکنین دارن به ایثارگران دنیارو میدن،باور کنین من حتی پول یک کپسول اکسیژن رو هم از بنیاد نتونستم بگیرم.سعی کنیم،به جای حسادت،و سرک کشیدن در زندگی دیگران،دنبال پیشرفت خودمون باشیم

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۴ ۱۰:۴۱

سلام خدا کنه خدا کنه واقعیت باشه و حذف بشه

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۴ ۱۱:۵۱

یگانه جون واقعیت نداره و حذف نمیشه😊😊

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۹ ۱۱:۲۷

بچه ها این حقیقت داره 5روز پیش جانبازای زیر 25 جز سهمیه شدن تورو خدا جواب بدین

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۹ ۱۳:۲۴

تاجایی که من بدونم اخرین باری که درمورد سهمیه حرف زدن28 آذر ماه بود اونم اینکه سهمیه مثل قبلِ یعنی زیر 25 درصد سهمیه ندارن

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۹ ۱۸:۵۹

هروقت دفترچه کنکوراومد بعد میفهمیم سهمیه داریم یانه

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۲۵ ۱۵:۴۶

باید تفاوتی باشه میان ماباکسایی که پدرانشان درجبهه حضور نداشتن برای چی سهمیه هاروبرداشتین بنی اینقدربیکاربودین که نظردادین سهمیه هارو لغو کنن

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۲۷ ۰۰:۲۲

واقعا متاسفم براتون، من خودم پشت کنکور موندم رتبم پارسال شده دوهزار میتونستم برم فیزیوتراپی ولی امسال موندم ب امید پزشکی غصه اینو نمیخورم ک چرا باید حذف بشه ولی اگر میخواستن حذفش کنن باید یسال زودتر اطلاع بدن ک ماهام میرفتیم حالام اگ میخوان حذف کنن مشکلی نیس مام توکلمون بر خداس ولی مبارک خیلیا

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۲۵ ۱۹:۳۵

سلام ،هميشه ميگن دو نوع انسان داريم يكى خسيس از مال خودش ب ديگرى نميده، يكى بخيله ك نميخاد ديگرى ب ديگرى چيزى بده خخخ الان ك نگاه ميكنم چ همه بخيل داريم اين پايين😂 ب جاى اينكارا بريد درستونو بخونين باو،شما هم اگه ب جاى اين خاله زنك بازى ها بريد درس بخونيد پزشك ميشين ديگه نيازى نيست بياين حرص سهميه ى مارو بخورين😊

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۲۹ ۲۳:۳۰

سوال همه اینه که چرا فرزندان ایثارگر سهمیه دارن؟ من میگم: دلیلش اینه که من فرزند ایثارگر برای یک دقیقه درس خوندن کلی بعدش عصبانیت و .... سراغمون میاد حتی بعضی از ماهاهم به خاطر مشکلات پدران مادرانشون دچار مشکل شدن تقریبا تمامی ما مشکلات عصبی داریم ....

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۰۴ ۱۱:۴۶

سلام خسته نباشید هیچ گونه تغییری توی سهمیه ایجاد نشده و همه این خبرها در مورد حذف شدن سهمیه تکذیب شده و شایعه ای بیش نیست

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۰۶ ۱۰:۳۷

سلام کسی میدونه الان اعمال سهمیه فرزند رزمنده واقعیت داره یا نه؟؟توروخدا جواب بدید ؟

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۰۶ ۱۷:۵۶

کسانی که نمی گذارند جانبازان زیر 25 به حق قانونی خود برسند باید در قیامت جواب پس بدهند بالاخره همه همه برای دفاع از میهن رفتند

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۰۷ ۱۳:۰۱

پدر من هم با اینکه فرزند نوزاد داشت چندین ماه رو رزمنده بود, ولی خدارو شکر سالمه. خوب خیلیا رفتن جنگ دلیل نمیشه فقط برای جانبازا این همه مزایا بزارن . چرا منی که پدرم مدت زیادی رزمنده بوده سهمیه نداشته باشم اصلا??