• پنجشنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۵ / ۱۶:۳۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 95072917732
  • منبع : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

‌بازارهای همدان ساماندهی می‌شوند

‌بازارهای همدان ساماندهی می‌شوند

ایسنا/همدان مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهری و حومه شهرداری همدان گفت: بازارهای همدان ساماندهی می‌شوند .

‌به گزارش ایسنا، ‌مهران حاجیان در کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان، اقدام به ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان کرد و افزود: سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهری و حومه شهرداری همدان طی ماه‌های گذشته اقدامات متعددی در راستای رفاه حال شهروندان داشته که ایجاد پارکینگ خودروهای کارگاهی از آن جمله‌است.

وی با بیان اینکه تجمع خودروهای کارگاهی و گریدرها در حاشیه بلوار و میدان شاهد مزاحمت و مشکلات بسیاری برای شهروندان و رانندگان مسیر ایجاد کرده بود، گفت: با ایجاد این پایانه گام مؤثری در افزایش رفاه شهروندان و حفظ خدماتی مثل آسفالت خیابان در این ناحیه از شهر برداشته شد و با همین هدف ایجاد پایانه‌ای در میدان امام حسن (ع) را نیز در دستور کار داریم که طی ماه آتی افتتاح خواهد شد.

این مقام مسئول مرمت و بازسازی ساختمان سازمان مربوطه را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: صدور هزار و صد پروانه اشتغال و فعالیت خودروهای حمل بار از دیگر اقدامات این سازمان در جهت ساماندهی و تسهیل فعالیت این خودروها بوده است که از نظر درصد ساماندهعی در رتبه نخست کشوری حتی قبل زا شهرهای بزرگی مثل اصفهان قرار داریم.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهری و حومه شهرداری همدان به ایجاد شرکت در حمل و نقل بار و اثاثیه اشاره و تبیین کرد: همچنین نخستین سامانه پیک موتوری به همت این سازمان در هفته‌های گذشته شکل گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به موضوع ساماندهی بازارهای همدان گفت: برنامه ساماندهی بازارهای همدان در حال اجراست که از ساماندهی بازار استر آغاز شده و هفته آینده با ساماندهی در بازارهای سرگذر و راسته حسین خانی ادامه خواهد داشت، به این ترتیب بازارهای سنتی همدان ساماندهی می‌شوند.

حاجیان خاطرنشان کرد: فراخوان باربران در راسته حسین خانی، سرگذر و استر جهت پلاک گذاری حرکتی در جهت ساماندهی این افراد بوده که موجب اعتماد بیشتر مردم و رونق کسب و کارشان شده است.

وی همچنین حضور و مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی شهر از جمله تأمین و توزیع بسته‌های پذیرایی نماز عیدفطر را از دیگر فعالیت‌های این سازمان در ماه‌های گذشته برشمرد و افزود: ایجاد پایگاه مقاومت شهید همدانی در سازمان و دیدار با 3 خانواده شهید در حوزه حمل و نقل و بار در راستای ترویج فرهنگ و ایثار در این سازمان شکل گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهری و حومه شهرداری همدان در پایان از ایجاد تفاهم‌نامه‌هایی با بانک انصار، اردوگاه ابوذر، معاونت فرهنگی شهرداری و جهاد دانشگاهی در راستای آموزش و بهره‌وری بیشتر پرسنل این مجموعه خبر داد.



انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha