• دوشنبه / ۳ آبان ۱۳۹۵ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95080302261
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

برای دومین روز پیاپی

تمرین سیاه‌جامگان برگزار نشد + بیانیه بازیکنان در اعتراض به مشکلات مالی

تمرین سیاه‌جامگان برگزار نشد + بیانیه بازیکنان در اعتراض به مشکلات مالی

تمرین تیم سیاه‌جامگان پس از جدایی فرهاد کاظمی از این تیم برای دومین روز متوالی برگزار نشد.

به گزارش ایسنا، پس از تصمیم فرهاد کاظمی و جدایی رسمی وی از تیم سیاه ‌جامگان و مشکلات این باشگاه، بازیکنان این تیم نیز در اعتراض به شرایط در تمرینات این تیم حاضر نشدند.

در تمرین امروز نیز به جز دهقانی و شفیعی هیچ یک از کادر فنی و بازیکنان حضور نداشتند. همچنین گفته می‌شود به زودی مدیر جدید تیم معرفی می شود.

امروز به صورت رسمی رضا رهقی و سلمان تاجدار فسخ قرارداد کردند.

بازیکنان این تیم که در روزهای گذشته از حضور در تمرین‌ها امتناع کرده‌اند، با صدور بیانیه‌ای خواستار اطلاع هواداران، فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی از وضعیت این تیم شده‌اند. در این بیانیه آمده است:

۱- طلب بازیکنان از سال گذشته تاکنون بر خلاف قول‌هایی که داده شده پرداخت نشده یا به صورت املاک بوده که فاقد اعتبار است.

۲- البسه این تیم مناسب یک تیم لیگ برتری و در شان تیم شهر امام رضا (ع) نمی‌باشد.

۳- تعویض مکرر محل اسکان بازیکنان و کادر فنی که به دلیل عدم پرداخت‌ هزینه‌های اسکان اتفاق افتاده و در نهایت باعث گرو گرفتن و نگه داشتن مدارک و کارت شناسایی آنان شده است.

۴- مبلغ ۲۰ میلیون تومان از یکی از بازیکنان برای تهیه مسکن گرفته شده اما نه تنها مسکن تهیه نشده بلکه پول بازیکن هم پس داده نشده است.

۵- چک‌های نامعتبر برای حل اسکان بازیکنان که برگشت خورده و این مشکلات تا جایی ادامه داشته که بازیکنان هزینه لازم برای رفت و آمد به تمرین را هم ندارند.

در پایان از مسئولان محترم فدراسیون فوتبال تقاضا داریم قبل از حضور یک تیم در لیگ برتر، صلاحیت مالکان باشگاه خصوصی احراز و بررسی شود تا بیش از این شاهد مشکلات اینچنینی نباشیم.

با توجه به شرایط ایجاد شده و توضیحات ارائه شده توسط بازیکنان، تصمیم به شرکت نکردن در تمرین‌ها و مسابقه‌ها گرفته شده تا شاید مشکلات کمتر شود چرا که در شرایط فعلی مشکلات از حالت طبیعی خارج شده است.

انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha