به گزارش سرویس بازار ایسنا، بانک دی اعلامکرد: مشتریان به صورت ارتباط دو سویه قادر به دریافت آخرین اطلاعات خدمات بانکی هستند و همچنین با نحوه استفاده از این خدمات آشنا میشوند.
برخلاف کانالهای مرسوم تلگرام که ارتباط به صورت یک طرفه بین مدیران کانال و مخاطبان آن وجود دارد، ربات بانک دی نوعی حساب کاربری در اپلیکیشن تلگرام است که برای ارسال و دریافت پیام برنامهریزی شده، به طوری که این ربات از یک سیستم تعامل دو طرفه پرسش و پاسخ برخوردار بوده و مشتری میتواند با استفاده از این مزیت برجسته با ارسال پیام به ربات تلگرام پاسخ آن را به صورت آنلاین از همین کانال دریافت کند.
مشتریان بانک دی میتوانند از طریق جستوجو و یا لینک تلگرام و یا از طریق مرورگر اینترنت تلفنهمراه، تبلت و رایانه با این ربات ارتباط برقرار کرده و از مزایای آن بهرهمند شوند.
پس از برقراری ارتباط به یکی از روشهای فوق، مشتریان بانک دی با انتخاب گزینه start قادرند به اطلاعات موثری که اهم آن در ذیل ذکر شده، دست یابند: دریافت اطلاعات جامع در زمینه بانکداری نوین، انواع سپردهها، تسهیلات و تعهدات، امکان دریافت نرمافزارهای مورد نیاز برای سهولت در استفاده از این اطلاعات، قابلیت جستوجو شعب و دریافت اطلاعات کامل شعبه مورد نظر به علاوه مختصات جغرافیایی روی نقشه (location)، لیست کامل تمامی شعب بانک دی به صورا مجزا(تهران و شهرستان)، پاسخ به سئوالات متداول همچون چگونگی دریافت شماره شبا، آشنایی با انواع روشهای مسدود کردن کارت، چگونگی اعلام مفقودی کارت و مواردی از این دست، ایجاد بستر مناسب برای ارتباط آنلاین با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک دی به صورت 24 ساعته، معرفی سایتهای مرتبط با بانک دی و اختصاص بخش مجزا برای صرافی بانک دی که به موجب آن مشتریان میتوانند به اطلاعات کاربردی اعم از مشاهده مستقیم قیمت سکه و ارز به صورت آنلاین.
انتهای پیام
نظرات