• جمعه / ۷ آبان ۱۳۹۵ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 95080704741
  • منبع : نمایندگی یزد

امام جمعه یزد:

سیزده آبان نماد ایستادگی دانش‌آموزان و دانشجویان انقلابی در برابر استکبار جهانی است

سیزده آبان نماد ایستادگی دانش‌آموزان و دانشجویان انقلابی در برابر استکبار جهانی است

ایسنا/یزد امام جمعه یزد بیداری اسلامی را تنها راه ایستادگی در برابر توطئه‌های شوم استکبار جهانی دانست و گفت: سیزده آبان نماد ایستادگی دانش‌آموزان و دانشجویان انقلابی در برابر توطئه‌های شوم استکبار جهانی است.

به گزارش ایسنا،- آیت الله «محمدرضا ناصری» 7 آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه یزد با اشاره به فرا رسیدن سالروز رحلت آیت الله «سید روح‌الله خاتمی»، اظهار کرد: آیت الله خاتمی از جمله شخصیت‌های شاخص استان یزد بود که اقدامات بزرگی در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف انجام داده است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز سیزدهم آبان، این روز نماد ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه‌های شوم استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: اتحاد و همبستگی دانش‌آموزان و دانشجویان زیر نظر رهبری امام خمینی(ره) از جمله عوامل پیروزی در برابر رژیم سیاه پهلوی بوده است.

ناصری در ادامه تبعیت همه جانبه از ولایت فقیه را تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان دین و نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف برشمرد و افزود: حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی مهم‌ترین وظیفه مسئولان و دست‌اندرکاران عصر امروز نظام اسلامی ایران است.

امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت شناخت توطئه‌های دشمنان، گفت: ایجاد تفرقه بین مسلمانان اهل سنت و پیروان مذهب تشیع، از جمله توطئه‌های شوم دشمنان دین علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی و مکتب ناب محمدی است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود همراهی مسئولان و دست‌اندرکاران نظام با اقشار مختلف جامعه را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان دولتی باید بیش از پیش در کنار مردم بوده و نسبت به حل مشکلات آن‌ها در عرصه‌های مختلف اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در خصوص مشکلات مردم شهرستان بافق، خطاب به مسئولان استان یادآور شد: مدیران استان باید هر چه سریع‌تر مشکلات مردم در شهرستان بافق را بررسی و نسبت به حل آن اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha