• یکشنبه / ۳۰ آبان ۱۳۹۵ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95083020516
  • خبرنگار : 71132

واکنش برخی نمایندگان به لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد

واکنش برخی نمایندگان به لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد

برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتشار مطالبی در فضای مجازی به لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد واکنش نشان دادند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف، عبدالکریم حسین‌زاده، فاطمه سعیدی، محمود صادقی و سیده فاطمه ذوالقدر با انتشار مطالب جداگانه‌ای به لغو سخنرانی نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مشهد واکنش نشان دادند.

عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود نوشت: «ضمن تسلیت اربعین ابا عبدا الله الحسین (ع) و آرزوی سلامتی برای همه زائران کربلای معلی، از آنجا که یکی از اهداف حرکت امام حسین (ع) اصلاح کج‌روی‌ها و حاکمیت قانون بود، جایز نیست در اربعین سالار شهیدان در پایتخت معنوی جهان اسلام شاهد ممانعت از حقوق مصرحه در قانون اساسی باشیم. تبعیض بین مسئولین برای ایراد سخنرانی در اماکن عمومی پذیرفته نیست.»

عبدالکریم حسین‌زاده، نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی توییتر خود نوشت: «آیا سخنرانی نایب رییس مجلس هم حکم کنسرت دارد که در مشهد لغو شد؟»

فاطمه سعیدی، عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس هم در کانال تلگرامی خود نوشت: «برادر شجاع و آزاده‌ام علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در روز اربعین و کنار مضجع پاک امام هشتم اجازه سخنرانی ندارد!
وزیر کشور و مسئولان استان خراسان رضوی باید توضیح دهند چه اتفاقی در این استان افتاده که دولت این چنین تسلیم فشارها در مشهد می شود.»

محمود صادقی، عضو فراکسیون امید مجلس هم با انتشار دو مطلب جداگانه در صفحه توییتر خود نوشت:
«‏سخنرانی علی مطهری در مشهد لغو شد.

وزارت کشور چکاره است در مشهد؟!

وزیر کشور باید به مجلس پاسخگو باشد.

با توجه به تعلل استانداری خراسان در لغو سخنرانی نایب رئیس مجلس و انفعال وزارت کشور در موارد مشابه، استیضاح وزیر کشور مناسب‌ترین واکنش مجلس است.»

سیده فاطمه ذوالقدر، نماینده مردم تهران نیز در کانال تلگرامی خود نوشت:‌

«امام رضا (ع)علاوه بر معین الضعفاء وغریب الغرباء بودن، به عالم اهل بیت (ع) و عالم آل محمد (ص)، در جامعه اسلامی مشهورند، رمز و راز این موضوع را علاوه بر بعد علمی و معصومیت ایشان باید در شیوه، سیره و سبک زندگانی پربرکت حضرت ثامن الحجج (ع) به ویژه مواجهه ایشان با تضرب آرا، آزادی اندیشه، تفکر و نگاه امام رضا (ع) با آراء و اندیشه‌های مخالف و جایگاه آزاداندیشی در مکتب رضوی جستجو کرد.

 حال ممانعت از سخنرانی فرزند پاره تن امام(ره) آن هم در استان و شهری که هویت و برکت خود را از امام رضا (ع) دارد جای شگفتی و تامل داشته و با سیره و شیوه آن بزرگوار و عالم اهل بیت(ع) و عالم آل محمد (ص)در تضاد است.»

علی نجفی خوشرودی نماینده مردم بابل و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز در صفحه شخصی خود در توئیتر نیز نوشت: قانون، قانون است. برای همه و همیشه!

با ابراز ناخرسندی از لغو سخنرانی آقای مطهری در مشهد اقدام شایسته وزیر کشور برای جلوگیری از این گونه اقدامات را خواستارم.

محمدرضا بادامچی، عضو فراکسیون امید مجلس نیز به با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود نوشت:

 ممانعت از دیدار و سخن گفتن وکیل مجلس با موکلانش، مخالفت آشکار با قانون اساسی است.

عده‌ای می‌خواهند با توسعه قانون‌شکنی و تضییع حقوق نمایندگان مجلس، زمینه‌ساز ناامیدی و یأس مردم شوند.

لازم است، روسای سه قوه برخورد سریع و صریح با این عناصر قانون‌شکن را در دستور کار خود بگذارند.

فرید موسوی، نماینده تهران نیز در کانال تلگرامی خود نوشت:

پیام مردم درانتخابات ٩٢ و ٩٤ کاملا روشن است، اما گویی برخی پیام صریح ملت را هنوز درک نکرده و با ایستادگی در برابر اراده راستین ملت برآنند که جامعه را از دستیابی به اصلاح و پیشرفت ناامید سازند.

حمیده زرآبادی عضو فراکسیون امید مجلس هم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: لغو سخنرانی دکتر علی مطهری، نماینده حق‌طلب و نایب‌رئیس محترم مجلس شورای اسلامی در کنار بارگاه ملکوتی امام هشتم و به مناسبت اربعین امام آزادگان، رفتاری هرج و مرج طلبانه و مصداق برخورد سلیقه‌ای با قانون است.

نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی در مقابل قانون‌شکنی سکوت نخواهند کرد. وزیر کشور و متولیان امر در استان خراسان رضوی باید پاسخگو باشند که چرا برخی خود را بالاتر از قانون می‌دانند؛ چرا با توجه به تأکید بزرگان نظام بر ضرورت پایبندی به قانون و قانون‌مندی باید شاهد این قبیل رفتارها باشیم؟

پروانه مافی نماینده مردم تهران در مجلس هم در اینستاگرام خود نوشت:

 گویا در پاییز چهارمین سال دولت هنوز نسیم تدبیر و امید به بدنه دولت نرسیده است...

امیدواریم وزیر محترم کشور پاسخ یا واکنش مناسب به لغو سخنرانی نائب رئیس مجلس داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۱۶:۰۱

خانم فاطمه سعیدی نماینده محترم تهران خوب است بدانی که برادران آزاده کسانی هستند که چندین سال در بند رژیم سفاک صدام در اسارت بودند و به خاطر دفاع از اسلام و جمهوری اسلامی جنگیدند اما به هر دلیلی به اسارت در آمدند اما مطهری در کجا اسیر بوده که حالا آزاده شده غیر از این که در هر جایی از فتنه گران سال 88 دفاع می کند

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۱۷:۰۹

فقط برای اسبران جنگ آزاده نمی گویند حر هم که شهید شد آزاده بود امام خمبنی آزاده بود اما کسی که خلاف عقیده شما نظر بدهد فتنه گر و...می شود فکر خالص وافعا کجاست انگ نچسبانید تقوا داشته باشیم

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۳:۱۴

تا کی از موضع تخریب و بدنام کردن انسانها دین صحیح و اصلح اسلام رو لکه دار کنیم؟؟؟؟ آقای مطهری یا هر نماینده دیگری این حق رو دارند سخنرانی کنند،مگر خود مردم شریف ایران عقل و شعور ندارند؟ یا که خدای نکرده بعضی ها خود رو عقل کل می دانند و مردم را هیچ!!!! گناه علی مطهری این است که فرزند شهید مطهری هستند، گناه علی مطهری این است که انسانی نترس و آزاداندیش است، گناه علی مطهری این است که بخاطر ملت و مردم عزیز ایرانیان حاضر است از هستیش و همه چیزش بگذرد ،برعکس خیلی که در زمان جنگ پشت جبهه بودن و بعد از جنگ شدند همه کاره و فقط حرفشان حرفه حزبشان است و دیگر هیچ. به امید روزی که در ایران عزیزمان شاهد تهمت و تخریب نباشیم، یا علی

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۱۶:۱۰

چه لغب های که به اونسبت می دهند فرزند پاره تن امام !!!!! بگو فتنه گر زمان . بگو کسی که ازتوهین به امام معصوم هم ابایی ندارد. واقعا ایشان رو دارد در کنارحرم رضوی ... پراکنی و ..کند؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۱۶:۵۱

نه عزیزم مثل اینکه خیلی احساساتی شدی که لغات بکار برده را اشتباه نوشتی. مگر دکتر مطهری در روز اربعین می خواست کنسرت برگزار کند.آیا باید افرادی که تحمل واقعیت را ندارد بسیاری از مردم را از سخنرانی محروم کنند. بسی تاسف دارد که استان خراسان رضوی انگار تافته جدابافته است. پس هرچه زودتر رییس جمهور محترم به این مسئله رسیدگ نماید تا کوته نظران دیگر اجازه جسارت نکنند.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۱۶:۳۴

دورود برمردم ومسئولین غیور مشهد وسلام برمردم شیراز که به این افراد بها نمی دهند این آقا از یک طرف به امام رضا (ع) توهین می کند از طرفی انتظار دارد برایش فرش قرمز پهن کنند .جای این یاوه گویان در مجلس هم نیست .

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۱۶:۵۳

وقتی می گوید من اشتباه کردم وقتی می گوید کاش من هم در سوریه شهید بشم بس نیست گر مثل شما آدمهای افراطی در این کشور باشد ایران را از سوریه بدتر می کنید اربعین حسینی نشانه وحدت مسلمانان است بیایید وحدت داشه باشیم تا دشمنان اسلام از ما بترسند نه تیشه بر داریم بر ریشه همدیگر بزنیم او فرزند شهیدی است که امام فرمود پار تن من بود او در امریکا و انگلیس درس نخونده چرا شما هم از خودی می ترسید هم از دشمن در قاموس شهادت وازه وحشت نیست...

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۱۶:۵۴

ایشان کسی است که در تهران رای بالایی داشت این مسئله نشان دهنده علاقه مردم به انسان فاضل وشجاعی مانند مطهری است

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۱۶:۵۶

درودبرمطهری که راه مدرس رامیرود . نه منفعت طلبان

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۱۷:۰۲

لطفاعمل چند نفر تندرو را به نام مردم شیراز نسبت ندهید.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۱۷:۵۵

شیراز! در شیراز اقلیت ی تند رو غلطی کردند و حتی شجاعت ماندن نداشتند و گریختند، این کار افتخار نیست. اگر شما معتقد به مردم سالاری بودید چنین اتفاقی برای نایب رئیس خانه ملت نمی افتاد.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۰:۵۸

مردم شیراز! مردم شیراز همیشه اهل علم و ادب و احترام به اندیشه های متفاوت بوده اند، من خودم دانشجوی همان دانشگاه شیرازم که دکتر مطهری قصد سخنرانی در آنجا را داشتند، دیدم جمعیتی که منتظر حضور ایشان بودند، اما برخی افراد(اگر بتوان آنها را جزو انسان تلقی کرد زیرا که فرق انسان وحیوان در اندیشیدن است، حال آنکه کو کسی که بیندیشد؟) ترسو ایشان را در همان فرودگاه تنها گیر آورده و ایشان را به تهران باز گرداندند، ما مردم استان فارس و شیراز به چنین اعمالی افتخار که نمیکنیم هیچ، بلکه بیزاریم

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۱:۱۹

درود برمرد عمل مطهری پسر پاره تن امام(ره)

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۱۷:۱۸

خدا را شکر اگر این اتفاق برای غیر علی مطهری میبود همه سکوت میکردند زدن خانم دستفروش فومنی کمتر از علی مطهری است کجا هستند اینهایی که برای لغو یک سخنرانی اینطوری بوغ و کرنا میکنند برای دستفروش چرا سینه چاک نمیکنند چون شهردار از طیف و حزب خودشان است یا آن خانم ارزش و اعتباری ندارد لعنت به ما که رفتیم و زندگی خودمان را دادیم جسم‌مان را داغون کردیم که حالا مطهری ها بر گرده ما سوار شوند حیف آن مدتی که رفتیم جنگ

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۱۷:۳۱

آفرین به مردم مشهد که به چنین فردی اجازه سخنرانی نداد واقعا شما آزاده‌ترین هستید

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۱۷:۴۰

کارشون عالیست درود بر مسوولین استان افرادی مانند این فتنه‌گر دیگه جایگاهی در کشور ندارد حیف پسر شهید مطهری است

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۱۷:۵۷

نمایندگان مجلس باید وزیر ضعیف را هر چه سریعتر استیضاح کنند و به این فضاحت و اوضاع آشفته مشهد پایان بدهند تا عناصر تندرو کار دست‌شان بیاد

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۰:۰۱

مشهد جای فتنه گران ومنافقین نیست

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۰:۱۳

مهمترین عامل عقب ماندگی در همه دنیا فقر فرهنگی وجهل ونادانی است شما در طول تاریخ یگ نگاه سریع وگذرا که بندازی متوجه خواهی شد این روشها که ماهیتی جنجال طلبانه دارد را در دستگاه اموی بر علیه امام علی وامام حسن وامام حسین ودر دستگاه بنی عباس بر علیه سایر امم به خوبی اگر اندکی چشم عبرت بین داشته باشید می توانید ببینید .فقط باید چشم باز کرد اندکی عمیق تر دید فکرنکنیم در جبهه حق باشیم ولی طرفدار هوچیگری وجار وجنجال .

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۰:۲۴

نمایندگان مجلس باید وضعیت حقوق 100 ها میلیون تومانی که دار و دسته و شرکا رو معلوم کنن! همچنین معلوم کنن سر میلیاردها دلاری که تو این 37 سال تحریم بودن رو چه خاکی ریختن!

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۱:۰۱

خداراشکر که در مشهد افراد متقی هستند که جلوی منافقتنی مثل علی نامطهر رابگیرند ،خداحفظ کند آنهارا جلوی سفیه راگرفتند ،تالاطائلات نگوید ،کسیکه خون پدرش را به قاتلان اوحلال کرد،

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۱:۱۸

ای کاشک با مسئله منطقی برخورد می کردید نایب رئیس مجلس به مشهد رفته و وظیفه مسئولین اون شهر بود تا مصونیت و شرایط سخنرانی رو فراهم آورند ولی مشخص است خیلی ها از سخنرانی آقای مطهری می ترسند چون بحق صحبت می کند وگرنه فقط شعار سر نمی دادند و مثل دینمان که با آزادی بیان مشکلی ندارد می گذاشتند حرفش رو بزند البته یک عده کاسه داغ تر از آش هستند.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۱۹:۲۴

دوستانی که نظرتون موافق لغو سخنرانی هستید حرف سر مطهری نیست سر اینه که قانون نقض شده.استان استاندار داره .که از طرف وزیر کشور منصوب میشه.حوزه وظایف و اختیارات هرکس معلوم.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۱۹:۳۶

شما هم بنشينيد فقط شعار بدهيد اظهار بيان وآزادي بايد براي همه باشد نه يك عده خاص كشور مال 80 ميليون ايرانيست اين است آزادي انديشه ؟؟؟؟؟ بعد ميگوئيد فلان كس گفت در ايران حقوق بشر رعايت نميشود راست گفته واقعا نميشود اگر تو حق گفتن داري همه اين حق را دارند چه موافق چه مخالف

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۰:۰۱

تمام مشکلات مملکت به برکت برجام حل شده است و حالا وزیر کشور برای یک مشکل اساسی کشور به معاون خود دستور داده است تا موضوع را پیگیری و به نتیجه برساند. مطهری فردی بی سیاست و جنجال بر انگیز است. دلیلی ندارد که به خاطر جلوگبری از سخنرانی این فرد از با حکم قضایی جنجال دیگری درست شود. دادستانی به عنوان مدعی العموم می تواند از وقوع جرم جلوگیری کند. تجربه ثابت کرده است که مطهری بدوون پروا و برخلاف منافع ملی و امنیت عمومی کشور صحبت می کند. نمونه بارز بی خردی و عوام بودن این فرد، انتشار سخنان وی با آب و تاب فراوان در رسانه های مخالف ایران است. این آقا بینش سیاسی ندارد و جاه طلب است و از نظر فکری توان تشخیص منافع ملی را ندارد.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۰:۱۳

این آقا با اون توهیناش باز الان شده آزاده و فرزند پاره تن امام همه میدونن شهید مطهری کجا این کجا . وقتی توهین میکنه حرفی از سیره اهل بیت و این چیزا نیس اما باهاش که مخالفت شد و سخنرانیش منتفی شد حالا میگن سیره اهل بیت و ازین حرفا.تزویر با لباس دیانت و تقوا به میدان می آید . تزویر سکه ای دو روست که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است .عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ، ابلیسش ! و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین !

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۰:۳۵

ای کاشها مهم نیست مهم اینست که واقعا برود سوریه شهید بشود حقوق بگیر نجومی هم ممکن است بگوید ایکاش من شهید بشوم اینها شعارست علاوه بر آن ایشون چجوری بخودش اجازه می پا در خاک خراسان بگذارد که آقا امام رضارا به مسخره می گیرد لقمه های شبهه دار قلب اینها را بی ایمان کرده

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۰:۴۳

عامل پشت پرده لغو سخنرانی فرزند شهید مطهری بداند که وی بدون پرده پوشی مبادرت به سخنرانی میکند که شاید به مذاق بعضی منافع طلبها سازگار نباشد کسانی که انگ فتنه گر رابرزبان جاری میکنند بدانید که منافع خودرا برمنافع ملت ترجیح میدهد مردم مواظب اینگونه افرادمغرض وسوء استفاده گر باشند

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۰:۴۹

علی مطهری همون شخصی نیست که به امام پاکی ها امام رضا(ع)توهین کرد لغو سخنرانی ایشون کار امام رضا(ع)بود جزای کار ایشون بود

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۰:۴۹

جناب آقای مطهری من دو فرزند تحصیل کرده دارم در تهران بیکار هستند و با حقوق بازنشتگی هم نمی توانم جوابگو مشکلات فرزندانم باشم شما نماینده ها اگر وقت اضافی دارد فکری به حال مابکنید نه اینکه از شهری به شهری راه بیفتید وضعیت رکود و... حل کنید آیا شما حل مشکلات را در سخنرانی می دانید؟؟؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۰:۵۱

لازم نیست اقای مطهری درسوریه شهید بشه اوهنوز بعداز جنگ هم مناطق جنگی جنوب وغرب کشور خودمون را ندیده.روز اربعین روز سخنرانیهای مذهبیه وایشان نماینده مشهد نیست که برای موکلانش سخنرانی کنه و...ً.......

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۱:۰۲

به بلندگوی جاهل فتنه‌گران نباید اجازه حرافی داد . ضمنا لغو سخنرانی ایشان قانونی بوده . به زودی مدعیان قانون گرایی دلیلش رو می فهمن و اونوقت می تونیم قضاوت کنیم تا چه اندازه قانون گرا هستن .

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۱:۲۹

به نظرم همه مشکلات به خاطر هوای نفس و قدرت طلبی است

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۲:۱۲

جناب اقای مطهری لغو سخنرانی شما درست نیست وعین بی قانونی محسوب می شود .ولی شما نیز نباید از جایگاه خود سوء استفاده کنید ورئیس جمهور ووزیر کشور را تهدید کنید .

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۲:۲۲

کار مردم مومن و ازاده مشهد بسیار عالی بود که باین مرد منحرف اجازه سخنرانی ندادند .من خودم طرفدار ازادی بیان هستم ولی این اقا ؟!!!!!!

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۳:۱۲

متا سفانه نمی دانیم چرا اینقدر دافعه دارن مسئولین نظام تا اینکه جاذبه داشته باشن، مثل آب خوردن آدم هایی که بنیان گذار این نظام بودن و حتی فرزندان این اشخاص رو فتنه گر و مرتد بدونیم در حالی که نماینده و منتخب مردمم هستن.این کشور علاوه بر دینی بودن ،مردمی هم هست،این مملکت مال یه قشر خاصی نیست که بر طبق سلیقه اونا اداره بشه.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۱ ۰۸:۳۹

سئوال سخنرانی آقای مطهری در مشهد می خواست چه مشکلی را حل کند این نظر احتمالا منعکس نمی شود مشکل بیکاری. ازدواج. رکود. بدقولی طرف مقابل به فرجام .آلودگی هوا .مسکن جوانان و یا دراین شرایط حساس جامعه را درگیر مسائل غیر ضروری کردن ؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۱ ۱۰:۵۲

باسلام گویند پسر نوح با بدان بنشست و خاندان نبوتش گم شد . لطفا اینقدر آقای علی مطهری را با علامه شهید مطهری قیاس نکنید که به هیچ عنوان قابل تشابه نیستند . اگر دادستان محترم بنا به دلایل قضایی تصمیمی گرفته باید احترام گذاشت . حتما باید اغتشاش و ناامنی شکل بگیرد و حتی بلایی سر آقای مطهری بیاید که تاوانش را نظام بدهد ؟ و آن وقت زمین و زمان را به هم ببافیم که شورای تامین و دادستان و نیروی انتظامی کوتاهی کردند و هزار بهانه به ضد انقلاب ضد نظام و دشمنان داخلی و خارجی بدهیم . عجله نکنید اجازه بدهیم قطعا قوه قضاییه توضیحات لازم را خواهند داد . در استقلال قوا دخالت نکنیم.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۱ ۱۹:۳۸

خدا وکیلی اینا ارزش دارن که وقت بذارین در موردشون بحث کنید-جز حرف که فلان و بیسار میکنم ازینا چی شنیدین.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۲ ۰۹:۴۸

بابا یکی به این نماینده های مجلس علی الخصوص به امثال مطهری بگه بیاد مشکل شرکت هایی مفت و مجانی واگذار شده و هر روز دارند نابود می شوند و عده ای کارگر بدبخت رو بیرون می ریزند چاره ای بیاندیشند هرچند خود نماینده ها کارفرماهایی هستند که خون طبقه پایین رو تو شیشه میکنند انتظار بیهوده ایست فقط بلدند برای به قدرت رسیدن خودشون سخنرانی کنند بجای این همه سفرهای استانی به فکر ملت و کشور عزیزمون باشید که با ندانم کاری های امثال شما بجای پیشرفت پسرفت داریم ... یاعلی مدد