• یکشنبه / ۳۰ آبان ۱۳۹۵ / ۱۸:۴۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95083020580
  • خبرنگار : 71132

با اشاره به لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد،

رحیمی جهان‌آبادی: وزارت کشور و دادستانی خراسان توضیح دهند

رحیمی جهان‌آبادی: وزارت کشور و دادستانی خراسان توضیح دهند

دبیر مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی خواستار ارائه توضیحات وزارت کشور و دادستانی استان خراسان درباره لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد شد.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تسلیت اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و درود به روح مطهر همه شهدای اسلام گفت: امیدوارم ماجرای لغو سخنرانی دکتر مطهری، باعث شود دولت جناب روحانی یادش بیاید که خراسان هم جزئی از ایران است و باید دولت تدبیر و امید پس از سه سال و نیم از  رای مردم، اعتدال را در آنجا حاکم کند.

عضو فراکسیون امید مجلس افزود: عملکردی که علیه فرزند شهید مطهری رخ داد خلاف رویه و سنت و سیره اهل بیت رسول الله(ص) است که به مخالفان اجازه صحبت می‌دادند.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس خاطرنشان کرد: در خراسان وقتی به فرزند شهید مطهری، معلم انقلاب و نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اجازه صحبت نمی دهند ببینید مردم چه می‌کشند که پدرشان هم مانند خودشان از مردم عادی است و شهروند معمولی این کشورند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: نمایندگان مردم باید از وزارت کشور و دادستانی خراسان توضیح بخواهند و چنانچه توضیحات قانع‌کننده نبود وزاری کشور و دادگستری را به مجلس بیاورند. این امر به احترام مردم و بر پایه رعایت قانون اساسی و در دفاع از حقوق ملت لازم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۱:۱۱

گیرم باشد پدرفاضل ازفضل پدر توراچه حاصل.مملکت اسلامی صاحب دارد آقا این را باید خیلیها بفهمند واز خواب غفلت و وخودنمایی حقیرانه خود دست بردارند

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۱:۴۳

جناب اقاي نماينده اقاي مطهري از بزرگان اين خطه هستند شما اتش بيار نباشيد گر چه ظاهرا شما تمايل زيادي براي مطرح شدن داريد

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۱ ۰۰:۱۱

چرا یه عده بیسواد میخواستند حرف بزنند؟خوب شد که لغو شد

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۱ ۰۰:۴۴

کسی که علی ابن موسی را به تمسخر میگیرد لیاقت ندارد درباره علی ابن الحسین و واقعه عاشورا سخنرانی کند.مطهری فکر کرده بواسطه نسبتش با مطهری و لاریجانی و معاونت لاریجانی هر غلطی خواست انجام دهد و کسی مانع او نشود.