• شنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۵ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 95092011863
  • منبع : نمایندگی لرستان

انهدام 82 باند سرقت در لرستان‌

انهدام 82 باند سرقت در لرستان‌

ایسنا/لرستان ‌رئيس پليس آگاهي لرستان از كشف 84 درصدي سرقت‌ها از ابتداي سال‌جاري تاكنون در استان خبر داد.

‌به گزارش ایسنا‌، سرهنگ عباس  نظري در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پليس آگاهي از ابتداي سال‌جاري در بحث مبارزه با سرقت، اهدافي را پيش رو داشته و براي تحقق اين اهداف، با تشكيل جلسات مختلف و برنامه‌ريزي‌هاي مناسب اقدامات درخور توجهي انجام داده است.

وي با اشاره به اينكه اجراي 22طرح پاكسازي و مبارزه با سرقت در سطح استان، از اقدامات خوب پليس آگاهي در كشف جرم و مبارزه با سرقت است، افزود: با افزايش گشت‌ها و اقدامات ايمني و كنترلي در جاده و محورهاي مواصلاتي استان، شاهد كاهش 64  درصدي وقوع سرقت محموله و نيز افزايش 152‌ درصدي كشف اين نوع جرم مواجه بوده‌ايم.

رئيس پليس آگاهي لرستان با بيان كاهش 7 درصدي وقوع  سرقت احشام و افزايش 55 درصدي كشفيات مربوطه در استان، تصریح کرد: در راستاي مهار سرقت توجه و تمركز بر انهدام باندهاي مهم سرقت در دستور كار اين پليس قرار گرفت و اقدامات اطلاعاتي و كنترلي وسيعي در زمينه شناسايي آنها صورت گرفت، به‌طوري‌كه انهدام 82باند مختلف سرقت از ابتداي سال تاكنون، نتيجه برنامه‌ريزي صحيح و اقدامات منسجم اطلاعاتي و كارآگاهي اين پليس در زمينه مبارزه با سرقت بوده است.

نظري اضافه کرد: پليس آگاهي در راستاي ارتقاء سطح آگاهي شهروندان در بحث پيشگيري از وقوع جرم و ارائه راهكارهاي پيشگيرانه به شهروندان نيز اقدامات مناسبي از جمله مصاحبه‌هاي خبري در صدا و سيماي استان، نشست خبري با اصحاب رسانه، آموزش‌هاي همگاني در مساجد، مدارس  و نهادهاي دولتي، شركت كارشناسان مبارزه با سرقت در برنامه‌هاي مختلف صدا و سيما - نصب و پخش بنر و بروشورهاي هشداري و ...، انجام  كه  بازخورد آن ‌كاهش 7 درصدي وقوع سرقت در سطح استان بوده است.

وی گفت: در طي 8 ماهه گذشته توسط كارشناسان اداره مبارزه با سرقت‌، 102 مورد بازديد و سركشي از پاركينگ‌هاي سطح استان صورت گرفت كه نتيجه آن افزايش 15 درصدي كشفيات سرقت موتور سيكلت در سطح استان بوده است.

رئيس پليس آگاهي لرستان بيان کرد: اقدامات پليس آگاهي استان در برخورد و مبارزه با سارقان جيب‌بري قابل توجه بوده به‌طوري‌كه در بحث  دستگيري مجرمان و انهدام  باندهاي حرفه‌اي در اين راستا منجر به كاهش 63 درصدي وقوع و افزايش 55 درصدي كشفيات  در استان شده است.

نظری اظهار کرد: از جمله سرقت‌هاي مهم كه داراي بازتاب مختلفي در سطح اجتماع و اذهان عمومي است، سرقت‌هاي به عنف بود ه كه با تلاش شبانه‌روزي ماموران، شاهد كاهش 27 درصدي وقوع و همچنين افزايش 27 درصدي كشفيات در مدت مذكور بوده‌ايم.

وی با بيان اينكه پليس آگاهي در پيشبرد اهداف سازماني خود در برقراري امنيت، پيشگيري و مبارزه با سرقت، نيازمند همكاري شهروندان است. ‌

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha