• پنجشنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۵ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 95101610250
  • منبع : فضای مجازی

برانکو محروم می‌شود؟

برانکو محروم می‌شود؟

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید که اظهارات برانکو خلاف ماده ۲ قانون کمیته انضباطی فیفاست.

به گزارش ایسنا، خبرآنلاین نوشت: صحبت‌های تند مهدی تاج درباره این که اظهار نظر درباره اردوی تیم ملی در حیطه وظایف سرمربی پرسپولیس نیست را بگذارید کنار «دعوت» برانکو به کمیته انضباطی و حرف‌هایی که او علیه کارلوس کی‌روش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ زده است. احتمالا خروجی این همه فعل‌وانفعال می‌شود، محرومیت برانکو ایوانکوویچ.

رییس فدراسیون فوتبال چهارشنبه به صراحت اعلام کرد حرف‌های برانکو ایوانکوویچ علیه تیم ملی، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خلاف دو ماده قانونی کمیته انضباطی و اخلاقی فیفاست. تاج همچنین گفت که صحبت درباره چنین موضوع‌هایی اصلا در حیطه سرمربی پرسپولیس نیست. فدراسیون فوتبال معتقد است برانکو با این حرف‌های خود قصد داشته هواداران پرسپولیس را علیه تیم ملی و فدراسیون فوتبال تحریک کند و به همین خاطر او را به کمیته انضباطی احضار کرده است.

البته احضار سرمربی قرمزها به کمیته انضباطی تنها پیامد صحبت‌های جنجالی برانکو نیست و به غیر از این که ایوانکوویچ باید در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اظهاراتش توضیح دهد، او باید در کمیته اخلاق نیز درباره حرف‌هایی که جو عمومی فوتبال را علیه تیم ملی و فدراسیون از نظر مسوولان ارشد فدراسیون «تحریک» کرده نیز پاسخ بدهد و با توجه به این که شرایط فوتبال ایران بعد از حرف‌های برانکو به حاشیه رفته و هواداران پرسپولیس به خاطر اظهار نظر سرمربی تیم‌شان علیه تیم ملی و فدراسیون تحریک شده‌اند، او بر اساس قانون احتمالا دو جلسه از همراهی پرسپولیس در لیگ برتر محروم خواهد شد.

برانکو همزمان با پرواز تیم ملی به دوبی، کارلوس کی‌روش را یکی از مقصران ناکامی احتمالی پرسپولیس در لیگ برتر معرفی کرد و سرمربی تیم ملی هم برای جلوگیری از ادامه این بهانه‌جویی، هفت بازیکن پرسپولیس را به تهران فرستاد؛ موضوعی که به سوِژه اصلی فوتبال ایران تبدیل شده است.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۶ ۱۴:۴۳

ايسناي عزيز، چرا برانكو بايد محروم بشه؟ اينكه گفته آقاي كيروش چرا تعطيلات ژانويه به خاطر اينكه خودت بري دوبي بازيكن هاي من رو هم با خودت بردي محروميت داره؟ وقتي قرار نيست بازي تداركاتي باشه، زمانيكه لژيونرها نيستند اين اردو چه معني مي داد؟

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۶ ۱۵:۴۵

واقعا جز افسوس و تاسف کاری نمیشه کرد؛ وقتی همه بزرگان خوابند و بی خبر و درگیر کارهای دیگر. یک مربی با فرهنگ ضعیف حرفه ای نه تنها تمام اختیار تیم ملی، که تمام فوتبال ما را دست گرفته و هر توهینی می خواهد به هر که می خواهد می کند. چند دقیقه حرفهای برانکو در جنازه باقی مانده از برنامه نود برای نتیجه گیری کافیست. مربی تیم ملی، سرمربی خوشنام و موفق پرسپولیس را که سابقه خوبی در تیم ملی داشته را اصلی ترین رقیب جایگاه پرپول خود می داند و بارها تلاش کرده برایش دردسر درست کند. از شایعات بوجود آمده بر سر آنالیز پرسپولیس توسط کادر تیم ملی برای بازی حساس فصل گذشته نفت تا بحران سازی توسط بازی دادن به رامین رضائیان و چه و چه و حالا هم این... واقعا شریف بودن چقدر تاوان دارد...

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۶ ۱۶:۴۲

خب این اردوی امارات اصلاً فایده ای هم داشت؟ همه تیمها یکی یکی از مسابقه دوستانه طفره رفتند. هیچ تیمی بخاطر سمپاشی های امارات (ملیجک آل سعود) و عربستان حاضر نشد با ما مسابقه بدهد. بعد 7 تا بازیکن اصلی یک تیم را بردند دبی الاف کردند برای هیچ و پوچ . تازه دو قورت و نیم شان هم باقی است.

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۶ ۱۹:۵۴

پس آزادی بیان چه میشود . یعنی کسی حق نداره از عملکرد تیم ملی و یا مربیش انتقاد کنه . به جای محروم کردن جواب انتقاد رو بدهند نه اینکه دهن منتقدین رو با قوانین نادرست ببندند . این انتقاد ها باعث رشد تیم ملی میشود . ما باید ظرفیت مان رو بالا ببریم آیا باید بگذاریم تیم ملی حذف بشه یا پرسپولیس حذف بشه بعد شروع کنیم به انتقاد کردن؟

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۶ ۲۳:۴۹

حقشه .من جای مدیران پرسپولیس بودم دنبال یک مربی میگشتم .

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۷ ۱۳:۳۵

خدارو شکر نیستی

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۷ ۲۰:۳۲

آقای تاج دفاع بدی کردند و می خواهند با توسل به قانون از یک رویه نامیمون دفاع کند. آقای برانکو حرف نامربوط نزدند که بخواهند پاسخگو باشند. رفتار آقای کی روش مبتنی بر خودرایی است و خود را به نوعی مالک ایران و ایرانی می‌داند و هر آنچه می خواهند باید بشود و روحیه طلبکاری دارد.

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۸ ۱۰:۵۸

بر فرض که برانکو را محروم کنند، می خواهند با کی روش چکار کنند که به تیم ملی ایران به بهانه حمایت از تیم ملی توهین کرد، آیا کسی جرات دارد چیزی به او بگوید؟