• شنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95113020897
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

درگیری خونین در لیگ دسته 2 فوتبال ایران + فیلم و عکس

درگیری خونین در لیگ دسته 2 فوتبال ایران + فیلم و عکس

دیدار حساس دو تیم قشقایی شیراز و زاگرس یاسوج به علت درگیری نیمه تمام ماند.

به گزارش ایسنا، این بازی که عصر جمعه از هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز و در یک هوای بارانی برگزار شد، در دقیقه ۳۰ در حالی که هر دو تیم بدون گل مساوی بودند، متوقف شد.

جنجال از آنجا آغاز شد که دروازه بان زاگرس یاسوج نسبت به سنگ اندازی تماشاگران قشقایی اعتراض داشت و این جنجال رفته رفته به نیمکت ها کشیده شد تا تیم یاسوجی زمین مسابقه را ترک کند.

تیم زاگرس یاسوج نیز حاضر به ادامه مسابقه نشد تا حساس ترین بازی این هفته که تا حدودی تیم های سقوط کننده را مشخص می کرد، نیمه تمام بماند.

"حمید کرمی"، سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج در خصوص اتفاقات بازی این تیم مقابل قشقایی شیراز به ایسنا گفت: قبل از شروع بازی به محض اینکه وارد ورزشگاه شدیم تماشاگران تیم قشقایی با چوب، سنگ و شمشیر وارد رختکن ما شدند، چند نفر از بازیکنان و عوامل تیم ما را کتک زدند و باعث رعب و وحشت ما شدند.

وی با بیان اینکه این درگیری ها از پیش تعیین شده بود تا بتوانند با این کار سه امتیاز بازی را از ما بگیرند، افزود: با وساطت رئیس هیئت فوتبال استان فارس و مدیرعامل تیم قشقایی و عذرخواهی از ما و بازیکنان تیم زاگرس و برقراری امنیت با حضور نیروهای بیشتر نیروی انتظامی حاضر شدیم بازی کنیم.

کرمی با اشاره به اینکه حدود ۳۰ دقیقه زیر باران سنگ بودیم، بیان کرد: بعد از ۳۰ دقیقه که از شروع بازی گذشته بود تماشاگران تیم قشقایی با تیر و کمان دروازه‌بان مار زخمی کردند که داور این دیدار بازی را برای مداوای او متوقف کرد که در همین حین تماشاگران میزبان به سمت بازیکنان و کادر فنی تیم زاگرس حمله ور شدند.

سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج خاطرنشان کرد: خودم و چهار نفر از بازیکنان تیم ما با سنگ توسط تماشاگران تیم قشقایی زخمی شدند و مربی تیم قشقایی را که برای جلوگیری از زخمی کردن بازیکنان تیم زاگرس از سوی تماشاگران تلاش می کرد، نیز زخمی کردند.

کرمی تصریح کرد: بعد از دیدن این وضعیت ناامن داور به سرعت به سمت رختکن رفت و ما نیز به خاطر حفظ جان خودمان بعد از رفتن داور به سمت رختکن مان رفتیم.

وی با بیان اینکه این درگیری حدود ۳۰ دقیقه ادامه داشت، اضافه کرد: با توجه به حساسیتی که این دیدار داشت حضور نیروی انتظامی در ابتدای بازی کم رنگ بود که باید عوامل اجرایی وضعیت بازی را به نیروی انتظامی اطلاع می‌دادند تا با حضور نیروی بیشتر بهتر مدیریت می شد.

به گزارش ایسنا، بدین ترتیب نتیجه این دیدار ناتمام را کمیته انضباطی باید تعیین کند.

بازی رفت دو تیم در یاسوج کم حاشیه بود و با نتیجه یک بر صفر به سود تیم زاگرس به پایان رسیده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۱۱-۳۰ ۱۳:۱۵

متاسفم

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۳۰ ۱۳:۲۰

این مطالب کذب و غیرواقعی است چرا اشاره ای به بازی قبلی نمکنید که دروازه بان قشقایی سنگباران شد؟ چرا اشاره ای به مربی قشقایی نمیکنید که در اثر اثابت سنگ بازیکنان ذخیره تیم هم اکنون در بیمارستان بستری هستند؟ چرا به سوابق بازیهای قبلی تیم یاسوجی نمی کنید ؟

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۳۰ ۱۳:۴۶

گیریم که تو بازی های قبل این اتفاق افتاده! این دلیلی میشه بر تکرار این...!!!

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۳۰ ۲۱:۳۴

لطفا فرافكني نكن هواداران قشقايي هار شدن اينا ...

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۳۰ ۱۳:۳۹

این چه فوتبالی هست مگه جنگ بود یا فوتبال؟؟؟!!!!!

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۳۰ ۱۷:۵۱

یاد فوتبال شائولین افتادم.. با آچار و چوب و چکش رفته بودن فوتبال بازی کنن😁😁😁😁

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۳۰ ۲۳:۵۴

این ...ابروی ما شیرازیها را برده اند

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۳۰ ۱۳:۵۹

در شیراز بین دو قوم ترک قشقایی و لر های کهگیلویه وبویراحمد همیشه بقول فوتبالیها کری یا سربسر همدیگه گذاشتن وجود داردوامری عادیست! اما از زمان حضور تیم فوتبالی بنام قشقایی در تجمعهای فوتبالی کار به کشمکش و ... کشید! جای تعجب دارد که چرا نیروی انتظامی با علم به این سابقه دو قوم حضور پر رنگی را نداشته است؟

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۰۱ ۱۲:۵۲

شمانظر نده قشقایی نیستی به اسم قشقایی داری حرف میزنی قشقاییها ولرها شناخته شده اند هرچی داوری نظر بده یاسوجیهای عزیزهم درکمیته انضباطی سوابقشون که توی درگیری درخشان هست

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۳۰ ۱۴:۰۲

این بازی باید سه صفر به نفع زاگرس تمام بشه وگرنه عدالت رعایت نشده

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۳۰ ۱۴:۲۸

بعد هی شیرازیا بگن ما بافرهنگیم و بقیه بی فرهنگ

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۳۰ ۱۴:۲۹

واقعا دروغ پردازی کردن،و تمام واقعیت رو برعکس جلو دادن.خجالت خجالت

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۰۱ ۲۳:۱۷

اصلا دروغ نيست واقعا بايد فرهنگ سازي شه مدم شيراز كه اينقدر ادعاي با فرهنگي ميكنن كاملا ثابت كردن

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۳۰ ۱۴:۵۹

‎ماجراي درگيري ديروز بازي ياسوج و قشقايي شيراز ‎بازي در يك هواي باراني قرار بود شروع شود اما قبل از شروع بازي هواداران و بازيكنان قشقايي از اتفاقات تلخ بازي رفت كه در ياسوج مورد اصابت سنگ و چوب قرار گرفته بودند به شدت ناراحت بودند به همين خاطر مديريت باشگاه با تمهيداتي از هراداران خواسته بودهيچ عكس العملي نشان ندهند و گذشت را سرلوحه كارقراو دهند ‎دراين ميان يك بازيكن ياسوج به نام كرمي كه برادر سرمربي تيم هم بود متاسفانه با تحريك هواداران قبل از شروع بازي كاري كرد كه رختكن هم متشنج شد در ادامه نجف پور مديرعامل باشگاه قشقايي ضمن حضور در رختكن تيم رقيب از آنها خواست تا فقط تمركز بروي بازي داشته باشند تا خدانكرده تماشاگران به تلافي بازي رفت عكس العملي نشان ندهند ‎بازي شروع شد حدود دقيقه ١٠ بازي يك خطاي مشكوك به پنالتي در محوطه جريمه ياسوج اتفاق افتاد ليكن بازي با اندك اعتراض هواداران ادامه يافت ‎اما آن طرف ميدان تعدادي تماشاگر تيم ميهمان با استفاده از شعارهاي نا متعارف بعضاً توهين نژادي به رقيب باعث شدند هواداران قشقايي هم عكس العمل نشان داده و به سمت آنها اعتراض كنند و متاسفانه طرفين با درگيري موجب برهم زدن آرانش سكوها شدند اما نكته عجيب از اين دقيقه اتفاق افتاد كه در دقيقه ٣٠ دروازبان ياسوج با اعتراض به سمت داور رفت و نيكمت نشينان آنها اعم از بازيكن و مربي و تداركات و سرپرست نيز به يكباره با سنگهايي كه به نظر ميرسيد از قبل در مهيا كرده بودند به طرف نيمكت قشقايي وسكوها حمله ور شدند ومتاسفانه مربي قشقايي آقاي خجسته نيز راهي بيمارستان شد اين اتفاق نادر براي اولين بار در دنيا رقم خورد !!!!!! ‎لازم به ذكر است در دنياي فوتبال درگيري بين هواداران متاسفانه هميشه بوده اما اين كه بازيكنان و كادرفني يك تيم به سمت هواداران سنگ پرتاب كنند كاملاً غير معمول بوده و ميبايست نشست و ديد كه كميته انضباطي با اين افردا چه برخوردي ميكند ‎واما ادامه ماجرا .....وقتي اين اتفاق ها افتاد تيم ياسوج به سمت رختكن رفت و ‎تيم داوري كه با اين صحنه ها مواجه شد نيز بازي را موقتاً قطع نمود بعد از دقايقي با برقراري آرامش و استقرار نيروهاي انتظامي بيشتر داور و ناظر دستور ادامه بازي را به سرپرستان ابلاغ نمودند اما سرپرست ياسوج گفت بازيكنانم حاضر به انجام بازي نيستند

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۳۰ ۱۵:۰۱

ادامه اين استنكاف به منزله ترك زمين و سه بر صفر شدن بازي به نفع قشقاييست ليكن صرفنظر از اين كه كميته انضباطي رايش را چگونه صادر كندبد نيست به نكته اي كه كمتر به آن پرداخته شده بپردازيم و اينكه اين تيم چگونه وارد ليگ دو شد در ابتداي مسابقات ؟!!! اشاره اي به سوابق تيم ياسوج در بازيهاي گذشته و تشكيل بيش از چهل پرونده انضباطي در كمتر از دوسال گذشته و همچنين اين فصل جاري و اينكه آيا به هر قيمتي ميبايست تن به حضور چنين تيمي داد شايد حلقه مفقوده اين ماجراها باشد. همه موارد فوق بعلاوه دروغ پراكني در سايتهاي خبري شايد عجيب اما اتفاق افتاده و كاريست كه انجام شده و غير قابل بازگشت ليكن سخنان و مطالب منتشر شده از جانب خداد افشاريان كه زماني خود قاضي ميدان بوده نگراني علاقمندان به قانون را برانگيخته !!! جاي تأسف است كه ايشان در عباراتي با اشاره به سابقه دوستي با داور و ناظر بازي به تيم ياسوج قول داده تا با استفاده از اين رابطه و تماس با سازمان ليگ كاري كند كه رأي به نفع ياسوج شود حال اينكه ايشان در شرايط فعلي نه عضو تيم ياسوج و نه وكيل يا نماينده اين تيم محسوب ميشود و اين دخالت ايشان مصداق بارز عدم رعايت قانون است

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۳۰ ۱۵:۰۴

متاسفانه تمام مطالب این خبر کذب هست .... همانطور که در فیلم می بینید این بازیکنان یاسوج هستن که به سمت هواداران سنگ پرانی می کنند. در کجای دنیا بازیکنان از داخل زمین به سمت هواداران سنگ پرتاب میکنن یا به سمت هوادار یورش میبرن؟؟ باید به گزارش ناضر بازی و داور مسابقه رجوع شود نه سرمربی تیم جنجال ساز که حاشیه و جنجال سازیشون دیگه داره جهانی میشه

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۳۰ ۱۵:۱۱

هرتیمی کتک میخوره متاسفانه نیروی انتظامی یاسوج تماشاگران یاسوجی را کنترل نمیکند وچهره بدب از فوتبال را نمایش میدهند چرا مسوولین این تیم راجریمه نمیکنند تا یکم تنبیه بشوند متاسفانه فیلمه وعکسههایی هم که از تماشاگران یاسوجی گرفته شده را معدوم میکنند تا مدرکی نماند

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۳۰ ۱۵:۱۳

این خبر کاملا یک جانبه نگاشته شده و فقط نظریات طرف خبرنگار در آن انعکاس یافته که ابهام بسیاری دارد.

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۳۰ ۱۵:۱۴

تصاویر ساختگین. نگاه کنین چقدر ضایع ژست بیهوشی گرفته. !!!!!! ه

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۳۰ ۱۵:۴۶

من بد کنم و تو بد مکافات دهی پس فرق من و تو چیست ، ای یار بگو.

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۳۰ ۱۶:۰۰

با اینکه ایرانی‌ هستم ولی‌ متاسّفانه باید قبول کنیم که بی‌ فرهنگترین تماشاچی فوتبال دنیا رو ایران داره، فقط کافیه یک نگاه به تمام شهرهائی که مسابقه فوتبال هستش بندازید و یک نگاه هم به صفحات اجتماعی و متوجه خواهید شد که این اقلیت آبرویی برای ایران نگذاشتند توی دنیا!

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۳۰ ۱۶:۳۶

... باید این انتفام را بگیرند از بازیکنان و هرکسی که این کار را انجام داده

avatar

وضع ... خیلی خرابه ...روز به روز مشکلات بیشتر می شه مردم هم کمک نمی کنند البته دودش تو چشم خودشون هم می ره

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۳۰ ۱۷:۵۱

واقعا بی فرنگی تا کجا

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۳۰ ۱۸:۳۹

خاک عالم توسرشون ... متاسفم

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۳۰ ۲۱:۴۶

.... افتادن به جان هم هر دو طرف ... هستند

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۰۱ ۰۱:۰۰

به نظرم جنگ صلیبی بوده باشمشیر و تیر و کمان حمله ور شدند. حضرت عباسی چجوری ای مطلبو گذاشتی؟؟

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۰۱ ۰۹:۰۰

واقعا جالبه بازیکنای یاسوجی به هوادارای قشقایی سنگ انداختند حالا میگن ....

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۰۱ ۱۰:۵۶

من نمیدونم چرا اینا اینجورین ، از اونور هم تا تیم تراکتور اومد لیگ برتر همش ادعای جدایی و جنجال میکنند ، جنبه و ظرفیت چیز خوبیه

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۰۱ ۱۱:۴۲

مقصرتیم یاسوجی بودک بازیکناشون سنگ پرت میکردند

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۰۱ ۱۱:۴۲

مقصرتیم یاسوجی بودک بازیکناشون سنگ پرت میکردند

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۰۱ ۱۴:۱۰

یک‌نوع‌کمبود

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۰۲ ۱۹:۲۷

مدیریت اشتباه و مدیران نالایق فوتبال که هیچ شناختی از فوتبال ندارند ؛ باید تماشاگر نمای سنگ انداز رو محروم کنید و به انها اجازه ورود به ورزشگاه را ندهید. چه امنیتی ؛ وقتی که دروازه بان تیم حریف رو با سنگ میزنند...

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۰۲ ۲۲:۱۶

اینهایی که گفتی همش دروغه و کاملا برعکسه تو یاسوج بازیکنای ما رودادن سینه سنگ واینجا هم سنگ انداختن کار تیم یاسوجی هست قشقایی عزیزم مهمان نوازه

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۰۳ ۰۲:۲۲

من شخصا بازی رو از نزدیک دیدم و میتونم صد در صد بگم مقصر تیم قشقایی بوده,این چه رسم مهمون نوازیه که ابروی شیراز بردین با این کارتون.اگه اختیاراتی داشتم قطعا تنبیه سختی برا تیم قشقایی درنظر میگرفتم که دیگه به اسم شیراز ابروریزی نکن

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۰۳ ۱۱:۰۱

ابروی شیراز؟شیراز دو تیم داره اونم فجر و برق که با کمک هیئات فوتبال دارن میرن دسته سه ..این تیم نماینده ترکهای قشقایی من حتی نمیدونم این تیم دسته چند بازی میکنه