• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403023123013
  • خبرنگار : 71635

روزنامه‌ها در روز شهادت رئیسی به چاپ دوم رسیدند

روزنامه‌ها در روز شهادت رئیسی به چاپ دوم رسیدند

خبر شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان که در حال بازگشت از مراسم افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» بودند به تیتر یک رسانه‌ها تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا،‌ خبر شهادت آیت‌الله رئیسی، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان حدود ساعت هشت صبح امروز (۳۱ اردیبهشت) اعلام شد و روزنامه‌ها امکان تغییر در خبر تکمیل شده روز گذشته خود را نداشتند؛ بنابراین برخی از آنها اقدام به انتشار چاپ دوم کردند.

بیشتر بخوانید:

دلواپسی روزنامه‌ها برای رئیس‌جمهور شهید

روزنامه انگلیسی‌زبان تهران تایمز امروز دوشنبه ـ ۳۱ اردیبهشت ماه ـ به چاپ دوم رسید. 

این روزنامه با تیتر «Martyrdom in the Line of Duty» (شهادت در راه وظیفه) تصویری از آیت‌الله سیدابراهیم رییسی در کنار پرچم جمهوری اسلامی ایران را منتشر کرده است.

روزنامه‌ها در روز شهادت رئیسی به چاپ دوم رسیدند

روزنامه دنیای اقتصاد که در چاپ نخست خود در تیتر اصلی آورده بود: «سانحه برای رئیس جمهور» در چاپ دوم با انتشار یکی از آخرین تصاویر آیت‌الله رئیسی در عنوان اصلی آورده است: «وداع آقای رئیس جمهور»

در ادامه نیز به ذکر توضیحاتی درباره بروز سانحه و زمان اعلام این خبر تلخ پرداخته است.

روزنامه‌ها در روز شهادت رئیسی به چاپ دوم رسیدند

روزنامه اعتماد نیز که پیش‌تر در شماره نخست خود تیتر زده بود: «سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور» در تیتر چاپ دوم خود آورده است: «رئیس جمهور آسمانی شد». این روزنامه هم یکی از آخرین تصاویر آیت‌الله رئیسی در سفر به آذربایجان شرقی را برای صفحه نخست خود انتخاب کرده است.

روزنامه‌ها در روز شهادت رئیسی به چاپ دوم رسیدند

روزنامه همشهری نیز که در شماره نخست امروز صبح خود تیتر زده بود: اشک،‌ دعا و امید؛ مردم چشم انتظار رئیس جمهور « ایران دیشب خواب نداشت» در چاپ دوم خود ضمن سیاه کردن عنوان روزنامه آورده است: شهادت؛ آخرین مدال بر سینه خادم مردم «در آغوش امام رضا(ع)»

روزنامه‌ها در روز شهادت رئیسی به چاپ دوم رسیدند

روزنامه فرهیختگان نیز در چاپ دوم خود با انتشار تصویری از آیت‌الله‌ رئیسی تیتر زده است: خبر تلخ و ناگوار تایید شد؛ رئیس جمهور و همراهانش به شهادت رسیدند «خداحافظ رئیس»

روزنامه‌ها در روز شهادت رئیسی به چاپ دوم رسیدند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۲ ۰۹:۳۳

حس و حال و روزم شبی کودکی است که از خواب بلند شده تمام درها بسته و قفل هستن و پدر ومادرش خونه نیستن و هیچ راهی جز گریه نداره ... لیاقتت شهادت بود اما نباید الان ما رو تنها میزاشتی ...صبح روزی که تصویر پیاده شدن از هواپیمایی رو دیدم گفتم خدا قوت بده خسته نباشید نمیدونستم آخرین پروازته .....خداحافظ پدر مهربان ملت