• دوشنبه / ۹ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۶:۳۴
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 95120906081
  • منبع : وزارت علوم و تحقیقات

جزئیات سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان اعلام شد

جزئیات سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان اعلام شد

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری جزئیات برگزاری سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر فضل الله ایرجی کجوری با بیان این مطلب افزود: این جشنواره هر ساله در سه مرحله دانشگاهی، منطقه‌ای و سراسری بین دانشجویان دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سراسر کشور برگزار می‌گردد، که برگزیدگان آن در نهایت به مرحله ملی که شامل دانشگاه‌های وزارت بهداشت، آزاد اسلامی، پیام نور، فنی و حرفه‌ای، فرهنگیان و... می باشند راه می‌یابند.

وی ادامه داد: این جشنواره شامل بخش های آوایی، معارفی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری است که در مجموع ۶ بخش و ۳۵ رشته می باشد.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اظهار داشت: زمان برگزاری مرحله دانشگاهی، بخش آوایی (قرائت تحقیق و قرائت ترتیل) بهمن و اسفند ۱۳۹۵ و بخش معارفی در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ به صورت همزمان در تمام دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی در حال برگزاری است و مرحله منطقه ای نیمه اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ و نیز مرحله سراسری تابستان ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، ایرجی کجوری بیان داشت: مرحله منطقه ای سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت در دانشگاه‌های صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، مازندران، شهرکرد، بین المللی امام خمینی (ره)، ولی عصر (عج) و مرحله سراسری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با مشارکت دانشگاه گلستان برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در پایان گفت: این جشنواره بزرگترین جشنواره دینی و مذهبی دانشجویان کشور است، که هدف از برگزاری این جشنواره ترویج و پشتیبانی از فعالیت های دینی و قرآنی در دانشگاه های سراسر کشور می‌باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha