• پنجشنبه / ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 96013114603
  • منبع : نمایندگی لرستان

رئیس دانشگاه لرستان:

خلاقیت‌ها در فضای بانشاط دانشگاهی شکوفا می‌شود

خلاقیت‌ها در فضای بانشاط دانشگاهی شکوفا می‌شود

‌رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه بستر مناظره در این دانشگاه فراهم است، اظهار داشت:خلاقیت‌ها در فضای بانشاط دانشگاهی شکوفا می‌شود.

دکتر خسرو عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد مناظرات دانشجویی اظهار کرد: مناظره عین تضارب افکار بین دانشجویان است.

وی ادامه داد: طبیعی است همه افراد مثل هم  فکر نمی‌کنند بنابراین تضارب افکار عامل ایجاد نشاط و سرزندگی می‌شود و در فضای بانشاط دانشگاهی، خلاقیت شکوفا می‌شود.

عزیزی گفت: در بعد انتخابات، مناظره‌ها سبب شفاف‌سازی و انتخاب اصلح می‌شود و علاوه بر این افراد با نگاهی جامع و کامل در مورد انتخاب نامزد شورای شهر و روستا، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری تصمیم گیری و فرد مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: هم‌اکنون بستر مناظره در دانشگاه لرستان فراهم شده است و این درحالیست که متاسفانه در دولت قبل در این دانشگاه فقط تشکل‌های یک سویه فعالیت داشتند.

وی یادآور شد: در حال حاضر همه تشکل‌هایی که زیر چتر نظام هستند و خطوط قرمز را رعایت می‌کنند را حمایت می‌کنیم و همین تشکل‌ها عامل برگزاری خیلی از مناظرات شدند.

عزیزی خاطرنشان کرد: این مناظرات سبب سر زندگی و رعایت اصول و حفظ آرامش شده است.

وی با بیان اینکه موضوع مناظره بستگی به مسائل روز دارد، تاکید کرد: موضوع مناظرات در جهت آگاهی‌دهی به مردم و حضور حداکثری و در نتیجه انتخاب فرد اصلح بسیار موثر خواهد بود.

رئیس دانشگاه لرستان عنوان کرد: باید عملکرد افراد و دولت‌ها با حضور صاحب‌نظران و افراد منصف دو جریان به مناظره گذاشته شود.

وی گفت: در بحث چالش‌های اقتصاد مقاومتی، مدیریت آب، سدسازی و مسائل جاریه روز در استان ممکن است برخی صاحبنظران نظراتی داشته باشند که باید این مهم نیز به مناظره گذاشته شود.

عزیزی اضافه کرد: در مجموع موضوعات باید براساس مقتضیات زمان به مناظره گذاشته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha